افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 19 September , 2024
4

اولین دسته بازی با برند نوکیا (GC5000) به زودی روانه بازار خواهد شد

  • کد خبر : 15877
اولین دسته بازی با برند نوکیا (GC5000) به زودی روانه بازار خواهد شد

دسته بازی نوکیا 5000 (شماره مدل GC5000) قبل از عرضه در پلتفرم های رسمی و خرده فروش ه. GC500 اولین کنترلر بازی با برند نوکیا است و قبل از عرضه رسمی توسط وب سایت StreamView فهرست ساصده . Streamview دارای مجوز نوکیا است و دسته بندی بعد از انتشار و مشخصات بازی، آن را از […]

دسته بازی نوکیا 5000 (شماره مدل GC5000) قبل از عرضه در پلتفرم های رسمی و خرده فروش ه. GC500 اولین کنترلر بازی با برند نوکیا است و قبل از عرضه رسمی توسط وب سایت StreamView فهرست ساصده . Streamview دارای مجوز نوکیا است و دسته بندی بعد از انتشار و مشخصات بازی، آن را از دسترسی خارج می کند.

دسته بازی نوکیا GC5000

کنترلر نوکیا GC5000 به طور کاملاً کاملاً طراحی شده و جنس بدنه آن به صورت تصویری است که در حین بازی بسیار راحت می‌شود. باتری این دسته بازی می‌تواند تا 14 ساعت دوام داشته باشد و از طریق پورت USB-C شارژ می‌  این کنترلر می‌توان در تلویزیون‌های هوشمند اندرویدی، استریم اندرویدی و گوشی‌های هوشمند اندرویدی ستفاده قرار داد. همچنین، دستیار صوتی گوگل اسیستنت نیز پشتیبانی می کند تا با کمک به جستجوی آسان در بین بازی ها یا در منوها حرکت کند.

دسته بازی نوکیا GC5000

نوکیا GC5000 از فناوری هپتیک فیدبک برای ارائه تجربه هر چه واقعی‌تر بازی‌ها استفاده می‌کند. همچنین، ژیروسکوپ شش محوره برای کنترل حرکت و تغییر جهت سریع ارائه شده است.

در لیست Streamview علاوه بر مشخصات کلیدی، تصاویر نوکیا نوکیا GC5000 نیز ارائه می شود اما با این حال هیچ اطلاعاتی درباره قیمت یا زمان عرضه اولین دسته دسته بازی نوکیا نوکیا اعلام اعلام نکرده است. از دیگر ویژگی‌های GC5000 می‌توانم به اتصال بلوتوث نسخه 5.0، فعال سازی دستیار صوتی و میکروفون داخلی اشاره کرد. دسته باتری باتری بازی بازی 650 میلی آمپر ساعت بوده و آداپتور آداپتور usb هم در جعبه آن موجود خواهد بود.

دسته بازی نوکیا GC5000

با این حال Streamview هنوز هیچ اشاره‌ای به قیمت نوکیا GC5000 ندارد اما یک فروشی آن را با برچسب قیمت 52.90 یورو (57 دلار) فهرست کرده است. در مورد پیشنهاد نیز با وجود مشخص نشدن تاریخ دقیق، انتظار می‌رود زودی شاهد رونمایی رسمی و ورود محصول به بازار باشد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=15877

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.