افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 27 October , 2024
5

آنر مجیک 5 لایت با تراشه اسنپدراگون 695 به نمایشگر 120 هرتز عرضه می شود.

  • کد خبر : 15928
آنر مجیک 5 لایت با تراشه اسنپدراگون 695 به نمایشگر 120 هرتز عرضه می شود.

آنر مجیک 5 لایت (Honor Magic 5 Lite) امروز برای عرضه در بازارهای اروپایی رونمایی شد. این گوشی به عنوان جانشین مجیک 4 لایت که سال گذشته عرضه شده بود، وارد بازار مید،. دقت داشته باشید که جدیدترین پیشنهاد آنر در واقعیت نسخه تغییر نام یافته از آنر x9a می‌باشد که اکنون در کشور مالزی […]

آنر مجیک 5 لایت (Honor Magic 5 Lite) امروز برای عرضه در بازارهای اروپایی رونمایی شد. این گوشی به عنوان جانشین مجیک 4 لایت که سال گذشته عرضه شده بود، وارد بازار مید،. دقت داشته باشید که جدیدترین پیشنهاد آنر در واقعیت نسخه تغییر نام یافته از آنر x9a می‌باشد که اکنون در کشور مالزی در دسترس است. به هر، برای آشنایی هر چه با مشخصات و ویژگی‌های آنر 5 لایت در با دیجی اسمارتک نیوز باشید.

آنر مجیک 5 لایت

آنر مجیک 5 لایت دارای نمایش اولد اول 6.67 اینچی منحنی با وضوح +FHD و حفره سلفی در بالا و مرکز نمایشگر است. این صفحه دارای عمق رنگ 10 بیتی ، نرخ تازه سازی 120 هرتز و روشنایی روشنایی 800 نیت بوده است یک اثر اسکنر نیز در زیر خود دارد. گوشی هوشمند به صرفه آنر دارای شکل یک جزیره دیره‌ای است که برجستگی خاصی ندارد و هم سطح با بدنه می‌باشد.

دوربین پشتی مجیک 5 لایت دارای سنسورهای سه‌گانه است که شامل یک سنسور اصلی 64 مگاپیکسلی، لنز فوق عریض 5 مگاپیکسلی و واحد واحد ماکرو 2 مگاپیکسلی می‌باشد. همچنین، دوربین سلفی تعبیه شده در حفره نمایشگر نیز از سنسور 16 مگاپیکسلی استفاد.

آنر مجیک 5 لایت

آنر مجیک 5 لایت در بدنه به پردازنده کوالکام اسنپدراگون اسنپدراگون 695 مجهز به 6 رم و 128 حافظه حافظه داخلی است. فناوری افزایش حافظه رم امکان اختصاص 5 حافظه از حافظه داخلی به عنوان رم را می دهد. این گوشی هوشمند انرژی خود را از یک باتری 5100 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 40 وات می‌گیرد و در بخش نرم‌افزاری سیستم عامل Magic UI 6.1 مبتنی بر اندروید 12 به صورت پیش فرض بر روی آن نصب شده است.

گزینه های اتصال آنتر مجیک 5 لایت شامل 5g، 4g، وای-فای بلوتوث نسخه 5.1، پورت usb-c و جک هدفون 3.5 میلی لیتری است. این گوشی 379 یورو قیمت گذاری و در رنگهای مشکی، سبز زمردی و تیتانیوم موجود است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=15928

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.