افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 26 October , 2024
2

نبرد سخت رزمندگان مقاومت و اشغالگران با موشک یاسین 105 – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 159384
نبرد سخت رزمندگان مقاومت و اشغالگران با موشک یاسین 105 – خبرگزاری مهر |  اخبار ایران و جهان

خبرگزاری مهر – گروه بین الملل: رزمندگان مقاومت در غزه به شدت با اشغالگران می جنگند و تلفات و خسارات سنگینی به نیروهای صهیونیست وارد کرده اند. گردان های قسام شاخه نظامی حماس اعلام کرد: جنگنده های ما با موشک یاسین 105 به تانک های رژیم صهیونیستی در شرق خان یونس حمله کردند. در بیانیه […]

خبرگزاری مهر – گروه بین الملل: رزمندگان مقاومت در غزه به شدت با اشغالگران می جنگند و تلفات و خسارات سنگینی به نیروهای صهیونیست وارد کرده اند. گردان های قسام شاخه نظامی حماس اعلام کرد: جنگنده های ما با موشک یاسین 105 به تانک های رژیم صهیونیستی در شرق خان یونس حمله کردند.

در بیانیه قسام آمده است: ما همچنین به گروهی از سربازان اشغالگر با موشک یاسین در شمال خان یونس حمله کردیم و تعدادی از آنها را کشته و تعدادی دیگر را مجروح کردیم.

یکی دیگر از مقامات رژیم صهیونیستی ترور شد

ارتش رژیم صهیونیستی از کشته و زخمی شدن چند تن از نظامیان خود در جریان درگیری با رزمندگان مقاومت در غزه خبر داد. ارتش اسرائیل اعتراف کرد که یک افسر و یک سرباز دیگر در جریان درگیری با نیروهای مقاومت کشته و سه تن دیگر زخمی شدند. وضعیت سربازان مجروح وخیم گزارش شده است. کشته و زخمی شدن این سربازان در جریان درگیری ها در شمال و جنوب غزه رخ داده است.

به این ترتیب تعداد سربازان کشته شده توسط رژیم صهیونیستی در جریان جنگ غزه به 471 سرباز افزایش یافته است.

93 درصد مردم غزه با بحران گرسنگی روبرو هستند

سازمان بهداشت جهانی اعلام کرد که 93 درصد از ساکنان غزه با بحران گرسنگی بی سابقه ای روبرو هستند.

در بیانیه سازمان بهداشت جهانی آمده است: غزه با یک فاجعه امنیت غذایی و خطر گسترش روز به روز قحطی مواجه است.

تیپ زبده رژیم صهیونیستی از غزه گریخت

سرلشکر فایز الدویری، تحلیلگر نظامی گفت: مبارزان فلسطینی تیپ جولانی را دوباره در شجاعیه مجبور به عقب نشینی کردند و همانطور که در سال 2014 طعم تلخ شکست را چشید و 70 نفر از نیروهای خود را به هلاکت رساند، امروز نیز بار دیگر او را شکست داده و تحقیر کرد. ” .” مالیات

شبکه 13 رژیم صهیونیستی اعتراف کرد که تیپ جولانی برای سازماندهی مجدد نیروهای خود از نوار غزه عقب نشینی کرده است.

عقب نشینی تیپ گولانی پس از ضربات سنگین مقاومت و کشته و زخمی شدن ده ها تن از نیروهای آن به ویژه در محله شجاعیه صورت گرفت. رسانه های اسرائیلی تاکید کردند که تیپ جولانی پس از 60 روز درگیری و متحمل شدن تلفات سنگین از نوار غزه عقب نشینی کرد. تیپ گولانی نیروی زبده ارتش رژیم صهیونیستی است که اشغالگران اسرائیل انتظار داشتند با مقاومت مقابله کنند.

بلومبرگ: 180 کشتی مسیر خود را از دریای سرخ تغییر دادند

شبکه آمریکایی بلومبرگ در گزارشی اعلام کرد که حدود 180 کشتی کانتینری که قصد داشتند از دریای سرخ عبور کنند، مسیر خود را به سمت آفریقا تغییر داده و یا در دریای سرخ توقف کرده اند تا از حملات جلوگیری کنند و در دریا منتظر آرام شدن اوضاع منطقه هستند. . . زیر

این گزارش حاکی از آن است که با تشدید شرایط امنیتی در دریای سرخ و افزایش فشار بر شرکت‌های کشتیرانی، قیمت کشتی‌رانی افزایش قابل توجهی داشته و این خود به تورم در برخی کشورهای غربی و اروپایی دامن زده است.

موضع یک نماینده پارلمان بریتانیا در مورد جنگ غزه

«کلودیا ویپی» نماینده پارلمان انگلیس اعلام کرد: با توجه به اینکه اسرائیل در غزه مرتکب جنایات جنگی و جنایت علیه بشریت شده است، به دادگاه کیفری بین المللی شکایت خواهیم کرد.

این نماینده پارلمان انگلیس خواستار نقش فعالتر لندن در توقف جنگ غزه شد و گفت: لندن می تواند نقش مهمی در برقراری آتش بس در جنگ غزه ایفا کند و نمی دانم چرا دولت لندن این کار را نمی کند. هر اقدام موثری برای توقف جنگ و برقراری آتش بس در جنگ غزه انجام دهد.

به گفته این نماینده پارلمان انگلیس، اکثریت قریب به اتفاق جامعه این کشور خواهان توقف جنگ و آتش بس در غزه هستند اما مقامات سیاسی هنوز به این درخواست پاسخ نداده اند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=159384

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.