به گزارش رکنا، گروهبان جلیل مکفوفایی فرمانده انتظامی استان سمنان اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر جراحت فردی به دلیل چاقو زدن و پس از انتقال وی به یکی از مراکز درمانی در یکی از روستاهای شهرستان شاهرود بلافاصله ماموران کلانتری 14 رویان برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی با بیان اینکه مردی حدودا 60 ساله بر اثر شدت جراحات وارده در بیمارستان جان خود را از دست داد، ادامه داد: مراتب را سریعاً به فرمانده انتظامی شهرستان به همراه کارآگاهان پلیس آگاهی جهت انجام اقدامات لازم به عمل آوردند. قاتل را دستگیر کنید آنها شروع کردند

سردار مقفوایی با اشاره به اینکه با تلاش ماموران در کمتر از 4 ساعت متهم شناسایی شد، افزود: با تلاش های صورت گرفته در مخفیگاهش در یک عملیات غافلگیرانه پلیسی قاتل 29 ساله سرانجام دستگیر شد.

به گفته این مقام ارشد انتظامی استان، قاتل انگیزه آن را اختلافات شخصی با مقتول عنوان کرده و پس از تکمیل پرونده به مراجع ذیصلاح معرفی شد. فرمانده انتظامی استان در پایان خاطرنشان کرد: پلیس همواره با افرادی که بخواهند قدرت نمایی و اخلال در نظم عمومی و امنیت مردم داشته باشند به صورت مجاز و در چارچوب قانون برخورد خواهد کرد.