افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 19 September , 2024
3

مروری بر هر کاری در مورد پردازنده M3 اپل می‌دانیم

  • کد خبر : 16025
مروری بر هر کاری در مورد پردازنده M3 اپل می‌دانیم

تراشه‌های پردازشی اپل از زمان معرفی خود در سال 2020 کاملاً تأثیرگذار بوده است. اولین نسل این تراشه‌ها با نام M1 کاملاً شرایط را در میدان رقابت‌های سازنده‌ها داد و تعریفی برای و بهره‌وری انرژی در لپ تاپ‌ها ارائه می‌دهد. اپل با تراشه تراشه M1 باز هم نشان می دهد که از نظر فناوری و، […]

تراشه‌های پردازشی اپل از زمان معرفی خود در سال 2020 کاملاً تأثیرگذار بوده است. اولین نسل این تراشه‌ها با نام M1 کاملاً شرایط را در میدان رقابت‌های سازنده‌ها داد و تعریفی برای و بهره‌وری انرژی در لپ تاپ‌ها ارائه می‌دهد. اپل با تراشه تراشه M1 باز هم نشان می دهد که از نظر فناوری و، کیلومترها جلوتر از خود است و می‌توان بهترین نمونه از هر چیزی را روانه بازار کرد.

در ادامه با عرضه تراشه‌های تراشه‌های m2، افزایش عملکرد در این سری، اما با این وجود تغییر می‌کند در آن حدی که انتظار می‌رفت چشمگیر نبودند. حال، توجه به شایعاتی که در مورد تراشه جدید M3 می‌شنویم، نظر می‌رسد اپل دوباره قصد دارد خود را با رقبایش هر چه بیشتر افزایش دهد. در ادامه مقاله از اسمارتک نیوز قصد داریم همه چیزهایی را داشته باشیم که در حال حاضر از تراشه M3 اپل می‌دانیم با مرور کرده‌ایم و ببینیم چه انتظاراتی را می‌توان از این نسل جدید سازنده پردازنده نسل جدید دید. با ما همراه باشید.

اپل چه زمانی تراشه M3 را عرضه خواهد کرد؟

پردازنده M3 اپل

مارک گورمن خبرنگار مشهور حوزه فناوری که در مورد برنامه کاربردی درست از می‌آید، در گزارش اخیر خبرگزاری بلومبرگ است که تراشه‌های تراشه‌های M3 ممکن است «اواخر 2023 یا اوایل سال سال آینده آینده آینده آینده آینده آینده آینده آینده آینده آینده، پیشنهاد عرضه شود. مثلا:

در سال 2020، انتقال اپل از پردازنده‌های اینتل به تراشه‌های سفارشی خود را اعلام می‌کند، یک جدول زمانی دو ساله برای این فرآیند تعیین می‌شود. تراشه M1 در نوامبر 2020 عرضه شد و یک سال و نیم بعد، در ژوئن 2022، اپل تراشه M2.

بنابراین، با توجه به عرضه اپل در یک عرضه جدید در حدود هر سال و نیم، دستگاه‌های جدید با پردازنده M3 ممکن است در ژوئن 2023 (3 تیر) عرضه شوند.

چه انتظاراتی از تراشه M3 اپل داریم؟

اپل با سیلیکونی اختصاصی خود پیامی واضح را ارسال می‌کند: رایانه‌های قدرتمندتر و بسیار کم مصرف‌تر از رقبا. مک‌های M1 که برای طراحی 5 نانومتری ساخته شده‌اند، باورنکردنی به مصرف انرژی و انرژی می‌سازند و قادرند همان‌طور که سنگین‌ترین کارها را به نحو احسن انجام می‌دهند، باتری‌های عمر زیادی را حتی برای پرمصرف پرمصرف ارائه می‌کنند. و تراشه M2.

پردازنده M3 اپل

با این، صنعت بر این باورند که شه‌های M3 بر اساس 3 نانومتری کاملاً جدید خواهند شد که می‌توان بزرگ بزرگ را به همراه داشته باشد. بر اساس ادعای TSMC، طراحی تراشه‌های قابل توجه در عملکرد (تقریباً 15 درصد) ایجاد می‌شود و در عین حال مصرف را حدود 30 درصد در مقایسه با نسل فعلی کاهش می‌دهد.

تحلیلگران مانند مینگ-چی کاملاً خوشبین هستند که تراشه جدید این می‌توان پیشرفته‌ترین پردازنده 3 نانومتری جهان باشد. بر اساس گزارش‌ها تراشه تراشه m3 می‌تواند چهار دیه داشته باشد (به هر بلوک که جنسی از سیلیکن نیمه هادی دیگر دارد، می‌شود می‌شود) که آن را قادر می‌سازد می‌سازد تا تا تا تا تا تا تا تا تا به حال محاسباتی را. را پشتیبانی پشتیبانی می کند با این سرعت، جهش فوق العاده در عملکرد و عمر باتری دیجیتال خواهد خورد. یعنی بسیار فراتر از چیزی که در تراشه‌های M1 و M2 تجربه کرده‌ایم.

کدام مک‌ها دارای تراشه M3 هستند؟

تقریباً تمامی مک‌های اپل می‌توانند تراشه M3 را دریافت کنند. M3 را معرفی کند. اگر این به همان شکلی باشد که در M1 دیدیم، طبقه‌بندی در این صورت می‌توان مک‌های سطح پایه از تراشه پایه M3 را استفاده کرد که این مدل‌ها عبارت‌اند از مکین مینی، مک بوک ایر، مک بوک پرو 13 اینچی و آی آی.

پردازنده M1 اپل

در این بین، تراشه‌های پیچیده‌تر به مدل‌های سطوح بالاتر می‌شوند. به عنوان، مدل‌های 14 و 16 اینچی مک بوک پرو می‌تواند تراشه‌های تراشه‌های m3 pro و m3 max بهره‌مند شوند، که M3 Ultra ممکن است در مک استودیو یا مک مک پرو مورد استفاده قرار گیرد.

با این، در حالی که احتمال دارد اپل تراش پایه M3 را در سه آخر سال 2023 عرضه کند، برای دیدن نسخه های پیشرفته تا اوایل سال 2024 منتظر بمانیم است. علاوه بر رایانه‌های مک، تبلت‌های آیپد پرو و ​​ایر هم می‌توانند جزو نام‌زدهای استفاده از تراشه تراشه m3 باشند.

شایعات در مقابل واقعیت

اپل هنوز هیچ گونه اطلاعات رسمی در مورد تراشه M3 منتشر نکرده است. با این، شایعات کاملاً هم بی‌پایه و حال و حال و همه چیز در انجام است. ما هم مثل شما بسیار کنجکاو هستیم که ببینیم این شایعات تا چه حد به واقعیت بعادل خنش.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=16025

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.