افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 30 September , 2024
1

برزگر: پرسپولیس ضعف، بدشانسی و مصدومیت دارد – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 158111
برزگر: پرسپولیس ضعف، بدشانسی و مصدومیت دارد – پرسپولیس نیوز

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: تیم مدتی است در حاشیه بوده و به نظر من در پرسپولیس ضعف تاکتیکی وجود دارد. محمد برزگر در گفت وگو با فارس، درباره تساوی پرسپولیس مقابل استقلال خوزستان اظهار داشت: فکر می کنم پرسپولیس در بحران است و همانطور که پیش بینی می کردم بازی با استقلال خوزستان بازی سختی […]

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: تیم مدتی است در حاشیه بوده و به نظر من در پرسپولیس ضعف تاکتیکی وجود دارد.

محمد برزگر در گفت وگو با فارس، درباره تساوی پرسپولیس مقابل استقلال خوزستان اظهار داشت: فکر می کنم پرسپولیس در بحران است و همانطور که پیش بینی می کردم بازی با استقلال خوزستان بازی سختی خواهد بود. متاسفانه خیلی ها بعد از دربی سر و صدای زیادی به پا کردند و فقط شکایت از تیم دیگری را مطرح کردند که باعث شد تمرکز تیم از بین برود. بازیکنان و کادر فنی روی نیمکت درگیر بودند. بازی با استقلال در خوزستان سخت بود چون این تیم چیزی برای از دست دادن نداشت و با انگیزه زیادی مقابل پرسپولیس آمد.

وی ادامه داد: باید بازی دیروز را می بردیم و از فرصت هایی که برای خروج از زمین داشتیم استفاده می کردیم. درست است که برخی بازی های پرسپولیس نتایج خوبی نداشت اما وظیفه هواداران این است که صبور باشند تا بازیکنان با تلاش بیشتر به شرایط خوب برگردند. به هر حال پرسپولیس یک تیم حرفه ای است و بازیکنانش پول حرفه ای می گیرند و باید مسیر حرفه ای را طی کنند. به هر حال هواداران از این تیم انتظار کسب نتایج خوبی دارند چرا که در صورت ادامه این روند صبر هواداران به پایان خواهد رسید.

پیشکسوت پرسپولیس در خصوص اینکه آیا نتیجه نگرفتن پرسپولیس فقط یک خبر بد است یا ضعف های تاکتیکی دارد، افزود: قطعا ضعف تاکتیکی وجود دارد اما پرسپولیس چند بازیکن مصدوم دارد که غیبت آنها باعث شده این تیم دچار بحران شود. افشین پیروانی و یحیی گل محمدی باید با تجربه خود برای برون رفت از بحران کمک کنند چرا که میلیون ها هوادار پیگیر نتایج پرسپولیس هستند و پیروزی ها و شکست های این تیم روی زندگی آنها تاثیر می گذارد.

وی در پاسخ به این سوال که با شرایط فعلی به نظر او پرسپولیس نیاز به تغییر کادرفنی یا تقویت کادرفنی دارد، گفت: فکر می کنم الان زمان تغییرات نیست چرا که همین کادرفنی سه جام برای پرسپولیس گرفت. . فصل گذشته و ناعادلانه است که بخواهیم درباره تغییرات بحث کنیم. در نیم فصل باید تیم تقویت شود تا پرسپولیس به وضعیت خوب خود بازگردد.

برزگر در خصوص اینکه بسیاری از مربیان با تیم خود در فوتبال جهان به مقام قهرمانی دست یافتند، گفت: من با احساس صحبت نکردم چون زمان تغییرات نیست. این بازیکنان با نظر گل محمدی به پرسپولیس پیوستند و باید در نیم فصل یک مهاجم تمام عیار خرید که بتواند توپ ها را جلوی زمین به گل تبدیل کند.

پیشکسوت پرسپولیس در پاسخ به این سوال که به نظر شما نقطه ضعف پرسپولیس چیست؟، گفت: اتفاقی در تیم افتاد که باعث شد تیم ناخودآگاه حذف شود. ما ضعف خاصی نداریم و فقط گل نمی زنیم. اگر پنالتی در دیدار با الدحیل به ثمر می رسید هیچ کدام از این اتفاقات نمی افتاد اما اکنون تیم در بحران است و باید در مشکلات روحی و انگیزشی به تیم کمک کرد. الان اگر برای یک بازی پاداش می دادند تا حد امکان بازی می کردیم اما الان 30 میلیون تومبا برای بازیکنان پاداش در نظر می گیرند که برایشان اهمیتی ندارد چون 300 تا 400 میلیون برای تبلیغات می گیرند. در اینستاگرام یا شرکت در رویدادهای تبلیغاتی، و این پاداش ها به آنها انگیزه نمی دهد. به نظر من باید یک روانشناس برای پرسپولیس استخدام کنند تا تمرکز بازیکنان برگردد.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)