افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
0

چه لباس هایی ما را جوان تر نشان می دهند؟ / در یک چشم به هم زدن می شوی دختری 18 ساله با هزار چهره

  • کد خبر : 158161
چه لباس هایی ما را جوان تر نشان می دهند؟  / در یک چشم به هم زدن می شوی دختری 18 ساله با هزار چهره

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانانیوز- همه ما دوست داریم آن آدم زیبایی باشیم که وقتی پا به جمع می گذارد همه از زیبایی استایلش متحیر می شوند و حتی کسانی که عادت به چاپلوسی از دیگران ندارند ناخودآگاه و حتی تصورش را تملق می زنند. . این. می تواند سرگرم […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانانیوز- همه ما دوست داریم آن آدم زیبایی باشیم که وقتی پا به جمع می گذارد همه از زیبایی استایلش متحیر می شوند و حتی کسانی که عادت به چاپلوسی از دیگران ندارند ناخودآگاه و حتی تصورش را تملق می زنند. . این. می تواند سرگرم کننده باشد، اما نکته اینجاست که خوش تیپ بودن به راحتی به دست نمی آید و باید تمام تلاش خود را برای رسیدن به نتیجه ای که می خواهید انجام دهید، مثلاً اگر کت خاکستری دارید، همین طور و با هر چیزی که می خواهید. آن را نپوشید و به دنبال چیزی بگردید که کت خاکستری را با آن ترکیب کنید و سپس شروع به مدل دادن به آن کنید و تا حد امکان زیباتر بدرخشید.

حتی باید تا حدودی ترندها را دنبال کنید، مثلاً هر سال به سراغ روزنامه ترند بروید و اگر فکر می کنید این روزنامه مد یکی از آنهایی است که برای همیشه در ترند باقی می ماند و می توان برای مدت طولانی از آن استفاده کرد، آن را خریداری کنید. و همه . این یعنی وقت گذاشتن برای خود و استایل خود که در نهایت نتایج خوبی به همراه خواهد داشت و خوشبختانه امروزه به راحتی می توان با چند کلیک در اینترنت اطلاعات مختلف زیادی در زمینه ها و سبک های مختلف پیدا کرد. نگاهی بیندازید و نکاتی را برای داشتن ظاهری شیک یاد بگیرید. در این مقاله می خواهیم با شما صحبت کنیم که چه کاری انجام دهیم تا استایلمان کمتر قدیمی به نظر برسد، پس با ما همراه باشید.

به سایز لباس خود توجه کنید تا جوان تر به نظر برسید

اگر می‌خواهید از طریق لباس‌ها و استایل‌تان سن خود را به عقب برگردانید و جوان‌تر به نظر برسید، باید لباس‌هایی را انتخاب کنید که متناسب با اندام شما باشد. هر چه سن شما بالاتر می رود، احتمال اضافه وزن زنان بیشتر می شود که می تواند اندام شما را خراب کند و در این بین، افرادی که اندامی به شکل گلابی یا سیبی دارند، باید به دنبال یک سری لباس مناسب با شکل بدن باشند. اندام شما را جوان تر نشان می دهد و به طور کلی لباس ها نباید خیلی گشاد یا تنگ باشند، همچنین باید کاملاً موجه و متناسب با اندام شما به نظر برسند و مطمئن باشید با پوشیدن لباس های گشاد، هیچ فرد چاقی لاغرتر به نظر نمی رسد. ، چاق تر به نظر نمی رسد.

Nison 4449655

هیچ گونه لوازم جانبی را انتخاب نکنید.

امروزه اکسسوری ها جزء جدانشدنی هر استایلی هستند و عموما افراد علاقه مند هستند استایل خود را با اکسسوری ها جلا دهند و البته خانم ها بیشتر از آقایان به این موضوع اهمیت می دهند، توصیه ما این است که در اکسسوری هایی مانند گردنبند از انتخاب خودداری کنید. برای کسانی که زنجیر ضخیم و ضخیم دارند و همیشه دنبال ظریف‌ترین آن‌ها هستند، مثلاً اگر به پوشیدن گردنبند مروارید علاقه‌مند هستید، به دنبال گردنبند مرواریدی باشید، آن‌ها کوچک‌تر هستند نه بزرگ، در کل اکسسوری‌های گردن گردن شما را کوتاه می‌کنند و به خوبی نشان می‌دهند. دور کمر شما.

ناسون 688515

با رنگ های تیره خداحافظی کنید

با بالا رفتن سن، خانم ها به خصوص در کشور ما تمایل به پوشیدن لباس های تیره دارند و به نوعی با رنگ ها عصبانی می شوند و بیشتر اوقات رنگ هایی مانند زرشکی، قهوه ای و مشکی را انتخاب می کنند، در حالی که خوب است، اغراق در این مورد. ماده می‌تواند سن شما را بزرگ‌تر نشان دهد، بنابراین توصیه می‌کنیم علاوه بر این رنگ‌ها از رنگ‌های شادتر نیز استفاده کنید، مثلاً اگر کت قهوه‌ای می‌پوشید، توصیه می‌کنیم زیر آن کت قهوه‌ای بپوشید. رنگ بلوز مانند سبز است بنابراین اگر این رنگ شاد با قهوه ای ترکیب شود می تواند شما را جوان تر نشان دهد و به همین دلیل باید از استایل با رنگ های کاملا تیره خودداری کنید.

نشون74494

لباس های جین را در استایل خود قرار دهید

امروزه استقبال از بسیاری از لباس های جین از کیف و کوله پشتی گرفته تا دامن و کت… و مشخص است که جوانان بیشتر به استفاده از این مواد علاقه دارند و برخی از افراد مسن که با بالا رفتن سن، ناخودآگاه همه چیز را برای شما به ارمغان می آورند. لباس‌ها مانند پارچه به نظر می‌رسند، در حالی که پوشیدن لباس‌های جین می‌تواند شما را جوان‌تر نشان دهد، بنابراین لباس‌های جین را بدون فکر به استایل خود اضافه کنید و آن را به سبک جوان‌آمیز که راحت‌ترین است، استایل کنید. پوشیدن شلوار جین برای قد و اندام مناسب است.

چه لباس هایی ما را کمتر پیر نشان می دهند؟

اگر دوست دارید زیبا و خوش تیپ باشید صفحه مد ما را دنبال کنید.




لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=158161

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.