افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 30 September , 2024
2

نیمکت 1+7 اشتباه تیم های لیگ برتری; از منصوریان و خطیبی تا یحیی و ساکت

  • کد خبر : 158649
نیمکت 1+7 اشتباه تیم های لیگ برتری;  از منصوریان و خطیبی تا یحیی و ساکت

به گزارش گروه ورزشی اسمارتک نیوز، تنها دو هفته به پایان نیم فصل اول لیگ بیست و سوم باقی مانده و نیمی از نیمکت تیم های لیگ برتری تغییر کرده یا در شرف تغییر هستند. تاکنون مربیان 4 تیم برکنار شده اند و 4 مربی احساس خطر جدایی از تیم خود می کنند. تبدیل شدهفولاد […]

به گزارش گروه ورزشی اسمارتک نیوز، تنها دو هفته به پایان نیم فصل اول لیگ بیست و سوم باقی مانده و نیمی از نیمکت تیم های لیگ برتری تغییر کرده یا در شرف تغییر هستند. تاکنون مربیان 4 تیم برکنار شده اند و 4 مربی احساس خطر جدایی از تیم خود می کنند.

تبدیل شده
فولاد و پیکان اولین تیم هایی بودند که نیمکت نشین شدند. منصوریان در جمع سرخپوشان خوزستان نتایج فاجعه باری داشت و تنها پس از سه هفته از سمت خود برکنار شد. فولاد و منصوریان در این سه بازی سه شکست را متحمل شده بودند تا بدون امتیاز در انتهای جدول قرار گیرند. البته از 15 سپتامبر خوان ایگناسیو مارتینز اسپانیایی جایگزین او شد و توانست فولاد را از منطقه خطر خارج کند.

در پیکان نیز رسول خطیبی از سمت خود برکنار شد و رضا عنایتی جایگزین او شد. پیکان در 10 هفته با هدایت رسول خطیبی تنها یک پیروزی کسب کرد و 4 شکست را متحمل شد. البته وضعیت سازندگان با رضا عنایتی چندان خوب نیست و او هنوز نتوانسته با تیمش به پیروزی برسد.

نیمکت عوض شده
بعد از هفته سیزدهم نیمکت های دو تیم دستخوش تغییر شدند و در نهایت رحمتی از روی نیمکت نساجی کنار گذاشته شد. پس از یکی دو استعفای پذیرفته نشده سرانجام روز سه شنبه مدیریت باشگاه نساجی استعفای رحمتی را پذیرفت و حالا به نظر می رسد یک مربی خارجی جای او را روی نیمکت نساجی خواهد گرفت. رحمتی نماینده ایران در آسیا تیم قعرنشین جدول لیگ برتر و تیم حذف شده از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا را ساخت تا هواداران مازندرانی دل خوشی از او نداشته باشند.

محمود فکری در نهایت در مدیریت هواداران بی دقتی کرد و پس از کسب تنها 10 امتیاز در 13 بازی و قرار گرفتن در رده سیزدهم، با توافق هواداران را ترک کرد تا مدتی نتواند روی نیمکت همان تیم بنشیند. دوباره فصل کامل او از زمان جدایی از استقلال تاکنون نتوانسته ثبات خوبی در تیم های تحت هدایت خود داشته باشد و پس از چند هفته با تیم هایی مانند استقلال، نفت مسجد سلیمان، سایپا و حالا هوادار دست از کار کشید.

تکان دادن نیمکت ها؛ از ساکت تا یحیی
به جز این 4 تیم لیگ برتری، 4 تیم دیگر در هفته های اخیر نتایج خوبی کسب نکرده اند و بعید است که نیمکت آنها دستخوش تغییراتی شود. صنعت نفت آبادان اولین تیمی است که بعد از نیم فصل تغییر خواهد کرد. هیات مدیره این باشگاه تا پایان فصل با عبدالله ویسی به توافق رسید و ناجی فصل قبل برزیلی های آبادانی پس از هفته پانزدهم نیمکت صنعت نفت را ترک خواهد کرد.

مس رفسنجان و استقلال خوزستان دیگر تیم هایی هستند که احتمال تغییر کادرفنی آنها تا قبل از شروع نیم فصل وجود دارد. ساکت الهامی و سیروس پورموسوی از جمله مربیانی هستند که نیمکتشان لرزان است و بعید نیست به نیم فصل دوم راه پیدا کنند.

آخرین تیمی که در هفته های اخیر نتایج خوبی کسب نکرده پرسپولیس است. البته با توجه به شرایط قرمزها و مشکلات گذرا یحیی گل محمدی بعید است این مشکلات دائمی شود و نیمکت پرسپولیس با چالش تعویض مواجه شود اما در هر صورت برای تیمی که تنها یک برد کسب کرده است. در 9 بازی اخیر او تغییر چندان دور نیست.

نتایج مربیانی که تغییر کرده اند یا خطر تغییر را احساس می کنند:

علیرضا منصوریان
3 بازی، 3 باخت

رسول خطیبی
10 بازی، یک برد، 5 تساوی و 4 باخت

مهدی رحمتی (از جمله لیگ قهرمانان آسیا)
18 بازی، 4 برد، 3 تساوی و 11 باخت

محمود فخری
13 بازی، 2 برد، 4 تساوی و 7 باخت

کوروش پورموسوی
13 بازی، 5 تساوی و 8 باخت

عبدالله ویسی
13 بازی، 2 برد، 5 تساوی و 6 باخت

سکوت الهام بخش
13 بازی، 4 برد، 2 تساوی و 7 باخت

یحیی گل محمدی (از جمله لیگ قهرمانان آسیا)
18 بازی، 8 برد، 7 تساوی و 3 باخت (1 برد، 6 تساوی و 2 باخت در 9 بازی اخیر)

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=158649

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.