افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
1

نمی دانید چگونه چشمان خود را با خط چشم زیبا کنید؟ حریص نباشید با این ترفندها جذاب می شوند

  • کد خبر : 160197
نمی دانید چگونه چشمان خود را با خط چشم زیبا کنید؟  حریص نباشید با این ترفندها جذاب می شوند

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- قطعا آرایش و داشتن چهره ای زیبا برای خانم ها از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است. یعنی همان طور که استایل و لباس برایشان مهم است، چهره و ظاهرشان هم مهم است. آیا می دانید اگر لباس های معمولی بپوشید اما چهره ای زیبا […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- قطعا آرایش و داشتن چهره ای زیبا برای خانم ها از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است. یعنی همان طور که استایل و لباس برایشان مهم است، چهره و ظاهرشان هم مهم است. آیا می دانید اگر لباس های معمولی بپوشید اما چهره ای زیبا داشته باشید باز هم جذاب به نظر می رسید؟ اما اگر یک ست لباس فانتزی و همه چیز بپوشید، اما چهره ای زشت یا بی روح با آرایش اشتباه داشته باشید، نمی توانید کاری کنید که دیگران با دید مثبت به شما نگاه کنند.

در آرایش صورت می توان گفت که چشم ها بیشترین جذابیت را دارند و می توانند افراد را جذب یا دفع کنند. آیا تا به حال دیده اید که کسی بگوید طرف مقابل با لبانش صحبت می کند؟ نه! اما می گویند مثلاً با یک نفر ارتباط چشمی برقرار می کنید یا می توانید دروغ و حقیقت را در چشمان او بخوانید و …! واقعاً چشم ها چنین تأثیری دارند و می توانند ظاهر چهره شما را تغییر دهند. خانم های ایرانی عموما دوست دارند چشم های افتاده و کشیده داشته باشند اما داشتن چنین چشم هایی کار هرکسی نیست و خدا مدل هایی را خلق کرده که با آرایش های پررنگ آنها را تلخ می کنند و بعضی ها با ترفند و آرایش این قیافه را درست می کنند، خب همه آنها می آیند. به اندازه آن خانم باهوش. آیا دوست دارید با این ترفندها آشنا شوید؟ پس حتما با ما بمانید

از فونداسیونی استفاده کنید که عالی است

یکی از راه هایی که می تواند چشم ها را بلندتر نشان دهد استفاده از پرایمر روی پلک است. به این ترتیب آرایش شما ماندگاری بیشتری دارد و سایه به راحتی پخش می شود. بعد از اولین پرایمر یک پنکیک درست کنید. اما اگر پرایمر ندارید می توانید زیر چشم خود کانسیلر بزنید و روی پوست پخش کنید.

از سایه ها استفاده کنید، اما نه هر رنگی!

در این مرحله از یک برس باریک و مسطح برای اعمال رنگ سایه تیره که با رنگ پوست و صورت شما همخوانی دارد استفاده کنید. رنگ سایه را از قبل تعیین کنید که بین مشکی یا دودی بهتر است. البته رنگ تن قهوه ای تیره نیز بسیار جذاب است، آن را به چین پشت پلک بزنید و مراقب باشید که آن را به صورت خارجی بزنید. یعنی جهت حرکت برس از چشم و از گوشه بیرونی باشد. کمی رنگ قهوه ای را از لبه پلک بردارید و روی مژه ها بزنید.

در نهایت برس را به سمت داخل پلک خود بکشید و مانند خط چشم به صورت مورب روی خط مژه خود قرار دهید تا عدد هفت در گوشه بیرونی پلک شما مشخص شود. حالا وقت آن است که رنگ را با قلم موی گرد کمی ترکیب کنید تا خطوط سایه مشخص نشوند و به جای آن رنگ را به صورت دایره ای اعمال کنید، اما مواظب باشید زیاد به سمت داخل نروید.

ترفندهایی برای کشش چشم

مژه های مصنوعی چشمان شما را جادویی می کند.

اگر مژه های کوتاهی دارید، باید بدانید که حتی با بهترین ریمل هم چشم های بلندی نخواهید داشت. پس بهتر است از کاشت مژه یا مژه مصنوعی کمک بگیرید. امروزه کاشت مژه بسیار مد شده است و من با آن احساس راحتی می کنم. اگر واقعاً علاقه مند به بلند کردن چشم هایتان با کمک ترفندها هستید، پیشنهاد می کنیم حتما به یک آرایشگاه حرفه ای مژه بروید و از آن ها بخواهید تا به چشمان شما ظاهری بلند و گربه ای بدهند. آن وقت است که می بینید مژه ها چقدر می توانند موثر باشند.

ترفندهایی برای کشش چشم

از آرایش و کانسیلر ابرو غافل نشوید.

کانسیلر واقعا خوبه می تواند سیاهی دور چشم را از بین ببرد و طراوت جالبی به صورت شما ببخشد البته اگر با رژگونه ای ظریف ترکیب شود. کانسیلر باعث می شود که چشمان شما بلندتر به نظر برسند، به شرطی که به روش خاصی استفاده شود. برای این کار یک برس زاویه دار بردارید و کمی کانسیلر به دست خود بزنید. نوک برس را روی کانسیلر بکشید و یک خط مستقیم به دنبال سایه خود بکشید. مراقب باشید که این خط باید زیر خط چشم یا سایه ای که کشیده اید باشد. بلیچینگ زیر سایه، شکل و طرح شما را شفاف‌تر از قبل می‌کند و می‌تواند چشم‌های شما را کاملاً کشیده جلوه دهد.

فراموش نکنید که هر چقدر هم که روی چشمانتان آرایش کنید، اگر ابروهایتان را به حال خود رها کنید، مثل این است که روی صورتتان آب ریخته اید. برای اینکه چشمانتان درشتتر و کشیده به نظر برسد، بهتر است ابروهای کوتاه را نشان ندهید و بدانید که هم ابروهای پهن و هم باریک می توانند برای این کار مناسب باشند.

ترفندهایی برای کشش چشم



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=160197

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.