افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 25 October , 2024
2

سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه: منابع متناسب با حقوق بازنشستگان از محل افزایش مالیات بر ارزش افزوده به دست آمد.

  • کد خبر : 157776
سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه: منابع متناسب با حقوق بازنشستگان از محل افزایش مالیات بر ارزش افزوده به دست آمد.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، رحیم زارع سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه 1403 در جلسه علنی امروز (چهارشنبه 8 آذرماه) گزارش این کمیسیون را به شرح زیر قرائت کرد. رحیم زارع در جلسه بررسی لایحه بودجه کل کشور ۱۴۰۳ اظهار داشت: لایحه اصلاحیه بودجه ۱۴۰۲ کل کشور پس از اعلام وصول برای رسیدگی به […]

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، رحیم زارع سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه 1403 در جلسه علنی امروز (چهارشنبه 8 آذرماه) گزارش این کمیسیون را به شرح زیر قرائت کرد.

رحیم زارع در جلسه بررسی لایحه بودجه کل کشور ۱۴۰۳ اظهار داشت: لایحه اصلاحیه بودجه ۱۴۰۲ کل کشور پس از اعلام وصول برای رسیدگی به کمیسیون تلفیق بودجه ارجاع شد. با حضور رئیس جمهور و معاونان سازمان برنامه و بودجه پس از بحث و بررسی با اکثریت آرا به تصویب کمیسیون رسید. در اجرای بند «الف» ماده 182 آیین نامه به جلسه علنی شورای اسلامی تقدیم می شود.

وی ادامه داد: پس از رد کلیات لایحه بودجه، دولت اصلاحاتی انجام داد و سپس لایحه فعلی در کمیسیون بررسی و نقاط ضعف و قوت احصاء شد. در تبصره دو بند «ب»، منابع صندوق کارآفرینی امید با منابع بودجه عمومی برای ایجاد اشتغال پایدار تلفیق شده است که به حمایت از فضای کسب و کار و ایجاد اشتغال در کشور کمک می کند. مهمترین اصلاحیه ای که دولت در لایحه بودجه اعمال کرده تعدیل حقوق بازنشستگان است که دولت آن را منبعی پایدار می داند. نرخ مالیات بر ارزش افزوده موضوع ماده هفتم قانون مالیات بر ارزش افزوده سال آینده یک درصد افزایش می یابد و منابع حاصل از آن صرف تعدیل حقوق بازنشستگان می شود.

سخنگوی کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: منابع به دست آمده از این محل صرف تعدیل حقوق بازنشستگان ارتش و روستایی و والدین شهدا می شود.

انتهای پیام/




این مقاله را برای صفحه اول پیشنهاد دهید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=157776

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.