افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 28 September , 2024
2

طلاق 2 ورزشکار معروف ایرانی/ شوهرم به من خیانت کرد/ مهریه 4 میلیاردی دادم!

  • کد خبر : 159451
طلاق 2 ورزشکار معروف ایرانی/ شوهرم به من خیانت کرد/ مهریه 4 میلیاردی دادم!

محسن محمد سیفی قهرمان معروف ووشو با مهسا جاور ملی پوش پرافتخار قایقرانی ایران متاهل شد، ثمره این پیوند دختری که انتظار درخشش پدر و مادر قهرمانش در بازی های آسیایی هانگجو را داشت که خوشبختانه هر دو برای کشور مدال گرفتند. سخنرانی محمد سیفی اما این زوج مدتی است که از هم جدا شده […]

محسن محمد سیفی قهرمان معروف ووشو با مهسا جاور ملی پوش پرافتخار قایقرانی ایران متاهل شد، ثمره این پیوند دختری که انتظار درخشش پدر و مادر قهرمانش در بازی های آسیایی هانگجو را داشت که خوشبختانه هر دو برای کشور مدال گرفتند.

سخنرانی محمد سیفی

اما این زوج مدتی است که از هم جدا شده اند و کار آنها را به طلاق کشانده است. حالا محمد سیفی درباره تاثیر منفی تنش با خانواده همسر سابقش مصاحبه کرده است:

یک سری اتفاقات در زندگی من افتاد و بخشی از آن بحث جدایی از همسر سابقم بود. آن خانواده ولکن داستانی نیست و من را به انحاء مختلف اذیت و فشار می آورند و مطمئنم حتی از مدال گرفتن من در بازی های آسیایی راضی نبودند.

چند روز پیش در اینترنت اعلام کردم که خودم درخواست طلاق دادم و تقریباً چهار میلیارد پرداخت کردم. انسان برای رهایی از آن چه کار دیگری باید انجام دهد؟

ملی پوش سرشناس ووشوی ایران خاطرنشان کرد: در مجموع احساس خوبی ندارم و امیدوارم در مسابقات جهانی مدال طلا بگیرم تا بتوانم از این وضعیت خارج شوم.

عزیزی که در این مدت با او بودم خیلی زحمت کشید. حتی خانواده و دوستانم از برخی موضوعات اطلاعی نداشتند و حتی اخیراً اتفاقات بسیار خوبی در زندگی من افتاد که باعث شد کمی بهتر شوم.

من از این دوست عزیز بسیار سپاسگزارم و امیدوارم هر جا که هست بهترین ها برایش رقم بخورد. به ندرت پیش می آید که چنین دوستانی داشته باشیم.

ادعای مهسا جاور درباره خیانت همسرش

مهسا جاور، ملی پوش قایقرانی ایران با انتشار عکسی در اینستاگرام، روایت تلخی از خیانت همسرش محسن محمد سیفی به اشتراک گذاشت.

در این استوری اینستاگرامی که مهسا جاور در فضای مجازی به اشتراک گذاشته، این ورزشکار از ممانعت از همراهی دخترش در سفر به بازی های آسیایی 2023 گلایه کرده است.

عکس روایت تلخ مهسا جاور از خیانت همسرش که در اینستاگرام منتشر شده است را ببینید.

منبع: تابناک ورزشی و فوتبال روز

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=159451

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.