افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 30 September , 2024
2

جلال حسینی: شاید استقلالی ها ماشین فدراسیون داشته باشند/ چرا این تیم را دوست داری؟ از استقلال می ترسی؟ – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 158274
جلال حسینی: شاید استقلالی ها ماشین فدراسیون داشته باشند/ چرا این تیم را دوست داری؟  از استقلال می ترسی؟  – پرسپولیس نیوز

سرمربی پرسپولیس گفت: آیا ممکن است رئیس کمیته داوران از اعلام پنالتی به سود تیمی در مهم ترین دیدار فصل و دربی خوشحال شود و یک نفر روی سر و باسنش بپرد؟ عجيب تر از اينكه به طرف مقابل چيزي نگفت! با وجود پایان شهرورد، جنجال های این بازی همچنان ادامه دارد و حالا سیدجلال […]

سرمربی پرسپولیس گفت: آیا ممکن است رئیس کمیته داوران از اعلام پنالتی به سود تیمی در مهم ترین دیدار فصل و دربی خوشحال شود و یک نفر روی سر و باسنش بپرد؟ عجيب تر از اينكه به طرف مقابل چيزي نگفت!

با وجود پایان شهرورد، جنجال های این بازی همچنان ادامه دارد و حالا سیدجلال حسینی اظهارات بی سابقه ای کرده است و البته در این مصاحبه تمام تلاش خود را به کار گرفته تا نامی از باشگاه استقلال نداشته باشد. اما استقلال تنها هدف حملات او نیست و کاپیتان سابق سرخ ها درباره مهدی تاج، خداداد افشاریان و دیگر ارکان فوتبال ایران نیز اظهاراتی داشته است. گفت و گو با سیدجلال حسینی را در ادامه بخوانید:

ما بدشانس بودیم و نتوانستیم برنده شویم.
حسینی درباره دیدار مقابل استقلال خوزستان گفت: به هر حال فوتبال فراز و نشیب دارد، ممکن است روز بد شما باشد. دیروز هم اشتباهاتی داشتیم اما با وجود آن می توانستیم در زمین ناهموار اهواز پیروز شویم. ما در این زمین موقعیت های زیادی ایجاد کردیم و می توانستیم برنده شویم، اما بدشانس بودیم و روز بدی از سوی داور داشتیم. به گفته کارشناسان حداقل دو پنالتی اعلام نشد و قبل از گل دوم رقیب، عمر خطا گرفت و در کمال تعجب داور هم سوت نزند.

داوری پی در پی پرسپولیس است
وی با اشاره به آنچه اشتباهات داوری در دیدارهای تیمش می داند، صحبت های خود را اینگونه ادامه داد: نمی دانم داوری مقابل پرسپولیس تا کی ادامه خواهد داشت و این روند نگران کننده شده است. داوری متوالی به ضرر ماست و کمیته داوران باید پاسخگو باشد که چرا اشتباهات داوری فقط به ضرر ما تکرار می شود.

آن شخص می دانست که افشاریان از پنالتی خوشحال است.
سرمربی سرخپوشان با اشاره به فیلم افشاریان گفت: البته کمیته داوران و تصمیماتی که از ابتدای فصل شاهد بودیم کمی عجیب بوده است. در مهم ترین مسابقه فصل و دربی ممکن است رئیس کمیته داوران از اعلام پنالتی به سود یک تیم خوشحال شود و یک نفر روی سر و باسن او بپرد؟ عجيب تر از اينكه به طرف مقابل چيزي نگفت! وقتی فردی شادی خود را با شما تقسیم می کند، باید علایق شما را بشناسد و بداند که از این که او اینگونه به سراغ شما می آید خوشحال هستید.

افشاریان نه عذرخواهی کرد و نه اخراج شد
وی افزود: موضوع زمانی جالبتر شد که متوجه شدیم او قائم مقام مدیرعامل استقلال بوده است. این کاملاً خنده دار است. جدی، کجای دنیا مسئول کمیته داوران از چیزی که به یک تیم آسیب می زند اینقدر خوشحال است؟ الان هم یک هفته از دربی می گذرد اما هیچ تصمیمی نگرفتند و اتفاقی نیفتاد، نه او برای عذرخواهی آمد و نه فدراسیون او را رها کرد. برای ما این اتفاقات در اوج قضاوت عجیب است.

