افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 25 October , 2024
2

انهدام تانک مرکاوای مهاجمان در جبالیه / نبرد شدید در بیت حنون – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 159770
انهدام تانک مرکاوای مهاجمان در جبالیه / نبرد شدید در بیت حنون – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری شهاب، سرایا القدس شاخه نظامی جهاد اسلامی فلسطین اعلام کرد: به تانک مرکاوای اشغالگران در منطقه القصائب در اردوگاه جبالیه در شمال حمله کردیم. غزه گردان قدس همچنین اعلام کرد که نیروها و تجهیزات نظامی رژیم صهیونیستی در اطراف مسجد ابوهریره در شرق خان یونس هدف حمله […]

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری شهاب، سرایا القدس شاخه نظامی جهاد اسلامی فلسطین اعلام کرد: به تانک مرکاوای اشغالگران در منطقه القصائب در اردوگاه جبالیه در شمال حمله کردیم. غزه

گردان قدس همچنین اعلام کرد که نیروها و تجهیزات نظامی رژیم صهیونیستی در اطراف مسجد ابوهریره در شرق خان یونس هدف حمله خمپاره ای قرار گرفت.

از سوی دیگر گردان‌های قسام شاخه نظامی حماس نیز اعلام کردند: در منطقه المهتا در شهر خانیونس در جنوب غزه به یک تانک با موشک یاسین 105 حمله کردیم.

درگیری های شدیدی نیز در بیت حانون در شمال غزه در جریان است.

قسام با راکت ضدنفر به گروهی از نظامیان پیاده رژیم صهیونیستی در شرق خان یونس در جنوب نوار غزه حمله کرد و سپس با آنها وارد نبرد تن به تن شد و در این عملیات تعدادی از سربازان دشمن را به هلاکت رساند. و به دیگران صدمه بزند

سایر گردان های ابوعلی مصطفی اعلام کردند که در محله شیخ رضوان غزه درگیر درگیری شدید با نیروهای اشغالگر رژیم صهیونیستی شدند و چندین خودروی زرهی نیروهای اشغالگر را با گلوله های آرپی جی مورد حمله قرار دادند.

آوی میزراهی فرمانده سابق منطقه مرکزی ارتش رژیم صهیونیستی اذعان کرد: باید واقع بین باشیم و اهداف جنگ غزه را بازتعریف کنیم. شکست و نابودی حماس شعار بسیار بزرگی است و هرکس فکر می کند که شلیک موشک از غزه پس از جنگ متوقف می شود، سخت در اشتباه است.

در همین راستا، ایلان بن دیوید، خبرنگار نظامی شبکه 13 تلویزیون صهیونیستی نیز اذعان داشت: ما تا رسیدن به اهداف خود در غزه فاصله داریم و تخریب تونل های حماس بسیار بیشتر از آنچه ارتش تصور می کرد طول می کشد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=159770

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.