افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 22 October , 2024
4

دبی، مقصد شماره یک گردشگری در جهان شد!

  • کد خبر : 16007
دبی، مقصد شماره یک گردشگری در جهان شد!

دبی در سال متوالی، جایزه انتخاب مسافران تریپ ادوایزر را از خود کند و به‌عنوان برترین گردشگران انتخاب شود. این موضوع می‌دهد که دبی به‌خوبی می‌تواند به برنامه اقتصادی خود دست پیدا کند و برای اینکه به یکی از مقصدهای برتر جهان برای صنعت و تجارت تبدیل شود، راه درازی درازی پیش رو. شیخ حمدان […]

دبی در سال متوالی، جایزه انتخاب مسافران تریپ ادوایزر را از خود کند و به‌عنوان برترین گردشگران انتخاب شود. این موضوع می‌دهد که دبی به‌خوبی می‌تواند به برنامه اقتصادی خود دست پیدا کند و برای اینکه به یکی از مقصدهای برتر جهان برای صنعت و تجارت تبدیل شود، راه درازی درازی پیش رو.

شیخ حمدان مکتوم، ولیعهد و رئیس شورای اجرایی در واکنش به دریافت این جایزه: «اینکه گردشگران در سال متوالی دبی را اولین مقصد خود برای معرفی معرفی کرده‌اند، دستیابی به چشم‌انداز تبدیل دبی به برترین مقصد جهانی گردشگری گردشگری است و یکی از کلیدی که در دستور کار برنامه اقتصادی D33 دبی قرار داشت، تحقدا پ.

برنامه کاربردی d33 فقط به اینکه به شهر برتر گردشگری و تجارت جهان تبدیل شود، خلاصه نمی‌شود. بلکه هدف تبدیل دبی به قطبی برای تجارت و سرمایه گذاری است. جاذبه های گردشگری دبی در کنار هتل‌های بسیار لوکس و مدرن، این را به مکانی پیشرو رویدادهای جهانی تبدیل خواهند کرد در عین حال، باعث می‌شود که جایگاه دبی به‌عنوان یکی از محبوب‌ترین مقصدهای گردشگران برای سفر دهه‌های آینده تثبیت باشد.

در ۲ گذشته، بخش‌های گردشگری، هتلداری رویدادهای دبی، در خط دستیابی به اهداف برنامه اقتصادی این بوده و همچنان نقشی کلیدی در شکل‌دهی آینده ایفا خواهند کرد.

جای تریب ادوایزر، جدیدترین جایزه در افتخارات دبی

Tripadvisor، جدیدترین جایزه‌ای است که به افتخارات بین‌المللی دبی اضافه می‌شود. اما این با وجود امکاناتی که دبی مسافران و گردشگران را در نظر می گیرند، خیلی هم بعید به نظر نمی رسد. این شهر 13 هزار رستوران و کافه تجربه بی‌نظیری از سفری را که می‌تواند رقم بزند و حتی از سرآشپزها و رستوران‌های دبی در اولین جایزه 50 رستوران برتر دوره و شمال شمال آفریقا در سال 2022، برنده چند جایزه.

علاوه بر این در سال گذشته، 794 هتل این شهر افتتاح شده است که آن، از 155 هزار نفر از افراد قرار گرفته است. این موضوع بر رونق گردشگری در این شهر، حدود ۷۳ درصد را ساخته و باعث شده است که دبی میان برترین جهان از نظر نرخ قرار گرفتن در نظر گرفته شود.

دبی برترین مقصد گردشگران در جهان

دبی شهری رو به آینده

همچنین، رسیدن به چشم‌انداز جهانی، به طور مداوم برنامه‌هایی را جذب می‌کند. دبی می‌شود خود را به‌عنوان مقصدی امن، پرطرفدار و قابل دسترسی در صنعت گردشگری مشگری. بر اساس دپارتمان اقتصاد و گردشگری دبی، این از ژانویه تا نوامبر پذیرایی ۱۲،۸۲ میلیون گردشگر کل جهان بوده است که در مقایسه با ۶.۰۲ میلیون مسافر که در دوره مشابه پارسال به شهر سفر کرده اند، رشد ۲ برابری را تجربه کرده است. است.

نوشته دبی، مقصد شماره یک گردشگری در جهان شد! اولین بار در مجله گردشگری. پدیدار شد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=16007

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.