افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 28 September , 2024
1

گیاهان مناسب برای تصفیه هوای خانه / این روزها که آلودگی هوا زیاد است اینگونه حذف کنید

  • کد خبر : 157876
گیاهان مناسب برای تصفیه هوای خانه / این روزها که آلودگی هوا زیاد است اینگونه حذف کنید

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانانیوز- اگر همین الان در حال خواندن این مقاله هستید، از هر دو دسته نیستید یا علاقه مندید که گل گیاهی در خون خود داشته باشید و در حال حاضر به این فکر می کنید که از چه چیزی نگهداری کنید یا حداقل یک یا دو […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانانیوز- اگر همین الان در حال خواندن این مقاله هستید، از هر دو دسته نیستید یا علاقه مندید که گل گیاهی در خون خود داشته باشید و در حال حاضر به این فکر می کنید که از چه چیزی نگهداری کنید یا حداقل یک یا دو گل. در خون شما و شما به فکر افزایش آنها هستید، اکنون در این مقاله تصمیم گرفته ایم در این مسیر به شما کمک کنیم. خوبی گل و گیاه این است که این زیبایی ها نه تنها فضا را به خوبی زیبا می کنند، بلکه می توانند خواص و فواید خوبی هم داشته باشند و تاثیرگذار باشند، مثلاً در فنگ شویی معتقدند که یک سری گیاهان وجود دارند که خوش شانسی می آورند. داشتن آنها در خانه می تواند انرژی مثبت را جذب کند و به مرور زمان زندگی ما عادی خواهد شد. .

یا مثلا یک سری گیاهان هستند که باعث فرار حشرات می شوند و آنها را دور نگه می دارند که در هوای گرم که پشه ها و حشرات زیاد هستند می تواند بسیار مفید باشد. بنابراین زیباترین یا ساده ترین گیاهان سرپوشیده هم می توانند یک سری چیزهای خوب برای ما داشته باشند فراتر از ظاهرشان و حالا در این بین یک سری گیاهان مناسب برای تصفیه هوای خانه نیز وجود دارد که می توانید دارند. هوای سالم را مهمان ریه های خود در خانه کنید، به خصوص این روزها که آلودگی هوا بیداد می کند و بسیاری از افراد از این مشکل رنج می برند و دوست دارند هوای سالم تنفس کنند، بنابراین در این مقاله تعدادی از این گیاهان را به شما معرفی می کنم. ما مطمئن می شویم که می توانید از آنها مراقبت کنید.

نخل اریکا یکی از گیاهان مناسب برای تصفیه هوا در خانه است.

شاید برایتان جالب باشد که بدانید این درخت خرما که به نام نخل پروانه ای نیز شناخته می شود، جزو دسته نخل های زینتی است که بر اساس تحقیقات انجام شده توسط ناسا توانسته مقام اول را در زمینه تصفیه هوای داخل خانه به خود اختصاص دهد. ، نشان داده است که این گیاه می تواند بیشترین تاثیر را در حذف فرمالدئیدها از هوا داشته باشد. نخل اریکا را نیز می توان از جمله گیاهانی دانست که در افزایش رطوبت هوا تأثیر بسزایی دارد و این تأثیر در این زمینه به قدری چشمگیر است که در فصل زمستان در محیط هایی که رطوبت مصنوعی به هوا اضافه می شود، با داشتن این نخل رطوبت را به روشی بسیار زیبا و ظریف فراهم می کرد.

گیاهان مناسب برای تصفیه هوای خانه

اسپاتی فیلوم یکی از گیاهان مناسب برای تصفیه هوا در منزل است.

اگر به یک گل قوی در زمینه تولید اکسیژن نیاز دارید، پیشنهاد می کنیم گل Spathiphyllum را انتخاب کنید. این گیاه هم خواست خداست و هم خرما، چون فواید و خواص خوبی در زمینه تصفیه هوا دارد، علاوه بر آن زیبایی خاص و منحصر به فردی دارد که می تواند نظر هر بیننده ای را به خود جلب کند و همچنین کیفیت هوا را به خود جلب کند. همچنین از محیط زیست خود مراقبت می کند. بنابراین، اگر به دنبال همه این ویژگی ها هستید و از طرفی می ترسید گلی که در دست دارید خراب شود و فکر می کنید گلی به دست نمی آورید، توصیه می کنیم Spotiphyllum را انتخاب کنید که رشد بسیار زیادی دارد. به راحتی و بدون زحمت و می تواند برای شما مناسب باشد.

گیاهان مناسب برای تصفیه هوای خانه

پاپیتال هدرا یکی از گیاهان مناسب برای تصفیه هوای خانه است

امروزه آلودگی هوا بیداد می کند و برای انجام کارهایی که از خانه خارج می شود فقط می توان به محیط بسته رفت و در بدو ورود یک سری علائم مانند سرفه و خارش چشم شروع می شود و هر فردی به این موضوع فکر می کند. غرق در این است که اگر اوضاع اینگونه باشد به کجا پناه ببری؟ خب جواب خون شماست! بله، اگر هوای اطرافتان خشک است و باسنتان را اذیت می کند، می توانید از پاپیتال روی خونتان استفاده کنید و ببینید چقدر می تواند هوای اطرافتان را تمیز و تعدیل کند، حتی ممکن است برایتان جالب باشد که بدانید طی تحقیقات گفته شده است که نشان داده شده است که قرار دادن این گیاه در محیط می تواند حدود 60 درصد از آلرژن های انسان را پس از 6 ساعت از بین ببرد.

گیاهان مناسب برای تصفیه هوای خانه




لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=157876

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.