افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 30 September , 2024
2

واعظ: فرمان استقلال; باید 6 امتیاز کسر و 60 میلیارد جریمه شود / منتظر اختلاف بیشتر با پرسپولیس هستند – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 158853
واعظ: فرمان استقلال;  باید 6 امتیاز کسر و 60 میلیارد جریمه شود / منتظر اختلاف بیشتر با پرسپولیس هستند – پرسپولیس نیوز

دروازه بان سابق پرسپولیس گفت: کمیته انضباطی منتظر فاصله گرفتن استقلال از پرسپولیس است تا حکم این تیم را اعلام کند. مهدی واعظی دروازه بان سابق پرسپولیس معتقد است دخالت رئیس کمیته داوران در کار VAR و رسیدگی نکردن به تخلفات استقلال موضوعی است که باعث هرج و مرج بیشتر تیم فوتبال ایران شده و […]

دروازه بان سابق پرسپولیس گفت: کمیته انضباطی منتظر فاصله گرفتن استقلال از پرسپولیس است تا حکم این تیم را اعلام کند.

مهدی واعظی دروازه بان سابق پرسپولیس معتقد است دخالت رئیس کمیته داوران در کار VAR و رسیدگی نکردن به تخلفات استقلال موضوعی است که باعث هرج و مرج بیشتر تیم فوتبال ایران شده و شبهه ها را تقویت می کند. کمک به یک تیم خاص برای کسب عنوان قهرمانی.

درباره گل های زده شده و جنجال های متعددی که در دربی رخ داد، چه صحبتی دارید؟؟

پرسپولیس پس از تغییراتی که امید عالیشاه ایجاد کرد به گل رسید و در ادامه بازی روند بازی متفاوت شد.

اما سران تیم رقیب معتقدند اگر VAR قبلا وجود داشت، بسیاری از امتیازات پرسپولیس کمتر از آن بود!

فکر می کنم این چیزها دارد از بین می رود، شاید در بازی با ذوب آهن و شمس آذر و در چند بازی دیگر دیدیم که اتفاقات داوری کاملاً به نفع استقلال بوده است، اما فراتر از این حرف ها، مشکلی که وجود دارد به خودش برمی گردد. اینکه وقتی واقعیت مجازی می آید، انتظار نداریم افشاریان با کسی تلفنی صحبت کند و شرایط به گونه ای رقم بخورد که داور دربی تحت فشار باشد. مشخص بود که با گسترش واقعیت مجازی اتفاقی قرار است بیفتد. چرا باید VAR داشته باشیم و داور ویژه VAR نداشته باشیم؟ درآوردن پیراهن شهاب پنالتی بود اما داور به راحتی آن صحنه را رد می کند یا در صحنه ای که داور پنالتی می گیرد روی نعمتی هافبک استقلال خراب می شود.

عجیب است که صحبت هایی درباره موضوعاتی که در سناریوهای حساس اتفاق افتاده پخش نمی شود!

اصلا این حرف ها بهانه ای است که صداها را به دلیل آفلاین بودن یا تست واقعیت مجازی ضبط نکردیم که به راحتی از نبود صدا صحبت می کند. از این نظر یک سازمان و یک نهاد باید وارد شود و مسائل پشت دربی و پنالتی گرفته شده را روشن کند.

پرسپولیس و چند باشگاه دیگر مدت هاست که از تیم رقیب به کمیته انضباطی شکایت می کنند!

به نظر من کمیته انضباطی منتظر است تا اختلاف استقلال و پرسپولیس قبل از صدور حکم حداقل به 7-8 امتیاز برسد. پرسپولیس تخلفی کرد که بابت آن یک امتیاز کسر شد و ده میلیارد جریمه شد و حالا که استقلال 6 تخلف کرده است، برای رعایت قانون باید 60 میلیارد و 6 امتیاز از این تیم کسر شود، شاید همانطور که قبلا در رابطه با این موضوع دیدیم. پرسپولیس و سپاهان چند روز طول نکشید و دوستان خیلی سریع قانون را اجرا کردند. پشت صحنه فوتبال ما زیاد است، شاید دیدار رئیس فدراسیون فوتبال با مربی تیم رقیب را قبل از شروع فصل دیدیم. وقتی این موضوع را با خیلی از اتفاقات دیگر که فقط به بخشی از آن اشاره کردم کنار هم گذاشتیم، به این نتیجه رسیدیم که امسال می خواهند به استقلال جام بدهند، اما فکر می کنم بعد از اینکه فشار بازی های آسیایی از روی زمین برداشته شد. بازیکنان پرسپولیس و تیم ریکاوری کردند و وقتی امیری بیاید شرایط خیلی خوب خواهد بود.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)