افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 30 September , 2024
0

اسمارتک نیوز » طاهرزاده: پرسپولیس باید تقویت شود

  • کد خبر : 160404
اسمارتک نیوز » طاهرزاده: پرسپولیس باید تقویت شود

به گزارش گروه ورزشی اسمارتک نیوز، بهنام طاهرزاده درباره تساوی پرسپولیس مقابل استقلال خوزستان گفت: گل محمدی در بدترین زمان تصمیم گرفت سیستم را عوض کند و برای آن ضربه خورد. گل محمدی پس از تساوی در دربی پایتخت می خواست پرسپولیس را با ترکیبی تهاجمی به میدان بفرستد تا با 3 امتیاز از اهواز […]

به گزارش گروه ورزشی اسمارتک نیوز، بهنام طاهرزاده درباره تساوی پرسپولیس مقابل استقلال خوزستان گفت: گل محمدی در بدترین زمان تصمیم گرفت سیستم را عوض کند و برای آن ضربه خورد. گل محمدی پس از تساوی در دربی پایتخت می خواست پرسپولیس را با ترکیبی تهاجمی به میدان بفرستد تا با 3 امتیاز از اهواز برگردد اما اینطور نشد. بازیکنان پرسپولیس خیلی گیج و نامنظم بودند چون در چند بازی اخیر با 4 سیستم دفاعی بازی کردند.

ادامه: استقلال خوزستان از بهم ریختگی خط دفاعی پرسپولیس استفاده کرد و خیلی راحت 2 گل به ثمر رساند. یکی دیگر از دلایل عملکرد ضعیف پرسپولیس، انتقال بازیکنان در خط دفاعی بود. در چند بازی اخیر شاهد حضور گلسیانی بودیم اما تغییر سیستم باعث شد مدافع بازی ثابت پرسپولیس روی نیمکت بنشیند و فرشاد فرجی از ابتدا بازی کند و باعث ناهماهنگی در خط دفاعی پرسپولیس شود.

مهاجم سابق پرسپولیس خاطرنشان کرد: شاگردان گل محمدی در این دیدار دو بار از رقیب خود عقب افتادند که نشان از عدم تمرکز بازیکنان دارد. فضای خالی مقابل خط دفاع پرسپولیس این فرصت را در اختیار استقلالی های خوزستانی قرار داد تا بتوانند به راحتی در دروازه پرسپولیس موقعیت ایجاد کنند. فاصله هافبک پرسپولیس با خط دفاعی خیلی زیاد بود. تساوی پرسپولیس در اهواز چیزی کمتر از یک شکست نداشت و باید استقلال خوزستان را برنده بدانیم.

طاهرزاده در پاسخ به این سوال که پرسپولیس در دیدارهای گذشته فقط هواداران را در تهران شکست داده و در سایر دیدارها نتوانسته حریف خود را شکست دهد، گفت: در این فصل به خصوص در برخی مسابقات سبک بازی پرسپولیس شکست خورده و بهتر است. بگذریم پرسپولیس مریض است تیم در بازی ها موقعیت می آفریند اما با نداشتن مهاجم گلزن به راحتی موقعیت ها از دست می رود از طرفی گل محمدی به مصدومیت بازیکنانی مثل امیری، سلمانی و پورعلیگنجی فکر نمی کرد و بعد از آن. با مصدومیت این 3 بازیکن واقعاً دستم خالی بود.

وی یادآور شد: اگر به تیم اصلی و بازیکنان روی نیمکت پرسپولیس نگاه کنیم متوجه کمبود بازیکن در این تیم می شویم. پرسپولیس باید چند بازیکن باکیفیت در خط دفاع و حمله داشته باشد وگرنه در این نیم فصل باید با قهرمانی خداحافظی کند. نیم فصل دوم قطعا برای پرسپولیس سخت تر خواهد بود و اگر تغییری در وضعیت این تیم شاهد نباشیم این تیم هر هفته دورتر از قهرمانی خواهد بود.

مهاجم اسبق پرسپولیس با اشاره به برد گلزنی سپاهان در هفته های اخیر گفت: سپاهان به اندازه 3 تیم، یک تیم در زمین، یک تیم روی نیمکت و یک تیم روی سکوها بازیکن دارد و نتایج این تیم نیست. شگفت آور سپاهان از نظر مدیریتی، ساختاری و حتی کادرفنی و بازیکنان در بهترین شرایط قرار دارد و اگر این تیم به این روند ادامه دهد، قطعا مدعی اصلی قهرمانی خواهد بود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=160404

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.