افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 28 October , 2024
5

نوکیا G22 با تعمیر آسان و دوام بالا معرفی شد

  • کد خبر : 16058
نوکیا G22 با تعمیر آسان و دوام بالا معرفی شد

کمپانی فنلاندی گلوبال امروز گوشی هوشمند نوکیا جی 22 فور جی (Nokia G22 4g) را با ویژه بر تعمیر پذیری و دوام بالا معرفی کرد. این گوشی آن دسته از کاربرانی طراحی می‌شوند که به تغییر و ارتقاء خود نیاز دارند و می‌خواهند از بیشترین زمان ممکن استفاده کنند. با توجه به نتایج آمارها، دلیل […]

کمپانی فنلاندی گلوبال امروز گوشی هوشمند نوکیا جی 22 فور جی (Nokia G22 4g) را با ویژه بر تعمیر پذیری و دوام بالا معرفی کرد. این گوشی آن دسته از کاربرانی طراحی می‌شوند که به تغییر و ارتقاء خود نیاز دارند و می‌خواهند از بیشترین زمان ممکن استفاده کنند. با توجه به نتایج آمارها، دلیل اصلی افراد برای گوشی، خراب شدن است و در بیشتر موارد این دلیل شکستگی نمایشگر یا خراب شدن باتری بوده است. بنابراین HMD طراحی نوکیا G22 را به نحوی می دهد که این قطعه و تعمیر گوشی را به ساده ترین شکل می گیرد.

تعویض باتری نوکیا G22 تنها حدود 5 دقیقه زمان می‌برد تمام وسایل ساخت مورد نیاز نیز از ابزارهای خارج سیم کارت، پیک گیتار و یک پیچ گوشتی. اما تعویض صفحه نمایش ابزارهای بیشتر نیاز دارد و حدود 20 دقیقه طول می‌کشد. شرکت HMD با شرکت آشنای آشنای IFIXIT همکاری کرده تا، راهنما و قطعات برای تعویض صفحه نمایش، شارژ و باتری باتری گوشی نوکیا نوکیا نوکیا نوکیا نوکیا نوکیا نوکیا نوکیا نوکیا نوکیا نوکیا نوکیا نوکیا نوکیا نوکیا را برای کاربران کاربران می‌توانند از این کار استفاده کنند. را به باتری باتری باتری باتری باتری با برخی از تعمیرات نوکیا نوکیا G22 در خانه مهیا اما بدیهی است که در نیاز به می‌توان گوشی خود را برای انجام این تعمیرات به مراکزی که خدمات مجاز برده و از آن‌ها کمک کمکی انجام داد.

نوکیا G22
ابزارهای مورد نیاز برای تعمیر نوکیا G22 بسیار ساده تر از معمول هستند.

این روزها هم پشت گوشی‌های هوشمند برای جدا کردن آنها باید به آن حرارت داده شود و در باتری جداسازی چسب‌ها به الکل نیاز باشد. اما طراحی نوکیا G22 به شکلی انجام می شود که نیازی به هیچ کدام از کارها نیست و از روند تعمیر بسیار ساده تر است.

قاب پشتی نوکیا G22 به طور کامل بازی پلاستیکی ساخته شده و در بسته بندی آن نیز کاملاً قابل استفاده از FSc Mix است.

در مورد مشخصات نرم افزار نوکیا G22 باید گفت که گوشی در جلوی بدنه خود را به یک صفحه نمایش 6.52 اینچی 90 هرتزی با وضوح تصویری اچ‌دی پلاس است و با شیشه شیشه مقاوم گوریلا گلس 3 محافظت می کند. دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی این می‌تواند حتی با ماسک هم چهره کاربر تشخیص داده و قفل را باز کند. البته، اسکنر اثر انگشت هم در کناره تعبیه شده و در صورت می‌توان از آن برای باز کردن قفل استفاده کرد.

نوکیا G22

نوکیا G22 از تراشه یونیسک یونیسک T606 نیرو گرفته و 4 حافظه حافظه رم و 64 یا 128 فضای فضای ذخیره‌سازی شده است. این گوشی سیستم عامل اندروید 12 عرضه می‌شود و Hmd وعده عرضه به‌روزرسانی اصلی سیستم عامل 3 سال به‌روزرسانی‌های امنیتی داده شده است، بنابراین سیستم عامل گوشی تا اندروید 14 ارتقاء خواهد یافت.

در پشت یک دوربین سه‌گانه داخل یک بریدگی و در گوشه بالا به شکلی در می‌آید که لنزهای آن به صورت عمودی مرتب شده‌اند. دوربین اصلی به سنسور 50 مگاپیکسلی است و کنار آن از دو سنسور کمکی 2 مگاپیکسلی استفاده می کند که یکی از آنها برای ماکرو و دیگری برای تشخیص عمق کاربرد دارد.

انرژی قطعات در نوکیا نوکیا G22 توسط یک باتری 5050 میلی‌متری آمپر باتری می‌شود که از شارژ 20 وات پشتیبانی می‌کند. این در رنگ‌های آبی و خاکستری تولید شده و با پایه 179 یورویی در اختیار خواهد داشت.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=16058

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.