افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 27 October , 2024
3

انهدام باند مخوف متجاوزان متجاوز سالخورده

  • کد خبر : 159111
انهدام باند مخوف متجاوزان متجاوز سالخورده

به گزارش رکنا از اصفهان؛ سرهنگ حسین ترکیان اظهار داشت: در پی شکایت چند زن مسن اصفهانی مبنی بر سرقت تلفن همراه و یخچال توسط چند مرد و زن جوان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت قرار گرفت. خشونت پلیس در استان اصفهان. وی با بیان اینکه سرقت های […]

به گزارش رکنا از اصفهان؛ سرهنگ حسین ترکیان اظهار داشت: در پی شکایت چند زن مسن اصفهانی مبنی بر سرقت تلفن همراه و یخچال توسط چند مرد و زن جوان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت قرار گرفت. خشونت پلیس در استان اصفهان.

وی با بیان اینکه سرقت های مذکور باعث ایجاد رعب و نگرانی زنان سالخورده شده بود، افزود: دارایی های مالباختگان در تحقیقات حاکی از وجود 4 متهم شامل 3 مرد و یک زن بود که آنها را با خودرو تحت پوشش قرار دادند. . یک دستگاه خودرو، آنها را برده و در بین راه با تهدید چاقو و با خود بردند.

یکی از قربانیان که زنی مسن بود گفت: کنار جاده منتظر تاکسی ایستاده بودم که ناگهان خودرویی کنارم ایستاد، مردی جلو و زنی پشت سرم بودند. پشت ماشین همه چیز عادی به نظر می رسید، بنابراین سوار شدم. به چهارراه مورد نظر که رسیدیم گفتم اینجا پیاده می شوم اما راننده گفت: اینجا نمی تونی و بعد به خانمی که پشتش نشسته بود اشاره کرد و او با دست سرم را پایین انداخت و چاقو گذاشت. به گلویم رسید و بعد تمام انگشترها و دستبندهای طلایی را که داشتم برداشت و بعد از من پیاده شد و به سرعت فرار کرد. از ترس بی حس شدم و روی زمین افتادم تا اینکه مردم دورم را گرفتند و برایم آب آوردند و گفتند برو کلانتری و گزارش بده انشالله دزدها را می گیرند.

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان ادامه داد: از آنجایی که هر یک از اقلام مفقودی ویژگی های متفاوتی از متهمان و خودروهایی که در آن تردد می کردند را به همراه داشت، کار شناسایی باند مذکور کمی سخت شد و مشخص شد که کارآگاهان برخورد با افراد حرفه ای که طعمه های خود را در شهر با یک نوع ماشین در یک زمان شکار می کنند.

سرهنگ ترکیان تصریح کرد: تحقیقات در این پرونده با دقت و ظرافت خاصی پیگیری شد تا اینکه در نهایت کارآگاهان به سرنخ هایی مبنی بر حضور متهم در شهرستان همدان دست یافتند و بلافاصله با هماهنگی مقام قضایی و با هماهنگی به این شهرستان رفتند. و عملیات موثر: با همکاری کارآگاهان پلیس آگاهی استان همدان، چهار متهم که برای ارتکاب سرقت های مشابه به این شهرستان رفته بودند، در مخفیگاه خود دستگیر و به استان اصفهان منتقل شدند.

این افسر انتظامی با بیان اینکه متهمان همگی خارجی و اهل یکی از استان های غربی کشور هستند، گفت: سرکرده این باند فردی با سابقه است که به همراه همسر و دو دوستش در حال طراحی و اجرای نقشه ای هستند. برای سرقت از زنان مسن

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان خاطرنشان کرد: متهمان در تحقیقات انجام شده به 11 فقره زورگیری گوشی تلفن همراه و یخچال و 7 فقره زورگیری از شهروندان در شهرهای اصفهان، خمینی شهر و فلورجان اعتراف کردند. ، که ارزش کالاهای مسروقه از 20 میلیارد ریال گذشت.

سرهنگ ترکیان در پایان از همکاری دستگاه قضایی و کارآگاهان پلیس آگاهی استان همدان و تلاش بی وقفه کارآگاهان پلیس آگاهی استان اصفهان که اعضای باند مذکور را شناسایی و دستگیر کردند، در پایان قدردانی کرد. در کوتاه ترین زمان ممکن و خاطرنشان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده برای رسیدگی قضایی به جرایم خود تحویل مرجع قضایی شدند.

اصفهان/بهمن راعی

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=159111

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.