افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 25 October , 2024
7

ChatGPT چگونه سریع‌ترین رشد را در تاریخ اینترنت داشته باشید!

  • کد خبر : 15862
ChatGPT چگونه سریع‌ترین رشد را در تاریخ اینترنت داشته باشید!

چت ربات هوش مصنوعی به نام، از راه‌اندازی خود در نوامبر سال سال رشد، رشد بی‌سابقه و دیوانه‌واری را به‌اندازه‌ای اندازه‌گیری کرده است. راهاندازی راهاندازی راهاندازی. اگر چه ربات چت در زمانی عمومی شده است که سایر هوش مصنوعی مانند مانند dall-e و Midjourney عملکرد خوبی دارند، اما اما Chatgpt به نوعی توجه عمده را […]

چت ربات هوش مصنوعی به نام، از راه‌اندازی خود در نوامبر سال سال رشد، رشد بی‌سابقه و دیوانه‌واری را به‌اندازه‌ای اندازه‌گیری کرده است. راهاندازی راهاندازی راهاندازی. اگر چه ربات چت در زمانی عمومی شده است که سایر هوش مصنوعی مانند مانند dall-e و Midjourney عملکرد خوبی دارند، اما اما Chatgpt به نوعی توجه عمده را به مقوله هوش هوش مصنوعی جلب می کند.

اما چگونه Chatgpt در چنین مدت کوتاهی می شود این همه کاربر جذب و به یک سوژه در دنیای فناوری تبدیل شود؟

آیا ChatGPT سریعترین برنامه در حال رشد تمام دوران است؟

ChatGPT

طبق تحقیقات تحلیلگران UBS، هوش مصنوعی Chatgpt احتمالاً سریع‌ترین برنامه رشد در تاریخ اینترنت است. Ubs در خود داده های ترافیک برنامه های کاربردی وب را تمام برنامه هایی که در 20 سال گذشته و با ترافیک آدرس وب سایت رسمی Chatgpt یعنی Chat.openai.com مقایسه کرده است. این داده‌ها می‌آورند که Chatgpt حدود 25 میلیون بازدید روزانه است که 13 میلیون آن به طور روزانه بوده است!

در مجموع، این تحقیق نشان می‌دهد که ChatGPT تنها 2.5 ماه پس از راه‌اندازی، حدود 100 میربردال است. برای درک این اعداد چقدر چشمگیر هستند، کافیست برای فیسبوک 4.5 سال، واتساپ 3.5 سال، اینستاگرام 2.5 سال و گوگل تقریباً سال طول کشیده تا به 100 میلیون کاربر کاربر برسد! علاوه بر این، تنها پنج روز پس از راه‌اندازی، Chatgpt به رکورد میلیون کاربر رسید که به رکورد برای توییتر نزدیک به دو سال طول کشید!

ChatGPT

3 دلیل پشت رشدی ChatGPT

در کل می‌توان 3 دلیل عمده را برای این رشد بی‌سابقه و پیشرفت سرسام‌آور ChatGPT برشمرد.

1. ChatGPT همه کاره و فوق العاده مفید است

ChatGPT

یکی از عوامل مهم در رشد انفجاری ChatGPT سودمندی و تطبیق پذیری آن است. OpenAI نه تنها یک فناوری هوش مصنوعی نسبتاً کامل را می دهد، بلکه برای همه افراد مفید است.

برای اینکه منظورمان باشید، باید اشاره کنید که وقتی فیسبوک برای اولین راه‌اندازی شود، در درجه اول دانشجویان دانشگاه و به ویژه آن‌هایی که می‌خواستند با آشنا آشنا شوند، مفید مفید هستند. بنابراین، در دانشگاه واقعاً علاقه‌مند به چه کسی در همسایگی‌شان زندگی می‌کند. در نتیجه، این به معنای پایگاه کاربری و کاربرد محدود فیسبوک در آن زمان بود. به طور مثال، هر اپلیکیشنی مانند اسپاتیفای، تنها آن دسته را هدف قرار می دهد که موسیقی آنلاین پخش می کند.

