افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
2

وقتی نمی‌توانید مادر و دختر را از هم تشخیص دهید، کافی است از لوازم آرایش/اقلام تقسیم سنی استفاده کنید.

  • کد خبر : 159484
وقتی نمی‌توانید مادر و دختر را از هم تشخیص دهید، کافی است از لوازم آرایش/اقلام تقسیم سنی استفاده کنید.

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- همینطور بود! چه میپرسی؟ اینکه خانم ها همیشه روی لباس، استایل و زیبایی خود حساسیت زیادی نشان می دهند و به یک زن پیر می گویید واقعا آزاردهنده است. اکثر و درصد بالایی از زنان دوست دارند سن خود را کمتر از آنچه هستند بیان […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- همینطور بود! چه میپرسی؟ اینکه خانم ها همیشه روی لباس، استایل و زیبایی خود حساسیت زیادی نشان می دهند و به یک زن پیر می گویید واقعا آزاردهنده است. اکثر و درصد بالایی از زنان دوست دارند سن خود را کمتر از آنچه هستند بیان کنند و از افزایش سن خودداری کنند. همانطور که همه ما می خواستیم سن خود را قبل از رسیدن به 18 سالگی افزایش دهیم، به همان ترتیب زنانی که به سن مهمی می رسند می خواهند آن تعداد مشخصی را کاهش دهند و همچنین با آنها طوری رفتار می شود که گویی از آنها بزرگتر هستند و بسیار ناراحت می شوند.

اما برخی از زنان هستند که ترفندهای خاص خود را دارند. به عنوان مثال، شخصی با آرایش خود پسرانه تر به نظر می رسد، فرد دیگری با رفتار خود و زن با سبکی که انتخاب می کند. بله، همه اینها تاثیر دارد و می تواند شما را از یک کودک به یک نوجوان و از یک پیرزن به یک کودک تبدیل کند. اما به نظر شما کدام عنصر از تیپ و ظاهر ما توانایی چنین کاری را دارد؟ برای دریافت پاسخ این سوال کافیست مقاله ما را دنبال کنید تا با این آیتم های سبک که کوچک اما موثر به نظر می رسند آشنا شوید.

پشتیبانی ساده و برنامه ریزی نشده سن را به نصف کاهش می دهد

زنان زیادی هستند که در مهمانی ها و مراسم ها از حمایت استفاده می کنند. در این میان انواع و اقسام ساپورت های طرح دار از راه رسیده که البته می تواند زیبایی استایل را افزایش دهد اما از طرفی قطعا برای یک خانم مسن می تواند خطرناک باشد زیرا او را بزرگتر از آنچه هست نشان می دهد. بنابراین استفاده از پشتیبانی های ساده و سرراست را فراموش نکنید. به این ترتیب زیباتر و جوان تر به نظر می رسد. فراموش نکنید که سادگی هرگز از مد نمی افتد.

البته پایه های زنبور عسل بسیار مد شده اند و دختران جوان از آن استفاده می کنند، اما اگر می خواهید آن را کوچکتر کنید، از سادگی آن غافل نشوید.

سبک جوان

پارچه های نرم مانند خرس عروسکی برای پاییز

این روزها هوا سرد است بهترین زمان برای پوشیدن لباس های گرم و تدی یکی از آن هاست و بیشتر دختران جوان یا کسانی که می خواهند جوان به نظر برسند با این سبک لباس می بینیم. به طور کلی می توان گفت که پارچه های ظریف و نرم می توانند کمک شایانی به این هدف داشته باشند. البته از طرفی همین نوع پارچه ها مانند تریکو، پارچه مخمل حبابدار، پارچه های ظریف یا ضخیم بافته شده که پرزهای نرمی دارند می توانند انتخاب های مناسبی برای شما خانم های زیبا برای رسیدن به سن جوانی باشند.

سبک جوان

کمربند را روی لباس ببندید.

شاید قبلاً فقط چند لباس کمربند داشت، اما جایی برای بستن آنها بود و مشخص بود که این لباس کمر هم دارد. از طرفی خانم ها اصلا دوست ندارند کمربند ببندند و اگر کسی این کار را می کرد به آنها می گفتند احمق.

اما اکنون می بینیم که زنان و دختران برای هر لباسی از کمربند استفاده می کنند. در بافت آن را روی کاغذ، روی کت، روی شلوار، شورت، دامن و هر چیزی که فکر می کنند کمربند می تواند زیباتر کند استفاده می کنند. جالب اینجاست که این کمربندها واقعا جذاب هستند و می توانید با استفاده از این اکسسوری محبوب ظاهر خود را تا حد امکان جوان و شاداب نشان دهید.

سبک جوان

اکسسوری های ظریف و شاید هم رنگ.

اکسسوری ها بسته به استایل هر فرد می توانند بسیار موثر باشند. این مخصوص خانم ها و آقایان، پیر و جوان نیست و استفاده از اکسسوری ها به ظاهر و ترکیب لباس روح و جزئیات می بخشد، اما به شرط انتخاب و پوشیدن صحیح. قطعا هر دوره ای به لوازم جانبی خود نیاز دارد. به عنوان مثال، یک خانم جوان نمی خواهد لباس سنگین و مفصل بپوشد، زیرا در این صورت بزرگتر می شود و معمولا مادرانی را می بینیم که از این سبک اکسسوری و جواهرات استفاده می کنند.

اگر خانم جوانی هستید یا می خواهید جوان تر به نظر برسید، بهتر است از اکسسوری هایی استفاده کنید که ظریف تر و ساده تر هستند. امروزه جواهرات رنگارنگ بسیار مد شده اند و می توانند شما را جوانتر نشان دهند.

سبک جوان

اما چه رنگ هایی می توانند ما را جوان تر نشان دهند؟

رنگ‌ها می‌توانند مؤثرتر از آنچه فکر می‌کنیم مؤثر باشند و خیلی چیزها را تغییر دهند. به عنوان مثال، همانطور که رنگ مشکی می تواند همه چیز را جدی و غمگین و حتی ظریف کند، رنگ های رنگارنگ نیز می توانند فضا را شاد و با طراوت کنند و از سوی دیگر شما را چاق یا لاغر، پیر یا جوان تر نشان دهند.

ممکن است از شما بپرسند که مثلاً چه رنگ هایی می توانند شما را جوان تر نشان دهند و باید بگوییم که زرد، آبی روشن، فیروزه ای، بنفش، سرمه ای و …. آنها می توانند شما را به هدف رویاهایتان برسانند، اما آن را فراموش نکنید. استفاده از همه این رنگ ها بستگی زیادی به استایل و مدل لباس شما دارد. اگر یک مدل کت دامن با سنگ دوزی سنگین بپوشید، قطعا به عنوان یک مادر دیده می شوید.

سبک جوان



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=159484

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.