افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 23 October , 2024
2

تاثیر یک شرکت ایرانی در افزایش استفاده از رزرو آنلاین اقامتگاه/

  • کد خبر : 158194
تاثیر یک شرکت ایرانی در افزایش استفاده از رزرو آنلاین اقامتگاه/

تجربه کاربری یکی از مهم ترین عوامل تاثیرگذار بر اعتماد مردم به یک سرویس یا کسب و کار است و در حال حاضر 600000 تجربه رزرو آنلاین اقامتگاه در دسترس کاربران جاباما است. مدیر بازاریابی جاباما در این زمینه می گوید: «اعتماد باعث توصیه پذیری می شود، توصیه پذیری تعداد سفرها را افزایش می دهد، […]

تجربه کاربری یکی از مهم ترین عوامل تاثیرگذار بر اعتماد مردم به یک سرویس یا کسب و کار است و در حال حاضر 600000 تجربه رزرو آنلاین اقامتگاه در دسترس کاربران جاباما است.

مدیر بازاریابی جاباما در این زمینه می گوید: «اعتماد باعث توصیه پذیری می شود، توصیه پذیری تعداد سفرها را افزایش می دهد، تعداد سفرها باعث افزایش نظرات و تجربیات و در نهایت افزایش دانش کاربران می شود.» مسافران بعدی. ” این یک چرخه استاندارد و کارآمد است که ما در جاباما به آن توجه ویژه ای داریم.”

»» بیش از 100 هزار نظر جدید در ماه های اخیر

با اعلام جاباما در 5 ماه گذشته، بیش از 100 هزار نظر جدید در مورد تجربه مسافران در این بستر ثبت شده است و تعداد کل نظرات کاربران در مورد یکی از کسب و کارهای رزرو آنلاین گردشگری و اقامتگاه به رقم بی سابقه ای رسیده است. . از 600000

این تعداد نظرات کاربران از تجربیات افراد مختلف که در صنعت گردشگری ایران بی نظیر است نشان از رشد چشمگیر اعتماد مردم در زمینه رزرو آنلاین اقامتگاه دارد.

چندی پیش اعلام شد که بیش از 500 هزار کامنت عمومی در جاباما ثبت شده است و اکنون پس از گذشت حدود 5 ماه، مدیران این پلتفرم می گویند بیش از 600 هزار نظر بی طرف و بدون سانسور در آن ثبت شده است.

فرهاد بهشتی، مدیر ارشد بازاریابی جاباما، درباره تلاش‌های این پلتفرم برای کسب بازخورد کاربران گفت: از ابتدای سال جاری، ما بیشتر تمرکز خود را بر دریافت بازخورد در مورد تجربه رزرو و اقامت مشتریان خود متمرکز کرده‌ایم. و ما موفق شده ایم مشارکت آنها را در ثبت تجربیات خود در طول فرآیند رزرو افزایش دهیم تا اقامت و پذیرایی را تا 30% بهبود دهیم.

»» تجربه کاربری راهی برای اعتماد است

بدون شک تجربه کاربری یکی از مهم ترین عواملی است که بر اعتماد افراد به یک سرویس یا کسب و کار تاثیر می گذارد. نظرات مسافران و تجربیات واقعی نقش اساسی در درک ارزش ها، قابلیت ها و نقاط قوت یا ضعف یک اقامتگاه یا خدمات دارند.

در یک کسب و کار آنلاین، امکان ثبت رویدادها و تجربیات، ایجاد محیطی پویا و تعاملی برای کاربران و فراهم کردن فرصت به اشتراک گذاری تجربیات، تأثیر عمیقی بر تصمیمات آتی مخاطبان دارد.

به طور کلی افزایش نظرات (مثبت و منفی) اما موثر از سوی مسافران باعث افزایش اعتماد عمومی به یک برند، فعالیت یا خدمات می شود. وقتی کاربران جدید نظرات قابل اعتماد زیادی را در مورد یک سرویس یا محصول می بینند، به آن سرویس یا نام تجاری اعتماد بیشتری دارند. این تأثیرات بر تصمیمات افراد در هنگام انتخاب خدمات یا محصول از اهمیت بالایی برخوردار بوده و در نهایت به رشد و توسعه پایدار شرکت ها کمک می کند.

