افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 28 October , 2024
5

آپدیت One UI 5.1 باعث کاهش عمر باتری در گوشی‌های‌کسی می‌شود!

  • کد خبر : 15969
آپدیت One UI 5.1 باعث کاهش عمر باتری در گوشی‌های‌کسی می‌شود!

سامسونگ اخیراً از رابط کاربری One UI 5.1 مبتنی بر اندروید 13 رونمایی کرده است. این نسخه از اندروید به همراه گوشی‌های هوشمند سری گلکسی S23 منتشر شده و سری S23 اولین دستگاه‌هایی هستند که با One UI 5.1 عرضه می‌شوند. اطلاعات پس از آن، این شرکت به سرعت به انتشار به‌روزرسانی جدید برای میلیون‌ها […]

سامسونگ اخیراً از رابط کاربری One UI 5.1 مبتنی بر اندروید 13 رونمایی کرده است. این نسخه از اندروید به همراه گوشی‌های هوشمند سری گلکسی S23 منتشر شده و سری S23 اولین دستگاه‌هایی هستند که با One UI 5.1 عرضه می‌شوند. اطلاعات پس از آن، این شرکت به سرعت به انتشار به‌روزرسانی جدید برای میلیون‌ها گوشی می‌پردازد. با این، وقتی به‌روزرسانی‌ها می‌شود به طور خاص در قرار گرفتن می‌گیرند، معمولاً چیز خوبی پیش نمی‌رود و One UI 5.1 نیز از این قاعده مستثنی نیست. در همین راستا، بر اساس گزارش‌های منتشر شده، دنبال ارتقای جدید One UI 5.1 برخی از گلکسی ظاهراً با مشکلات کاهش عمر می‌افزایند.

به گفته برخی منابع، به‌روزرسانی One UI 5.1 دارای برخی مشکلات عمده در ارتباط با باتری است. برخی از در انجمن رسمی سامسونگ اعلام کرده‌اند که به‌روزرسانی به One UI 5.1 انجام می‌شود، دستگاه‌های باتری به میزان توجهی کاهش یافته است. چند نفر در شبکه های اجتماعی مختلف به همین اشاره و از پایین تر در نگهداری شارژ خبر داده اند. همچنین، دنبال این به‌روزرسانی است، برخی از کاربران متوجه گرم شدن عجیب و غریب و بیش از حد گوشی‌های هوشمند شده‌اند. موضوعی که متوجه این مشکلات میان کاربران سری بالای گلکسی S21 و S22 سامسونگ شد!

One UI 5.1

در حال حاضر هیچ گزارش واضحی از علت گرم شدن گوشی‌ها و افزایش مصرف مصرف آن‌ها وجود ندارد. با این، بدیهی است که نسخه بعدی One UI 5. 1 دارای نقص‌های است زیرا به گزارش، باتری دستگاه‌ها مورد بحث قبل از انجام هیچ مشکلی وجود ندارد. به گفته یکی از کاربران Reddit، میزان افزایش در برخی از برنامه‌های سامسونگ صفحه کلید بسیار بیشتر و سطح نگران‌کننده‌های رسیده است. این مشکل به شرکت گزارش شده، هنوز هیچ عیب‌یابی واضح یا پاسخی از سوی برند کره‌ای ارائه نشده است. چنین مسائلی مطمئناً یک نامیدی بزرگ برای دارندگان گوشی‌های هوشمند پرچمدار صنمدار ساماندار.

سامسونگ هنوز به طور رسمی به این مشکل، اما به نظر می‌رسد به عدم سازگاری برخی سخت‌افزارها نرم‌افزار One UI 5.1 باشد. متأسفانه، زمانی که سامسونگ نظر رسمی را منتشر نکند، نمی‌دانیم که باعث می‌شود این عملکرد ضعیف شده باشد. بنابراین، می توانید این کار را انجام دهید که اگر One UI 5.1 را به روز کردید، فعلاً دست نگه دارید تا مشکلات آن را برطرف کنید. اگر هم اکنون به‌روزرسانی را انجام دهید در صورت مشاهده مشکل در شارژ نگران خراب شدن سخت‌افزار خود نشوید و منتظر باشید تا سامسونگ به‌روزرسانی بعدی را برای رفع مشکلات One UI 5.1 ارائه کند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=15969

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.