افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 21 October , 2024
3

آمریکا نمی تواند تظاهر به دفاع از حقوق بشر کند – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 160455
آمریکا نمی تواند تظاهر به دفاع از حقوق بشر کند – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار مهر حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونم بعدازظهر شنبه در راهپیمایی محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی در شهرکرد با اشاره به مظلومیت مردم غزه گفت: امروز مردم غزه غزه آنقدر سختی می کشد و زنان و کودکان را می کشد، همه چیز را تحمل می کنند.» آنها در ویرانه زندگی می کنند تا بگویند […]

به گزارش خبرنگار مهر حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونم بعدازظهر شنبه در راهپیمایی محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی در شهرکرد با اشاره به مظلومیت مردم غزه گفت: امروز مردم غزه غزه آنقدر سختی می کشد و زنان و کودکان را می کشد، همه چیز را تحمل می کنند.» آنها در ویرانه زندگی می کنند تا بگویند ما هستیم.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری در ادامه گفت: امروز مردم غزه بزرگ ترین سختی ها را تحمل می کنند و الگوی جهانیان هستند.

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری افزود: امروز صهیونیست ها، آمریکا و انگلیس همه یکی هستند و به صراحت نشان داده اند که فرقی بین آمریکا، انگلیس و صهیونیسم نیست.

نکونام گفت: آمریکا با کار زشت خود در شورای امنیت وتو او سهیم شد و… شریک جنایت صهیونیست ها شد و دیگر نمی تواند ادعای دفاع از حقوق بشر داشته باشد.

وی ادامه داد: صهیونیست ها و آمریکا هیچ گاه آبرویی نداشته اند و آبروریزی عامل نابودی خودشان است و دیری نمی گذرد که شاهد پیروزی مردم غزه باشیم.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: امروز باید از مردم غزه حمایت شود و در این منطقه حضور جدی داشته باشند. در واقع این حضور نشات گرفته از فرهنگ اسلام است.

وی در پایان با اشاره به آیات قرآن کریم گفت: قرآن می فرماید وقتی مسلمانی کمک می خواهد با تمام توان به میدان بروی و از آنها حمایت کنی، به یاری مظلوم بشتاب و تا می توانید به آنها کمک کنید، خداوند وعده می دهد که یقین خواهید یافت: مستضعفان پیروزند و ستمگران هلاک می شوند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=160455

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.