افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 30 September , 2024
3

اسمارتک نیوز » ارائه موافقتنامه ساخت مجموعه جدید فرهنگی ورزشی تهران

  • کد خبر : 158246
اسمارتک نیوز » ارائه موافقتنامه ساخت مجموعه جدید فرهنگی ورزشی تهران

به گزارش گروه سیاسی اسمارتک نیوز، در جلسه ای که با حضور محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور برگزار شد، جزئیات تفاهم نامه احداث مجتمع فرهنگی ورزشی جدید تهران مورد بحث و بررسی قرار گرفت و برای امضا نهایی شد. در این جلسه که وزرای ورزش و جوانان، نفت و تعاون، کار و رفاه اجتماعی، […]

به گزارش گروه سیاسی اسمارتک نیوز، در جلسه ای که با حضور محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور برگزار شد، جزئیات تفاهم نامه احداث مجتمع فرهنگی ورزشی جدید تهران مورد بحث و بررسی قرار گرفت و برای امضا نهایی شد.

در این جلسه که وزرای ورزش و جوانان، نفت و تعاون، کار و رفاه اجتماعی، معاون اجرایی رئیس جمهور، شهردار تهران، دبیر شورای دولت، تولیت حرم امام خمینی (ره) حضور داشتند. و مسئولان نهادهای ذیربط، مخبر با اشاره به اهمیت ساخت ورزشگاه بزرگ چندمنظوره برای رفع نیازهای کشور، متناسب با علایق و نیازهای نسل جوان، بر تسریع در مرحله اولیه تاکید کرد. اقدامات و تصمیمات برای ساخت این مجموعه بزرگ ورزشی.

معاون اول رئیس جمهور با بیان اینکه بر اساس برنامه ریزی های انجام شده ساخت این ورزشگاه چند منظوره ویژه و مثال زدنی در منطقه خواهد بود، خاطرنشان کرد: ارتقای ورزش به ویژه قهرمانی به عنوان یکی از شاخص های رشد و توسعه ارزیابی می شود. در هر کشوری که با وجود نسل جوان علاقه مند به ورزش، نیاز به ساخت چنین مجموعه ورزشی در سال های گذشته در شأن جوانان و مردم ایران و در سطح جمهوری اسلامی ایران احساس می شد.

محسن منصوری معاون اجرایی رئیس جمهور نیز در این دیدار دستورات رئیس جمهور و تاکید بر ساخت این ورزشگاه بزرگ را مورد تاکید قرار داد و افزود: با نظارت مستمر رئیس جمهور، معاون اول رئیس جمهور و هماهنگی بین نهادی، مقدمات و وظایف اولیه انجام شد. تفاهم نامه آغاز عملیات اجرایی این مجموعه ورزشی تکمیل شده است.

در ادامه این جلسه جزئیات توافق برای ساخت این ورزشگاه، مدل های تامین مالی و آغاز عملیات اجرایی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

لازم به ذکر است این مجموعه ورزشی در زمینی به مساحت بیش از 300 هکتار در جنوب تهران ساخته می شود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=158246

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.