افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 28 October , 2024
6

تصاویر و مشخصات گوشی ارزان قیمت ردمی A2 منتشر شد

  • کد خبر : 15949
تصاویر و مشخصات گوشی ارزان قیمت ردمی A2 منتشر شد

شرکت چینی که یکی از غول‌های صنعت تلفن می‌شود، قصد دارد زودی جایگزینی برای گوشی مقرون به صرفه ردمی ای 1 »(Redmi A1) عرضه کند. این محصول که مطابق با انتظار ردمی A2 نام دارد، یک گوشی ارزان قیمت داشته است بر اساس تصاویر و مشخصات امروزی منتشر شده، از طراحی شبیه به مدل‌های مدل‌های […]

شرکت چینی که یکی از غول‌های صنعت تلفن می‌شود، قصد دارد زودی جایگزینی برای گوشی مقرون به صرفه ردمی ای 1 »(Redmi A1) عرضه کند. این محصول که مطابق با انتظار ردمی A2 نام دارد، یک گوشی ارزان قیمت داشته است بر اساس تصاویر و مشخصات امروزی منتشر شده، از طراحی شبیه به مدل‌های مدل‌های بالاتر ردمی خواهد داشت. در ادامه با اسمارتک نیوز همراه باشید.

کلی سبک ردمی A2 اساساً نسبت به قبلی بدون تغییر بدون تغییر باقی مانده باقی مانده باقی ماندن یک صفحه با بریدگی قطره‌ای در جلوی بدن و دوربین دوگانه در پشت پشت آن مهمترین بخشی در این مدل تغییر یافته، پردازشی و ظاهراً گوشی جدید ردمی پردازنده جدید هلیو هلیو g36 مدیاتک عرضه خواهد شد. بقیه برگه مشخصه همان چیزهایی هستند که در ردمی A1 دیده بودیم.

ردمی A2

در ردمی A2 می‌توان انتظار یک صفحه نمایش 6.52 اینچی IPS LCD را با وضوح اچ‌دی، 2 حافظه حافظه رم و 32 فضای فضای‌سازی فضای مجازی را داشت که فضای ذخیره‌سازی را از طریق کارت‌های میکرو اس دی قابل ذخیره‌سازی خواهد بود. در پشت یک دوربین اصلی 8 مگاپیکسلی و یک ماژول بر روی هوش مصنوعی ساخته شده است که رزولوشن آن عمل نامشخص است. در بخش نیز انتظار می‌رود سیستم عامل اندروید 13 (نسخه گو) صورت پیش فرض بر روی گوشی نصب شده است. ردمی A2 انرژی مورد نیاز خود را از یک باتری بزرگ 5000 میلی‌متری آمپر ساعتی پشتیبانی از شارژ 10 و وسایل اتصال خواهد بود و ظاهراً برای شارژر از درگاه قدیمی میکرو میکرو میکرو میکرو میکرو میکرو میکرو میکرو میکرو میکرو میکرو میکرو میکرو میکرو میکرو استفاده شده است!

انتظار می‌رود ردمی A2 تا چند هفته دیگر با قیمت 97 یورو و در رنگ‌های مشکی، آبی عضس عضس.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=15949

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.