افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 30 September , 2024
1

اسمارتک نیوز » ترکیب احتمالی سپاهان مقابل آلومینیوم

  • کد خبر : 160514
اسمارتک نیوز » ترکیب احتمالی سپاهان مقابل آلومینیوم

به گزارش گروه ورزشی اسمارتک نیوز، دیدار تیم های سپاهان اصفهان و آلومینیوم اراک از هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال فردا یکشنبه ساعت 15:30 در ورزشگاه خالی نقش جهان برگزار می شود. با تصمیم کمیته انضباطی طلای پوشان از حضور هوادارانش مقابل آلومینیوم محروم شد. سپاهان در شرایطی به این دیدار می آید که در […]

به گزارش گروه ورزشی اسمارتک نیوز، دیدار تیم های سپاهان اصفهان و آلومینیوم اراک از هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال فردا یکشنبه ساعت 15:30 در ورزشگاه خالی نقش جهان برگزار می شود. با تصمیم کمیته انضباطی طلای پوشان از حضور هوادارانش مقابل آلومینیوم محروم شد.

سپاهان در شرایطی به این دیدار می آید که در 5 بازی اخیر لیگ برتر پیروز شده و در شرایط عالی قرار دارد. طلایی پوشان با یک بازی کمتر و یک امتیاز بیشتر از استقلال در رده دوم قرار دارد و انگیزه بالایی برای کسب عنوان قهرمانی نیم فصل لیگ برتر دارد. سپاهان در 3 بازی اخیر خود مقابل مس رفسنجان، فولاد خوزستان و هوادار 12 گل به ثمر رسانده و میانگین 4 گل در هر بازی را به ثبت رسانده است.

آلومینیوم در این فصل با هدایت مجتبی حسینی به روند خوبی ادامه می دهد و در حال حاضر با 18 امتیاز در رده هشتم جدول رده بندی قرار دارد. بارزترین تقابل دو تیم چهار تساوی متوالی سپاهان مقابل آلومینیوم اراک بود. سپاهان تنها در فصل اول آلومینیوم موفق شد این تیم را رفت و برگشت شکست دهد، اما در دو فصل اخیر موفق به پیروزی مقابل اراکی ها نشد.

مورایس در این دیدار میلاد زکی پور و محمد قربانی را به دلیل محرومیت در اختیار ندارد. علاوه بر این سیاوش یزدانی به دلیل مصدومیت و رضا اسدی به دلیل سرماخوردگی در تمرینات گروه سپاهان حضور نداشتند و به نظر می رسد سرمربی پرتغالی هیچ ریسکی با این بازیکنان ندارد.

با این تفاسیر به نظر می رسد مورایس سپاهان را با آرایش 3-3-4 به میدان خواهد فرستاد. پیام مورد نیاز در چارچوب دروازه طلایی پوشان در این دیدار قرار می گیرد و هادی محمدی به همراه محمد دانشگر خط دفاع سپاهان را تشکیل می دهند. رامین رضاییان در سمت راست و آریا یوسفی در چپ خط دفاعی سپاهان را کامل می کنند.

محمد کریمی، برایان دابو و محمدجواد حسین نژاد مثلث هافبک سپاهان را تشکیل می دهند و پیش از آنها فرشاد احمدزاده، رضا شکاری و شهریار مغانلو تیم طلای پوشان را تکمیل خواهند کرد.

ترکیب احتمالی سپاهان:

پیام نظام، هادی محمدی، محمد دانشگر، رامین رضاییان، آریا یوسفی، محمد کریمی، برایان دابو، فرشاد احمدزاده، محمدجواد حسین نژاد، رضا شکاری و شهریار مغانلو.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=160514

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.