افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
1

لباس مناسب برای بازوهای چاق / بازوهای شما آنقدر ظریف هستند که لازم نیست نگران اعتماد به نفس خود باشید

  • کد خبر : 159657
لباس مناسب برای بازوهای چاق / بازوهای شما آنقدر ظریف هستند که لازم نیست نگران اعتماد به نفس خود باشید

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- امروزه لباس و استایل فقط یک پوشش نیست، زیرا امروزه می توان با استایل معجزه کرد و تغییرات زیادی ایجاد کرد. بیایید یک لباس با خطای دید را درست کنیم تا هیچکس نتواند قد کوتاهمان را حدس بزند و به این ترتیب چگونه می توانیم […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- امروزه لباس و استایل فقط یک پوشش نیست، زیرا امروزه می توان با استایل معجزه کرد و تغییرات زیادی ایجاد کرد. بیایید یک لباس با خطای دید را درست کنیم تا هیچکس نتواند قد کوتاهمان را حدس بزند و به این ترتیب چگونه می توانیم عیوب صورت را با آرایش بپوشانیم و زیبایی آن را افزایش دهیم؟ همچنین می توان این کار را با سبک انجام داد، زیرا این می تواند بسیار خوب باشد زیرا ما را زیباتر و افراد بهتری می کند.

حال در این مقاله می خواهیم در مورد لباس مناسب برای بازوهای چاق صحبت کنیم که می تواند برای بسیاری از خانم ها تبدیل به یک دغدغه بزرگ شود و آنها را آزار دهد، زیرا اکثر خانم ها دوست دارند زیبا به نظر برسند، اما گاهی اوقات به دلیل اضافه وزن، در چنین مواقعی، اگرچه نه یکنفر میتواند. ظرافت ظاهرتان را خودتان مشخص کنید، لاغر بودن خوب است، اما این حس از کودکی در ما پرورش داده شده است و با حضور در اجتماع بیشتر و بیشتر در ما تثبیت می شود، پس راه حل این کار اعتماد است. اگر بازوهای بزرگی داشته باشیم اگر نفسمان تنگ نشود چه؟ لباس مناسب برای بازوهای چاق را در زیر بیابید، پس با ما همراه باشید.

لباس هایی با آستین گیپور بپوشید.

یکی از پارچه های پرطرفدار در بین خانم ها که بسیار هم معروف است، پارچه گیپور است که در بسیاری از لباس های استایل زنانه از بلوز و پیراهن گرفته تا لباس شب و … می توانید آن را ببینید. یکی از راه های خوب و کارآمد برای درست کردن بازوها. زیبا به نظر رسیدن پوشیدن لباس هایی است که آستین های گیپور یا توری دارند، زیرا این مدل آستین ها توجه را از بازوهای بزرگ منحرف می کند و توجه را بیشتر به زیبایی بازوهای شما جلب می کند و گیپور باعث انعطاف پذیری آن ها می شود به طوری که هیچکس فرصت فکر کردن به اینکه بازوهای شما چاق است را نداشته باشد. .

لباس مناسب برای بازوهای چاق

لباس هایی بپوشید که یقه هالتر دارند.

به جای اینکه به سراغ لباس هایی بروید که یقه گرد دارند و یقه را کوتاه می کنند، بهتر است لباس هایی با یقه V یا یقه بلند انتخاب کنید که قسمت بیشتری از یقه را نشان می دهند، آن را ظریف تر و بلندتر نشان می دهند. در نتیجه شما کشیده تر به نظر می رسید و به این ترتیب توجه را از بازوهای خود دور می کنید و البته اگر کسی ببیند که شما کشیده اید، این فکر به ذهن او نمی رسد که ممکن است دستان شما چاق باشد و در برخی به روشی که آنها را به ارتکاب خطای دید تحریک خواهید کرد.

لباس مناسب برای بازوهای چاق

لباس های راه راه و تیره بپوشید.

اگر بازوهای چاقی دارید و می خواهید آنها را لاغرتر ببینید، به جای پوشیدن شورت های تنگ و رنگ روشن که شما را چاق تر نشان می دهد، شورت های تیره و راه راه را انتخاب کنید که خطوط عمودی دارند، زیرا در هر صورت لباس های تیره باعث می شوند چاق تر به نظر برسید. شما را لاغرتر نشان می دهد. شما لاغرتر از آنچه هستید به نظر می رسید و خطوط راه راه روی آستین یا بدنه لباس باعث این توهم می شود که دست ها و بازوهای شما کشیده و لاغر هستید و هر چه این راه راه ها نازکتر باشند، لاغرتر به نظر خواهید رسید.

لباس مناسب برای بازوهای چاق

لباس هایی با آستین سه چهارم را امتحان کنید.

اگر می خواهید بازوهایتان را پنهان کنید و توجه را از آنها منحرف کنید، بهتر است لباس هایی بپوشید که آستین های سه چهارم دارند، زیرا این مدل لباس، چاق بودن بازوهای شما را می پوشاند و انتهای آن ها در نازک ترین قسمت قرار دارند. شما باید آن را قرار دهید و بنابراین توجه بیشتری را به ظرافت دستان شما جلب می کند و به این ترتیب شما را لاغرتر از شما خواهند دید.

لباس مناسب برای بازوهای چاق

اگر دوست دارید زیبا و خوش تیپ باشید صفحه مد ما را دنبال کنید.



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=159657

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.