بهشتی با تاکید بر اینکه اعتماد یکی از شروط و الزامات بقای بسترهاست، می گوید: در بسترهایی که طرفین با یکدیگر سروکار دارند و با یکدیگر تبادل خدمات می کنند، کیفیت این ارتباط و ارائه خدمات بسیار حائز اهمیت است. اصلی ترین عاملی که مسافران قبل از رزرو اقامتگاه به دنبال آن هستند، نظافت و بهداشت است و بر این اساس نظرات مسافران قبلی هر اقامتگاه را مطالعه می کنند، اما پس از ورود و ثبت تجربه اقامت، موضوع اصلی مورد توجه آنهاست. کیفیت هاست است.

و ادامه می دهد: یک میزبان خوب می تواند یک تجربه به یاد ماندنی در ذهن مسافر ایجاد کند، اگر نظافت و بهداشت برای مسافر راضی کننده نیست باید آن را درست کند یا مانند یک راهنمای محلی خوب به او توصیه کند و … اقامتگاه خوب می شود در مهمترین عاملی که در ذهن مسافر باقی می ماند و او را به سمت انتخاب محل اقامت سوق می دهد اقامت اول از همه باید به دلیل مهمان نوازی خود را به دیگران معرفی کنید.

»» چرخه استاندارد برای کاربران و میزبانی آنلاین

در صنعت گردشگری، نقش تجربه کاربر و نظرات مسافران به طور قابل توجهی بر اعتماد به نفس و تصمیم گیری افراد در هنگام خرید و رزرو اقامتگاه تأثیر می گذارد. بررسی ها و تجربیات واقعی مسافران در مورد خدمات، فضاها و امکانات موجود در محل اقامت، اسکان و نظافت، به دیگران کمک می کند تا برای خود گزینه بهتری تصمیم بگیرند.

وجود نقدها و نکات مثبت و منفی مرتبط با خدمات می تواند اعتماد مسافران را جلب کرده و دست آنها را در انتخاب مکان برای اقامت باز بگذارد.

بنابراین، پلتفرم هایی که فضایی را برای به اشتراک گذاشتن تجربیات مسافران فراهم می کنند، به عنوان یک راه حل موثر برای افزایش اعتماد و تصمیم گیری مسافران عمل خواهند کرد.

این نظرات و تجربیات واقعی به دیگران اطمینان می دهد که خدمات و امکانات ارائه شده انتظارات را برآورده می کند و این می تواند در ترغیب مسافران به انتخاب آن مکان در سفرها نقش داشته باشد.

مدیر بازاریابی جاباما گفت: نتایج تجربیات و بررسی‌های ما نشان می‌دهد که اعتماد منجر به توصیه‌پذیری، توصیه‌پذیری منجر به افزایش تعداد سفر، تعداد سفرها منجر به افزایش تعداد بررسی‌ها و تجربیات و در نهایت افزایش می‌شود. آگاهی مسافران بعدی. این یک چرخه استاندارد و کارآمد است که ما در جاباما به آن توجه ویژه ای داریم.”

اقامتگاه های آنلاین

به نظر می رسد این پلتفرم در مواجهه با بی اعتمادی مردم به بازار رزرو آنلاین اقامتگاه که تاکنون در بین شرکت ها رایج نبود، اقدامات جدی و پیگیرانه ای برای افزایش اعتماد مردم انجام داده و در این مدت کوتاه به موفقیت های چشمگیری دست یافته است. .

لازم به ذکر است که پس از بیش از 8 سال حضور تجاری آنلاین در صنعت اجاره مسکن و با وجود افزایش ضریب نفوذ اینترنت، تنها 7 درصد از بازار 18 میلیارد تنی رزرو اقامتگاه در ایران به صورت آنلاین انجام می شود. این رقم نسبت به سال های گذشته به دلیل تغییرات اجتماعی کاهش چشمگیری را تجربه کرده است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=158194

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.