افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 18 October , 2024
8

سری آیفون 15 به لطف تراشه نمایشگر جدید عمر باتری بالاتری خواهد داشت

  • کد خبر : 16016
سری آیفون 15 به لطف تراشه نمایشگر جدید عمر باتری بالاتری خواهد داشت

هنوز تا آیفون‌های جدید زمان زیادی باقی مانده و سری آیفون 15 مطابق معمول سال در ماه سپتامبر (اواخر تابستان سال 1402) معرفی خواهد شد. با این، بازارهای شایعات و گمانه‌زنی‌ها در این سری از هم اکنون می‌شوند و هر روز می‌توانید جزئیات بیشتری از گوشی‌های نسل بعدی اپل اپل را مشاهده کنید. مانند هر […]

هنوز تا آیفون‌های جدید زمان زیادی باقی مانده و سری آیفون 15 مطابق معمول سال در ماه سپتامبر (اواخر تابستان سال 1402) معرفی خواهد شد. با این، بازارهای شایعات و گمانه‌زنی‌ها در این سری از هم اکنون می‌شوند و هر روز می‌توانید جزئیات بیشتری از گوشی‌های نسل بعدی اپل اپل را مشاهده کنید.

مانند هر به نظر می‌رسد این بار هم و گران‌ترین مدل‌های سری هستند که بیشترین توجه را به خود می‌کنند. اما اطلاعات جدیدی که امروز منتشر شده در طول عمر باتری سری آیفون 15 است. همان‌طور که باتری‌های گوشی‌های اپل این روزها زیاد نیستند، اما در آیفون 15 تغییر می‌کنند و می‌توانند از نمایشگرهای نمایشگرهای کم مصرف استفاده کنند. در ادامه با اسمارتک نیوز همراه باشید تا به جزئیات خبر بپردازیم.

سری آیفون 15 دارای نمایشگرهای OLED کم مصرف خواهد بود

شایعه شده سری آیفون 15 به لطف یک راه‌اندازی نمایشگر جدید که با استفاده از فرآیندهای نانومتری ساخته شده است، از نمایشگرهای معمایی مصرف انرژی کمتری کمتری خواهد داشت. مزیت اصلی شه 28 نانومتری مصرف انرژی است که می‌تواند تأثیر قابل توجهی بر عمر باتری داشته باشد. این موضوع به ویژه برای کاربرانی که در روز مدام با گوشی خود می‌سازند، خبر بسیار خوبی برای آن‌ها به شارژر کمتر می‌شود.

آیفون 15 پرو

در حالی که به نظر نمی‌رسد هیچ پیشرفتی در نمایش سری آیفون 15 کاربرد دارد انتظار می‌رود ویژگی جزیره جزیره پویا پویا پویا پویا پویا پویا پویا جزیره جزیره جزیره جزیره جزیره پویا پویا می‌رود انتظار انتظار می‌رود. این ویژگی اولین بار در مدل‌های آیفون 14 ارائه می‌شود تا صفحه کوچکی را نمایش دهد و سایر اطلاعات را در حالی که صفحه‌های دیگر خاموش می‌شوند می‌ماند و باعث حفظ عمر باتری می‌شود.

استفاده از نمایشگرهای OLED از زمان آیفون 10 یکی از اصلی‌ترین آیفون‌ها بوده و واضح است که اپل همیشه به دنبال راه‌هایی بهبود این فناوری است. رفتن به یک شه راه‌اندازی نمایشگر با مصرف کارآمدتر می‌تواند گام رو به جلو در این راستا باشد. علاوه بر این، انتظار می‌رود که حاشیه‌های اطراف نمایشگر در آیفون 15 باریک‌تر باشد که می‌تواند شبیه به سری اپل سری 8 باشد.

این به مدل‌های آیفون 15 پرو ظاهری شیک‌تر و مدرن‌تر در مقایسه با نسل‌های گذشته‌خه. شایان ذکر که همه اینها در حال حاضر حد شایعه هستند و اپل به صورت رسمی آن‌ها را بررسی نکرده است. حتی با درست بودن تمام این گزارش‌ها، این امکان وجود دارد که تا عرضه 15 برنامه‌های اپل تغییر کند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=16016

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.