همه را متهم کردند اما هیچ اتفاقی نیفتاد.
سیدجلال بدون اشاره به استقلال گفت: از اول فصل شاهد بودیم که یک تیم از همه لحاظ مصونیت دارد. تیم مربیگری و مدیریت او صحبت کردند و پرسپولیس و داور را متهم کردند اما اتفاقی نیفتاد. در بحث سقف بودجه تخلفات جدی و ثابتی وجود داشت و در رسانه ها گفته شده که همه مردم ایران از آن خبر دارند اما کمیته انضباطی رای نمی آورد. درست است که به دلیل دوستی سرمربی و مدیرعامل فلان تیم با رئیس فدراسیون این همه تبعیض بین تیم های لیگ برتری پیش می آید؟

دلیل اینکه یک تیم این همه مصونیت دارد چیست؟
وی ادامه داد: نمی دانم چرا تیم های دیگر ساکت هستند. تیم های دیگر به خاطر محدودیت بودجه خیلی راحت سرشان را بریدند، اما یک تیم این همه تخلف کرد و پرونده شان دو ماه در کمیته انضباطی بود، اما هنوز دارند زمان می خرند و می گویند باید بررسی کنیم و مدارک را بگیریم. و با یک بازیکن خاص صحبت کنید! من یک سوال دارم چرا از بازیکنان پرسپولیس و سپاهان نپرسیدید و به راحتی امتیاز را کم نکردید؟ دلیل تفاوت یک تیم با سایر تیم ها چیست؟

همه می بازند به جز یک تیم خاص.
سرمربی پرسپولیس با اشاره به شرایط موجود گفت: همه این موارد واضح و مبرهن است، آنقدر در فوتبال بوده ایم که بشناسیم. اگر به آنها رای می دادند خیلی زودتر این کار را می کردند. در نیم فصل هستیم و خبری نیست. طوری رفتار می کنند که انگار تیم ملی هستند، پرسپولیس و سپاهان در آسیا حضور نداشتند؟ چرا بلافاصله برای این دو تیم پرونده سازی کردند و امتیاز را کم کردند و بازیکن را محروم کردند؟ حالا دیگر اصلاً در آسیا نبودند.

شاید ماشین فدراسیون داشته باشند.
وی با طرح سوالی متهم کرد: چرا اینقدر این تیم را دوست دارید و چرا از ناراحتی آنها می ترسید؟ سران فدراسیون چه چیزی در دست مدیران باشگاه هاست و چه ترس و ارتباطی وجود دارد؟ آیا واقعا چیز خاصی وجود دارد که باعث این همه تبعیض به نفع این تیم شده باشد؟

گفتگوی داوران را منتشر کنید.
سیدجلال در پایان با اشاره به استفاده از VAR در دربی توضیح داد: همیشه سعی کردم از حواشی دور باشم و اساسا سیاست پرسپولیس و کادر فنی ما و خود آقای یحیی این است که همیشه آرامش داشته باشیم و فشار نداشته باشیم. در مورد داوری و تصمیم گیری جامعه بیایید فوتبال را در نظر نگیریم، اما بسیار تعجب می کنیم که چرا به درخواست ساده ما نادیده گرفته می شود. تصمیم گرفتیم صحبت های داوران را منتشر کنیم تا از اتفاقات دربی مطلع شویم و شبهات را برطرف کنیم. VAR در این بازی اشتباهات زیادی را مقابل پرسپولیس مرتکب شد و به اولین تیم تاریخ جهان تبدیل شد که از VAR بهره می برد. برای من این سوال مطرح است که چرا داور در صحنه مشکوک برای بازبینی نرفته است، زیرا کارت زرد دوم حداقلی بود که باید در این صحنه داده می شد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=158274

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.