افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 30 September , 2024
2

اسمارتک نیوز » شرایط تراکتورسازی مثل استقلال و پرسپولیس نیست

  • کد خبر : 159079
اسمارتک نیوز » شرایط تراکتورسازی مثل استقلال و پرسپولیس نیست

به گزارش گروه ورزشی اسمارتک نیوز، محمدرضا زنوزی در دیدار با کادر فنی و مربی این تیم گفت: آقای «پاکو خمز» فردی عاطفی است که تعهد و تمایل خاصی به مسئولیت خود دارد. ما امسال توانستیم قلب یکدیگر را به دست آوریم و حالا او یکی از نزدیک ترین دوستان من است، جدا از مسائل […]

به گزارش گروه ورزشی اسمارتک نیوز، محمدرضا زنوزی در دیدار با کادر فنی و مربی این تیم گفت: آقای «پاکو خمز» فردی عاطفی است که تعهد و تمایل خاصی به مسئولیت خود دارد. ما امسال توانستیم قلب یکدیگر را به دست آوریم و حالا او یکی از نزدیک ترین دوستان من است، جدا از مسائل فوتبال. او تیم را نه به خاطر قرارداد، بلکه به خاطر قلبش هدایت می کند.

وی ادامه داد: پیشاپیش کریسمس و فرا رسیدن سال نو را به اعضای کادرفنی و آقایان ریکاردو آلوز، گوستاوو واژینین و آلوارو خیمنز تبریک می گویم و بابت برنامه ریزی لیگ ایران از آنها عذرخواهی می کنم. چون این روزها نمی توانستند در کنار خانواده باشند. امیدوارم در برنامه فصل آینده فدراسیون فوتبال توجه ویژه ای به مربیان و بازیکنان خارجی شاغل در فوتبال کشورمان داشته باشد تا لیگ برتر در آستانه سال جدید تعطیل شود.

مالک باشگاه تراکتورسازی با اشاره به نتایج هفته های اخیر این تیم گفت: از همه اعضای تیم به خاطر تلاش ها و نتایج ارزشمند هفته های اخیر تشکر می کنم. در بازی با پیکان ما 10 بازیکن داشتیم و حریف 12 نفره! من هرگز چنین محاکمه یک طرفه ای ندیده بودم. بعد از گل دوم ما، داور متوجه شد که کار تمام شده و دستانش دیگر بسته نیست. از دوست عزیزم آقای تاج و همچنین آقای ممبینی تقاضا دارم به این موضوع رسیدگی کنند. آقای افشاریان چرا دو روز مانده به بازی داور را عوض کردید؟ امیدوارم عزیزان بیشتر به چیدمان داور بازی های تراکتورسازی بپردازند و از داوران تهران و اصفهان استفاده نکنند چون تیم های این شهرها رقیب مستقیم ما هستند.

وی با بیان اینکه بازیکنان تراکتورسازی مقابل پیکان کار بزرگی انجام دادند، گفت: جا دارد از شجاع خلیل زاده و ریکاردو آلوز به عنوان دو کاپیتان تیم و همچنین زحمات سایر اعضای تیم در دیدار اخیر تشکر کنم. تراکتور شایسته رتبه های بالاتر است. تیم پاکو خمز فوتبال مالکیتی بازی می کند که در فوتبال ایران ندیده ایم. حتی در بازی هایی که نتیجه را واگذار کردیم، از نظر مالکیت توپ و موقعیت های گلزنی بهتر از تیم برنده عمل کردیم.

زنوزی با تمجید از توجه ویژه خمز به بازیکنان جوان گفت: او اکثر مسابقات تیم جوانان باشگاه را از نزدیک دنبال می کند و اخیرا بازیکنانی را به تیم بزرگسالان اضافه کرده است که برای من بسیار ارزشمند و مهم است. خوشحالم که بازیکن جوانی مثل سعید کریم آذر عملکرد خوبی داشت و فکر می کنم دیگر بازیکنان جوان هم می توانند پیشرفت کنند. شاید بازیکنان تیم های پایه بتوانند در سال های آینده لباس تیم ملی را بر تن کنند.

وی با اشاره به 25 سال مالکیت خود در این باشگاه گفت: فلسفه تراکتور با همه تیم ها متفاوت است و یکی از سه باشگاه بزرگ ایران است هرچند شرایط تراکتور با آن دو تیم متفاوت است. چون هواداران متعصبی داریم که در هوای گرم و سرد به تیمشان کمک می کنند. امیدوارم با حمایت هواداران تراکتور بتوانیم نتایج خوبی کسب کنیم و افتخارات بزرگی را کسب کنیم.

زنوزی ادامه داد: گاهی بعضی ها یک سری کارها را علیه تیم انجام می دهند و امیدوارند تیم نتیجه نگیرد و حمله را شروع کند. بهتر است رفتار خود را تغییر دهند و به جمع هواداران متعصب برگردند و در هر صورت از تیم حمایت کنند.

وی خاطرنشان کرد: یک سال یک تیم متوسط ​​را به خاطر بدهی باشگاه به مسابقات اعزام کردیم. اما بلافاصله پس از پرداخت تمام بدهی ها، تیم خوبی را آماده کردیم. سال گذشته آقای بردیف را آوردیم که به دلیل مشکلاتی که در روسیه داشت ما را ترک کرد. بعد آقای خمز با تجربه مربیگری در سطح اول دنیا مسئولیت تراکتور را بر عهده گرفت و الان تیم خیلی خوبی داریم. فکر می کنم با اضافه کردن چند بازیکن خوب در اواسط فصل، در نهایت دو بازیکن دیگر را برای سال جدید اضافه خواهیم کرد و نیازی به ایجاد تغییرات زیادی نخواهیم داشت.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=159079

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.