افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 22 October , 2024
2

آزادسازی نفتکش ایرانی از بندر خارجی توسط سپاه

  • کد خبر : 159201
آزادسازی نفتکش ایرانی از بندر خارجی توسط سپاه

| کد مطلب: ۱۰۸۵۲۲۸ لینک کوتاه کپی شد سردار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه خبر جالبی از نحوه آزادسازی نفتکش ایرانی را در رسانه ها به اشتراک گذاشت. به گزارش آرمان ملی آنلاین، سردار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در چند روز پیش از رهاسازی یک نفتکش ایرانی از یک […]

|

کد مطلب:
۱۰۸۵۲۲۸






لینک کوتاه کپی شد








سردار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه خبر جالبی از نحوه آزادسازی نفتکش ایرانی را در رسانه ها به اشتراک گذاشت.





به گزارش آرمان ملی آنلاین، سردار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در چند روز پیش از رهاسازی یک نفتکش ایرانی از یک بندر خارجی خبر جالبی را بیان کرد.

فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: مرحوم رستم قاسمی وزیر سابق نفت به ما گفت که «یکی از نفتکش های ما در کشوری توقیف شده و آن بندر مجهز به انواع سامانه های راداری است». 11 نفر از کارشناسانی را که نحوه پرتاب قایق را بلد بودند روی یک لنج بسیج قرار دادیم و 32 قایق را آماده کردیم و در خارج از آبهای سرزمینی آن کشور حضور داشتند.

وی ادامه داد: این کشتی 10 ماه توقیف بود و سوخت گازوئیل آن تبدیل به قیر شده بود، بنابراین چهار ساعت بخاری را روشن کردیم تا سوخت گازوئیل آماده شد، کشتی را از دو مایلی ناوشکن آمریکایی عبور دادیم و آمریکایی ها. فکر می کردم داریم تمرین می کنیم.

تنگسیری تصریح کرد: زمانی که کشتی در بندرعباس پهلو گرفت و سیستم های شناسایی را فعال کرد، آن کشور تازه متوجه شد که کشتی را گرفته ایم، این یکی از آثار بسیج دریایی است.





لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=159201

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.