افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 1 October , 2024
3

آیا محسن هاشمی به حسن روحانی/خاتمی قول داده است؟

  • کد خبر : 160125
آیا محسن هاشمی به حسن روحانی/خاتمی قول داده است؟

تسنیم به نقل از مجله دانش نو جزئیات نشست گروه دونده با حسن روحانی منتشر کرده است تسنیم در این مطلب آورده است; در اوایل مهرماه امسال اعضای کمیته سیاسی حزب کارگزاران با حسن روحانی رئیس جمهور سابق در دفتر وی دیدار کردند. سید افضل موسوی، عضو شورای مرکزی حزب راهروها درباره جزییات توصیه روحانی […]

تسنیم به نقل از مجله دانش نو جزئیات نشست گروه دونده با حسن روحانی منتشر کرده است

تسنیم در این مطلب آورده است;

در اوایل مهرماه امسال اعضای کمیته سیاسی حزب کارگزاران با حسن روحانی رئیس جمهور سابق در دفتر وی دیدار کردند. سید افضل موسوی، عضو شورای مرکزی حزب راهروها درباره جزییات توصیه روحانی را حضور در انتخابات دانست و به صراحت به آنها گفت که «شرکت بهتر از عدم شرکت است».

مجله دانش نو به کارگردانی محمد قوچانی از اعضای شورای مرکزی دوندگان در شماره جدید این نشریه از جزئیات دیدار اخیر دوندگان با روحانی خبر داده است. در این جلسه محسن هاشمی رئیس شورای مرکزی این حزب از روحانی خواست تا جبهه اصلاح طلبان را از انفعال خارج کند.

محسن هاشمی وی با انتقاد از رهبران جریان اصلاحات به روحانی گفت که فقط حلقه خاصی بین او، خاتمی، ناطق نوری و اسحاق جهانگیری ایجاد شده است که نتیجه خاصی ندارد.

وی برتری طیف منفعل اصلاحات را بر طیف فعال برشمرد و خاطرنشان کرد: تا زمانی که شما رهبران ابتکار عمل نداشته باشید، تحولی رخ نمی دهد. ابتکاری مانند ابتکاری در سال 1392 که هاشمی به خاتمی کاندیدایی پیشنهاد کرد که رئیس جمهور یا سرپرست رئیس جمهور شود، اما خاتمی از این کار خودداری کرد و هاشمی خودش این مسئولیت را بر عهده گرفت. »

تنها خبر از جبهه اصلاح طلبان این است سید محمد خاتمی او به حسن روحانی گفت اگر کاندیدای قابل قبولی در حوزه انتخابیه باشد اصلاح طلبان در صورت تایید صلاحیت، جبهه اصلاح طلبان تصمیم به حمایت از آن می گیرد!

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=160125

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.