افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 28 October , 2024
4

مایکروسافت به زودی ChatGPT را به مجموعه آفیس خواهد آورد

  • کد خبر : 15892
مایکروسافت به زودی ChatGPT را به مجموعه آفیس خواهد آورد

مایکروسافت که با خالق خالق Chatgpt یعنی OpenAI همکاری نزدیکی آغاز کرده و در آن ارائه شده است، ظاهراً امکان بررسی امکان افزودن فناوری فناوری خود خود گزارش The Verge، این دنیای در حال حاضر آماده می‌شود طبق جزئیات بیشتر در خصوص برنامه‌های فناوری هوش مصنوعی مصنوعی و پرومتئوس آن در مجموعه نرم‌افزارهای اجرایی اداری […]

مایکروسافت که با خالق خالق Chatgpt یعنی OpenAI همکاری نزدیکی آغاز کرده و در آن ارائه شده است، ظاهراً امکان بررسی امکان افزودن فناوری فناوری خود خود گزارش The Verge، این دنیای در حال حاضر آماده می‌شود طبق جزئیات بیشتر در خصوص برنامه‌های فناوری هوش مصنوعی مصنوعی و پرومتئوس آن در مجموعه نرم‌افزارهای اجرایی اداری مجموعه آفیس آفیس را طی هفته‌های آینده آینده اعلام کنید.

مایکروسافت این سخت برنامه ریزی یک رویداد ویژه برای مارس است که نشان می دهد این شرکت چقدر مشتاق است تا چه سریع تر فناوری هوش مصنوعی مصنوعی را در موتور جستجو و برنامه های خود به کار گرفته و سرمایه گذاری خود این شرکت را انجام دهد. یکی از این مایکروسافت اینقدر برای ادغام Chatgpt در نرم افزار و سرویس هایش عجله، رقابت با گوگل است. چرا که جستجوی وب دنیا به طور مداوم از فناوری های اختصاصی فناوری خود به نام برد (BARD) رونمایی و قصد دارد آن را به رقیبی تبدیل کند. برای برای برای برای مایکروسافت قصد دارد در ماه فوریه، هوش بینگ جدید خود را راهاندازی کند، اما وقتی خبر سرویس بارد منتشر شد، برنامه هایش را تغییر داد و معرفی بینگ جدید را را زودتر رقم زد.

ChatGPT در مجموعه آفیس

هدف مایکروسافت افزودن این جدید به نرم افزارهای خود، بهبود کارایی و استفاده از بسترهای مناسب برای کاربران جهت اجرای سریع تر و دقیق تر کارها. همچنین، پردازش زبان هم که یکی از ویژگی‌های اصلی فناوری OpenAi است، می‌تواند بسیار کمک کند.

به عنوان، در برنامه Word، هوش مصنوعی کلمات و عبارات پیشنهاد می شود و به این ترتیب کاربران کمک می کنند تا متن های خود را دقیق تر و با خطای خطای کمتری بنویسند. همچنین این می‌تواند متن‌های طولانی را خلاصه کرده نکات کلیدی آن را برای و تحلیل آسان‌تر در اختیار کاربران قرار دهد. در برنامه Outlook هم غول ردموندی دنیای فناوری می‌تواند از Chatgpt برای نوشتن به ایمیل‌ها یا خلاصه کردن ایمیل‌های طولانی استفاده کند.

بر اساس گزارش، مهندسان و متخصصان مایکروسافت بیش از یک سال است که با استفاده از مدل‌های ماشین‌های ماشینی و کارکردهای ماشین‌های خود برای طراحی ابزارهای هوش مصنوعی برای نوشتن ایمیل‌ها و اسناد کار کار می‌کنند. آن‌ها اکنون تلاش می‌کنند برای آموزش با استفاده از داده‌های مشتریان، بدون این‌که این داده‌ها دیگران را انتخاب کنند، هستند. همچنین، کاهش خطا نیز یکی دیگر از اهداف پروژه در مرحله فعلی است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=15892

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.