افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 30 September , 2024
2

اسمارتک نیوز » واکنش پیشکسوت استقلال به پیروزی این تیم مقابل نساجی مازندران

  • کد خبر : 159676
اسمارتک نیوز » واکنش پیشکسوت استقلال به پیروزی این تیم مقابل نساجی مازندران

به گزارش گروه ورزشی اسمارتک نیوز، ایمان عالمی پیشکسوت تیم فوتبال استقلال با اشاره به پیروزی استقلال مقابل نساجی مازندران گفت: استقلال در ورزشگاه آزادی نمایش باشکوه و فوق العاده ای به نمایش گذاشت و نتیجه این عملکرد درخشان یک چهار بود. -صفر برد مقابل شاگردان سیدمهدی رحمت بود. وی افزود: وقتی تیمی بتواند در […]

به گزارش گروه ورزشی اسمارتک نیوز، ایمان عالمی پیشکسوت تیم فوتبال استقلال با اشاره به پیروزی استقلال مقابل نساجی مازندران گفت: استقلال در ورزشگاه آزادی نمایش باشکوه و فوق العاده ای به نمایش گذاشت و نتیجه این عملکرد درخشان یک چهار بود. -صفر برد مقابل شاگردان سیدمهدی رحمت بود.

وی افزود: وقتی تیمی بتواند در خانه با گل های زیاد پیروز شود یعنی همه خطوط عالی و درخشان عمل کرده اند و به جرأت می توانم بگویم در دیدار مقابل نساجی مازندران بهترین بازی استقلال را در نیمه اول شاهد بودیم. فصل لیگ برتر.”

پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: کادرفنی استقلال برای این دیدار برنامه ریزی لحظه به لحظه داشت، جواد نکونام با برنامه ریزی مشخص تیمش را چه در فاز دفاعی و چه در فاز هجومی به میدان فرستاد. استقلال در دفاع خیلی خوب خودش را نشان داد و در حمله قدرتش را به حریف دیکته کرد.

عالمی تصریح کرد: با وجود اینکه ایمان سلیمی و محمدحسین مرادمند دو مدافع همیشگی استقلال مصدوم هستند اما جواد نکونام خط دفاعی استقلال را به گونه ای سامان داد که کمبودی احساس نشد. خط دفاعی تیم استقلال به ثبات کامل رسیده است.

برگزیده: استقلال با بازی هایی که در این فصل با جواد نکونام به نمایش گذاشته خود را مدعی نشان داده و شایسته است افتخار بزرگی برای هوادارانش باشد.

بازیکن سابق استقلال در پایان گفت: اگرچه نساجی مازندران شکست سختی را مقابل استقلال متحمل شد، اما نباید از نمایش قابل قبول این تیم مقابل استقلال غافل شد. این پتانسیل این تیم بود و استقلال یک پله بالاتر از این تیم بود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=159676

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.