افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 24 October , 2024
3

تمرکز بر ارائه فیبر نوری در بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی مخابرات

  • کد خبر : 160496
تمرکز بر ارائه فیبر نوری در بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی مخابرات

به گزارش بازار، حسن متقی محمودی، معاون بازرگانی منطقه تهران، توسعه زیرساخت های مخابراتی مبتنی بر فیبر نوری را مهمترین هدف از شرکت در نمایشگاه مخابرات 2023 دانست و گفت: ارتباطات آینده به سمت فیبر نوری و فیبر نوری خواهد رفت. نیاز به اطلاعات منطبق با ارتباطات جهانی.» باور عمومی بر این است که ارتباطات […]

به گزارش بازار، حسن متقی محمودی، معاون بازرگانی منطقه تهران، توسعه زیرساخت های مخابراتی مبتنی بر فیبر نوری را مهمترین هدف از شرکت در نمایشگاه مخابرات 2023 دانست و گفت: ارتباطات آینده به سمت فیبر نوری و فیبر نوری خواهد رفت. نیاز به اطلاعات منطبق با ارتباطات جهانی.» باور عمومی بر این است که ارتباطات از راه دور با فراهم کردن زیرساخت های مناسب از طریق پلت فرم فیبر نوری این امکان را فراهم می کند.

متقی محمودی با اشاره به ارکان اصلی کسب و کار در تبلیغات و بازاریابی خاطرنشان کرد: نمایشگاه مخابرات امسال مکانی برای ارائه خدمات و آشنایی مشتریان با خدمات مخابراتی است که درگاهی برای آشنایی با خدمات مخابراتی است.

وی افزود: تلکام 2023 مکان مناسبی برای آشنایی با خدمات مخابراتی است که می توان همزمان معرفی و به فروش رساند و قراردادهای تجاری را ثبت کرد که ارزش افزوده ایجاد کند.

متقی با اشاره به حضور بازیگران مهم در این نمایشگاه تصریح کرد: در عصر ارتباطات امروز سیگنال ارسال نمی کنیم بلکه در واقع ارتباط صحیح و پایداری را ارائه می دهیم.

معاون بازرگانی مخابرات استان تهران اذعان داشت: در عصر ارتباطات به دلیل حجم اطلاعات نیازمند توسعه پلتفرم های فیبر نوری هستیم و بیشترین تمرکز در این نمایشگاه ارائه بسته های فیبر نوری به مشتریان تجاری و داخلی است. . که از پهنای باند استفاده می کنند.

متقی افزود: بهترین فرصت در این نمایشگاه شامل مشتریان و شرکت هایی است که خدمات را نمی شناسند و بهترین فرصت برای ما این است که با مشاوره فنی آنها را به شرکت جذب کنیم و نیازهایشان را برطرف کنیم.

وی با اشاره به اهداف و دستاوردهای شرکت گفت: ما در غرفه های مخابرات آمادگی کامل داریم تا بتوانیم با ارائه گزارش عملکرد کامل، گام مثبتی در زمینه رضایت مشتریان و همچنین جذب مشتری و فروش خدمات برداریم. شرکت. فعالیت ها و امکانات

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=160496

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.