افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 24 September , 2024
2

عثمر ویه: باید به فرم خوب خود برگردیم/ کنعانی دیروز در تمرین حضور نداشت – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 160290
عثمر ویه: باید به فرم خوب خود برگردیم/ کنعانی دیروز در تمرین حضور نداشت – پرسپولیس نیوز

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: امیدواریم به فرم خوب خود برگردیم. شمس آذر در 8 هفته گذشته شکست نخورده است اما روی نقاط ضعف و قوت او کار کرده ایم. عثمر ویهرا در نشست خبری پیش از دیدار مقابل شمس آذر اظهار داشت: بازی فردا بی شک برای ما بسیار سخت خواهد بود و به […]

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: امیدواریم به فرم خوب خود برگردیم. شمس آذر در 8 هفته گذشته شکست نخورده است اما روی نقاط ضعف و قوت او کار کرده ایم.

عثمر ویهرا در نشست خبری پیش از دیدار مقابل شمس آذر اظهار داشت: بازی فردا بی شک برای ما بسیار سخت خواهد بود و به یقین می دانیم. چند مسابقه گذشت، متاسفانه نتوانستیم سبک بازی خود را نشان دهیم و امیدوارم بتوانیم در این دیدار به سبک بازی خود برگردیم.

و افزود: شمس آذر تیم خوبی است و در شرایط خوبی قرار دارد. آنها در 8 بازی اخیر خود شکست نخورده اند. در بازی های خودشان پاس های جانبی و عمقی زیادی دارند. روی نقاط قوت و ضعف حریف هم کار می کنیم.

سرمربی این تیم گفت: در این فصل مصدومان زیادی داریم. ما همیشه بازیکنان زیادی نداشتیم. برای بازی فردا مصدومانی هستند که قبلا در ترکیب نبودند.

عثمر درباره وضعیت وحید امیری گفت: چیزی که می دانم این است که جلسه عکاسی امروز یا فردا انجام می شود تا مشخص شود آیا او آماده است مرحله جدید درمان را آغاز کند یا خیر.

سرمربی برزیلی درباره مصدومیت کنعانی زادگان گفت: حسین کنعانی زادگان روز گذشته با ما تمرین کرد اما در پایان تمرین از میادین دور بود اما به نظرم مصدومیت او جدی نیست.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)