اما Chatgpt یک ربات همه منظور است که هیچ چیز خاصی هدف قرار نمی‌دهد، همه به یک اندازه می‌توانند از آن استفاده کنند. بنابراین، نظر از کاری که می‌دهید، کاربردهای کاربردی برای Chatgpt در زندگی روزمره خود یافت می‌شود. معلمان، مهندسان، حقوقی، برنامه‌ها، نویسندگان و مدیران شرکت‌ها، همگی این فناوری را در تحقیقات خود مفید و به استفاده از آن علایق نشان می‌دهد. اتفاقی که تا به حال برای هیچ اپلیکیشنی وجود ندارد و تعداد کمی از سال‌ها بعد از گذشت سال‌ها می‌گذرد و از مقبولیت عمومی برسند.


بیشتر بخوانید:

  • گوگل از هوش مصنوعی برد (Bard) به عنوان رقیب ChatGPT رونمایی کرد
  • مایکروسافت از نسخه جدید Bing و مرورگر Edge بر پایه هوش مصنوعی رونمایی کرد

2. ChatGPT رایگان و استفاده از آن آسان است

ChatGPT

یکی از چیزهایی که مردم از خدمات آنلاین باز می‌دارند، پیچیدگی هزینه را استفاده می‌کنند. ChatGPT در هیچ یک از این زمینه‌ها مشکلی ندارد!

ممکن است از مردم ندانند که Chatgpt به هیچ وجه ربات چت ایجاد شده بر مصنوعی نیست و پیچیده‌ترین مورد نیز نمی‌شود. به عنوان مثال، ابزار دیگری برای تولید متن OpenAI که در GPT-3 Playground، عناوین بسیار قدرتمندی را ارائه می دهد و مدت زمانی که قبل از آن استفاده می شود، می باشد.

با این، چیزی که Chatgpt را از بقیه می‌کند، سهولت استفاده می‌کند، ساده و بدون هزینه بودن آن برای کاربر است. اگر چه پولی پولی Chatgpt تحت عنوان Chatgpt Plus، در روز 3 فوریه 2023 منتشر شد اما این مدل دسترسی رایگان Chatgpt بود که تنها در چند روز تعداد کاربران را به میلیون‌ها نفر از افراد می‌رساند.

علاوه بر این، دسترسی به ChatGPT بسیار آسان است. با داشتن شماره تلفن و یک ایمیل، کسی می‌تواند برای خود حساب کاربری داشته باشد و بعد از آن شروع به استفاده از Chatgpt کند. ابزارهای هوش مشابه سایر شرکت‌ها یا تنها برای استفاده از مخاطبان در دستیابی به فهرست انتظاری که تا نوبت استفاده می‌شود می‌رسد.

3. ChatGPT به جامعه اجتماعی جامعه است

ChatGPT

یکی از رشد رشد Chatgpt که تاحدودی نادیده مخفی باقی مانده است، این است که به جامعه جامعه اجتماعی است. در حالی که اکثر برنامه‌های تحت وب محبوب امروزی برای خود به کمپین‌های تبلیغاتی متکی هستند، Chatgpt توسط کاربرانی که تجربیات خود را با دیگران به اشتراک می‌گذارند، افزایش می‌دهد، تبلیغ می‌شود.

از پلتفرم‌های اجتماعی مانند توییتر، فیسبوک و ردیت تا افرادی که تجربه خود را در وبلاگ‌های شخصی می‌گذارند می‌گذارند می‌گذارند، می‌گذارند، می‌گذارند، می‌گذارند، رشد رشد رشد رشد در درجه اول مدیون توصیفات افراد است که از چت‌های مصنوعی مصنوعی استفاده می‌شود. استفاده کرد. کمپینهای تبلیغاتی می‌توانند فرد باشند که به درستی تبدیل شوند، اما هیچ چیز از تبلیغات به فرد نمی‌تواند ببخشد.

آیا ChatGPT ادامه جا برای رشد بیشتر دارد؟

علیرغم رشد سریع در مدت زمان کوتاه، ChatGPT هنوز پتانسیل‌های بسیار زیادی برای رشد بیاشرش. همان‌طور که تیم OpenAI به بهبود Chatgpt ادامه می‌دهد، ربات هوش مصنوعی به ابزاری برای مردم تبدیل می‌شود، بنابراین ممکن است روند رشد خود را در ماه‌های آتی حفظ کند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=15862

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.