افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 25 October , 2024
4

کارمند سابق اپل روش هایی را برای افزایش عمر باتری آیفون فاش کرد!

  • کد خبر : 159273
کارمند سابق اپل روش هایی را برای افزایش عمر باتری آیفون فاش کرد!

این کارمند سابق از زمان ترک شغل خود در شرکت، ویدیوهایی را در TikTok به اشتراک می گذارد که در آن اسرار را فاش می کند که اپل نمی خواهد کاربران بدانند. این کارمند سابق اپل در ویدئویی در پلتفرم Tiktok می گوید که کاربران آیفون هرگز نباید گوشی خود را تا 100 درصد شارژ […]

این کارمند سابق از زمان ترک شغل خود در شرکت، ویدیوهایی را در TikTok به اشتراک می گذارد که در آن اسرار را فاش می کند که اپل نمی خواهد کاربران بدانند.

این کارمند سابق اپل در ویدئویی در پلتفرم Tiktok می گوید که کاربران آیفون هرگز نباید گوشی خود را تا 100 درصد شارژ کنند و برای افزایش عمر باتری، باید بلوتوث و فعالیت پس زمینه را غیرفعال کنند.

اولین نکته ای که مورگان به آن اشاره می کند این است که هرگز نباید آیفون خود را 100% شارژ کنید یا گوشی خود را یک شبه در حال شارژ نگه دارید. کاری که بسیاری از کاربران ممکن است به صورت روزانه انجام دهند.

توصیه آنها این است که اجازه دهید باتری فقط تا 80٪ شارژ شود، زیرا زمانی که به طور مداوم آن را تا 100٪ شارژ کنید، از نظر شیمیایی فرسوده می شود.

مورگان گفت: «به تنظیمات، زیر باتری، روی سلامت و شارژ باتری ضربه بزنید، سپس بهینه‌سازی شارژ را روشن کنید. “اگر می خواهید واقعا محتاط باشید، آن را به 80 درصد محدود کنید.”

مورگان همچنین پیشنهاد کرد که کاربران آیفون فعالیت پس‌زمینه را خاموش کنند و برنامه‌هایی را که در حال استفاده نیستند ببندند.

این کار با رفتن به General و سپس Background App Refresh انجام می شود. در اینجا لیستی از برنامه هایی را می بینید که در پس زمینه اجرا می شوند و می توانند غیرفعال شوند.

مورگان سپس به چند مورد دیگر اشاره کرد که می تواند میزان تخلیه باتری آیفون را کاهش دهد.

او پیشنهاد کرد خدمات موقعیت مکانی در اپلیکیشن ها خاموش شود.

کاربر Tik Tok همچنین پیشنهاد کرده است که روشنایی صفحه نمایش گوشی را کم کنید و اگر سیری و بلوتوث در حال حاضر استفاده نمی شوند، خاموش شوند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=159273

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.