افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
3

کارمندان شیائومی به دلیل افشای اطلاعات خودروهای الکتریکی اخراج شدند

  • کد خبر : 159006
کارمندان شیائومی به دلیل افشای اطلاعات خودروهای الکتریکی اخراج شدند

به گزارش «تکنولوژی پالس»، ماه هاست که گزارش های متعددی در شبکه های اجتماعی چین منتشر شده است که حاوی اطلاعات محرمانه ای درباره تجارت خودروهای برقی شیائومی است. شیائومی که به مزیت قیمت پایین خود در بازار گوشی های هوشمند معروف است، به دلیل گمانه زنی ها در مورد عرضه قریب الوقوع اولین مدل […]

به گزارش «تکنولوژی پالس»، ماه هاست که گزارش های متعددی در شبکه های اجتماعی چین منتشر شده است که حاوی اطلاعات محرمانه ای درباره تجارت خودروهای برقی شیائومی است.

شیائومی که به مزیت قیمت پایین خود در بازار گوشی های هوشمند معروف است، به دلیل گمانه زنی ها در مورد عرضه قریب الوقوع اولین مدل خودروی الکتریکی این شرکت، توجه شهروندان چینی را به خود جلب کرده است.

این شرکت با انتشار پستی در شبکه اجتماعی Weibo اعلام کرد که سه کارمند خود را به دلیل انتشار اطلاعات نادرست بدون مجوز طی کنفرانسی که توسط شرکت های کارگزاری و سرمایه گذاری برگزار شد، گمراه کردن بازارها و ایجاد اختلال در عملکرد بخش خودروهای برقی شیائومی اخراج کرده است.

بر اساس گزارشی از تک نود، شیائومی قصد دارد علیه این سه نفر و همچنین دو رسانه چینی به دلیل انتشار تصاویری از خودروی برقی آینده این شرکت شکایت کند.

اطلاعات منتشر شده در روز چهارشنبه توسط وزارت صنعت و فناوری اطلاعات چین نشان داد که خودروی الکتریکی شیائومی دارای نام تجاری شیائومی SU7 پکن خواهد بود و توسط گروه خودروسازی دولتی پکن تولید خواهد شد. این خودرو دارای نمای بیرونی شیک و گزینه ای برای نصب فناوری حسگر معروف به لیدار در بالای صفحه نمایش شیشه ای آن برای رانندگی پیشرفته است. حداکثر سرعت آن 265 کیلومتر در ساعت و وزن آن 2.66 تن است.

شیائومی پیش از این اعلام کرده بود که خودروی الکتریکی این شرکت در نیمه اول سال آینده به طور رسمی عرضه خواهد شد. شیائومی، یکی از مهم‌ترین برندهای لوازم الکترونیکی مصرفی در چین، به دیگر شرکت‌های فناوری مانند هواوی که وارد بازار خودروهای الکتریکی شده‌اند، می‌پیوندد. محصولات این شرکت ها مجهز به ویژگی های تکنولوژیکی هستند و با امکاناتی مانند کنترل صوتی و نرم افزار کمک راننده در بین رانندگان محبوب هستند.

بان/ ایسنا

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=159006

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.