افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 25 October , 2024
2

روایت فعالیت جهادگران بی ادعا در آستارا – خبرگزاری مهر ایران و جهان نیوز

  • کد خبر : 159243
روایت فعالیت جهادگران بی ادعا در آستارا – خبرگزاری مهر ایران و جهان نیوز

سروان نوید دوزنده فرمانده ناحیه شهری شهید نقیب زاده آستارا در گفت و گو برو وی به خبرنگار مهر گفت: پروژه نوسازی سیستم گرمایشی و دیوارپوش یکی از مدارس محروم شهرستان واقع در بافت مرکزی شهرک. حرارت درمانی به همت گروه جهادی شهدای شهرستان عباس آباد و همچنین با پشتیبانی ناحیه شهید نقیب زاده شهری […]

سروان نوید دوزنده فرمانده ناحیه شهری شهید نقیب زاده آستارا در گفت و گو برو وی به خبرنگار مهر گفت: پروژه نوسازی سیستم گرمایشی و دیوارپوش یکی از مدارس محروم شهرستان واقع در بافت مرکزی شهرک. حرارت درمانی به همت گروه جهادی شهدای شهرستان عباس آباد و همچنین با پشتیبانی ناحیه شهید نقیب زاده شهری سپاه ناحیه آستارا تکمیل شده و طی روزهای آینده به بهره برداری می رسد.

فرمانده شهید نقیب زاده آستارا با بیان اینکه آغاز این طرح در هفته بسیج بوده است، افزود: تلاش شد تا در سالگرد شهادت سلیمانی پروژه تکمیل و عملیاتی شود تا فرزندان این منطقه از نعمت درس خواندن برخوردار شوند. محیطی گرم و امن

وی ادامه داد: طرح فوق با مشارکت و حمایت فرمانده سپاه ناحیه آستارا، فرماندار شهرستان و همچنین مدیر محترم اداره آموزش و پرورش شهرستان و با همت خیرین عزیز و تمامی نیروهایی که شرکت کنندگان در این طرح از اعضای گروه جهادی بودند و حقوقی دریافت نکردند.

دوزنده با اشاره به اینکه اقلام و تجهیزات پروژه توسط گروه جهادی و با حمایت مسئولان تهیه شده است، افزود: تمام کارهای انجام شده در راستای صلاحیت عمومی و با مشارکت بسیجیان عزیز انجام شده است و امیدواریم بتوانیم این کار را انجام دهیم. بتواند در آینده پروژه های دیگری را در مناطق محروم شهر انجام دهد.

هزینه ۱۱۰ میلیون تومانی گروه جهادی منطقه دگرمانکشی

یاسر قنبری مسئول گروه جهادی شهدای شهرستان عباس آباد نیز در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: پس از تحقیقات میدانی و حضور در روستای محروم از گرمایش و مشاهدات عینی دانش آموزان این روستا از امکانات گرمایشی نامناسب استفاده می کنند. ، تصمیم گرفتیم با حمایت خیرین و مسئولین سیستم گرمایشی مناسب در این مدرسه محروم بسازیم تا این عزیزان با خیال راحت درس بخوانند و بحمدالله با همت همه اعضای جهادگر این پروژه هزینه خواهد شد. روزهای آخرش .

وی برآورد هزینه این پروژه توسط بازرسان گروه جهادی را حدود 110 میلیون تومان اعلام کرد. وی در پایان از حمایت خیرین گروه جهادی شهدا از این گروه در تامین اعتبار ساخت این مدرسه تشکر کرد و خواستار ادامه فعالیت در جهت محرومیت زدایی شد. مثل همیشه با این گروه همراه باشید.

من باید بگویم؛ روستای دگرمنکشی روستایی در بخش مرکزی شهرستان آستارا در استان گیلان است، این روستا در بخش حیران واقع شده و از روستاهای محروم شهرستان است و بر اساس سرشماری مرکز آمار ایران در سال ۱۳۸۴، جمعیت آن ۱۸۳ نفر بوده است. مردم. (44 خانه).

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=159243

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.