افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 27 October , 2024
3

خرید این مرسدس بنز با پول پر افتخار! /تصویر

  • کد خبر : 158296
خرید این مرسدس بنز با پول پر افتخار!  /تصویر

امیر مسعود عابدین: قیمت خودرو در طول سال ها بسیار افزایش یافته است و حتی ارزان ترین خودروهای دست دوم نیز ارزش زیادی دارند. قابلیت اطمینان یکی از نگرانی‌های رایج در میان خریداران یک خودروی ارزان قیمت بوده است. این معیار می‌تواند باعث شود که انتخاب ماشین مناسب کار سختی به نظر برسد، اما خودروهای […]

امیر مسعود عابدین: قیمت خودرو در طول سال ها بسیار افزایش یافته است و حتی ارزان ترین خودروهای دست دوم نیز ارزش زیادی دارند. قابلیت اطمینان یکی از نگرانی‌های رایج در میان خریداران یک خودروی ارزان قیمت بوده است. این معیار می‌تواند باعث شود که انتخاب ماشین مناسب کار سختی به نظر برسد، اما خودروهای دست دوم عالی با قیمت کمتر از 6000 دلار وجود دارند که هنوز قابل اعتماد هستند.

بیشتر بخوانید:

خریداران باید انتظارات خود را مدیریت کنند. به عنوان مثال، اکثر خودروهای دست دوم ارزان قیمت دارای عملکردهای زیادی هستند، اما این عملکرد نباید خریداران را کاملاً منصرف کند. یک وسیله نقلیه دست دوم با کیفیت باید بتواند صدها هزار مایل را بدون تعمیرات یا خرابی های پرهزینه دوام بیاورد.

نسل E90 ب ام و سری 3 یک سدان اسپرت قابل اعتماد است. 325i و 328i با موتور N52 مستقیم شش عرضه شدند، موتوری محبوب در بین علاقه مندان BMW به دلیل قابلیت اطمینان و قدرت خوب. موتور شش سیلندر خطی 3.0 لیتری N52 با قدرت 230 اسب بخار اغلب یکی از قابل اعتمادترین موتورهایی است که تا کنون توسط BMW ساخته شده است.

میانگین قیمت دست دوم این سدان دیفرانسیل عقب حدود 5904 دلار یا معادل 295 میلیون تومان است.

خارجی ها با پول پراید این مرسدس بنز و بی ام و را می رانند!  /تصویر

مرسدس بنز کلاس E (W211) نمونه خوبی از یک خودروی لوکس آلمانی مقرون به صرفه است. این خودروها دارای فضای داخلی چرمی شیک با تزئینات چوبی، ناوبری ماهواره ای، کنترل آب و هوا و موتورهای بنزینی و دیزلی از یک موتور 1.8 لیتری چهار سیلندر تا یک موتور 6.2 لیتری V8 هستند.

این نسل از کلاس E بسیار قابل اعتماد است و اغلب به عنوان یکی از بهترین کلاس های E برای خرید در بازار کارکرده در نظر گرفته می شود، اما قیمت قطعات به طور قابل درک بیشتر از یک خودروی ژاپنی است.

میانگین قیمت مدل های دست دوم (غیر AMG) از 5563 تا 5825 دلار (275 تا 290 میلیون توکن) متغیر است.

این مدل مرسدس بنز در کشورمان تولید شده است; اطلاعات بیشتر درباره این خودرو را می توانید در «10 خودروی مهمی که در ایران مونتاژ شدند/عکس» بخوانید.

برای مشاهده لیست قیمت روز خودروهای داخلی و خارجی می توانید صفحه لیست قیمت روز خبرآنلاین را بررسی کنید.

بیشتر بخوانید:

۵۸۵۸

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=158296

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.