افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
4

پوکو ایکس 5 و پوکو ایکس 5 پرو معرفی شدند. زردهای جدید شیائومی آمدند!

  • کد خبر : 15776
پوکو ایکس 5 و پوکو ایکس 5 پرو معرفی شدند.  زردهای جدید شیائومی آمدند!

گوشی‌های سری پوکو ایکس (Little x) معمولاً به صفحه نمایش با تازه‌سازی، باتری بزرگ با نرخ شارژ سریع و پردازشی میان‌رده اما کارآمد، می‌شود و اگر به دنبال مدلی از مدل‌های پرچمدارهای روز دنیا باشید، باید سری‌های پوکو Little F را دنبال کنید. مراجعه کنید. سری x5 تمام خصوصیاتی گفتیم را دارا بوده و در […]

گوشی‌های سری پوکو ایکس (Little x) معمولاً به صفحه نمایش با تازه‌سازی، باتری بزرگ با نرخ شارژ سریع و پردازشی میان‌رده اما کارآمد، می‌شود و اگر به دنبال مدلی از مدل‌های پرچمدارهای روز دنیا باشید، باید سری‌های پوکو Little F را دنبال کنید. مراجعه کنید. سری x5 تمام خصوصیاتی گفتیم را دارا بوده و در حالی که شیائومی به دست روی سری پوکو ایکس می‌کند مدل جدید پوکو ایکس 5 پرو از یک سنسور 108 مگاپیکسلی بهره می‌برد. در عین حال، این بار یک نسخه هم تولید می‌شود که در ادامه به بررسی مشخصات آن‌خخخواه خدیاز خخصات می‌پردازیم. با ما در اسمارتک نیوز همراه باشید.

پوکو ایکس 5 پرو
(Little X5 Pro)

شیائومی پوکو ایکس 5 پرو جانشین پوکو ایکس 4 پرو است که گذشته و در همین زمان‌ها عرضه شده است. بدنه این بسیار باریک‌تر از قبل و در واقع با 7.9 میلی‌متر ضخامت باریک‌ترین گوشی پوکو ایکس عرضه شده است (و سومین گوشی باریک در کل مجموعه پوکو، که فقط از دو مدل F ضخیم‌تر ضخیم‌تر است).

ارتقاء سخت اصلی در این نسل، اضافه شدن پردازنده اسنپدراگون 778g است که تراشه 6 نانومتری (TSMC) با پردازنده گرافیکی قدرتمند ادرنو 642L می‌باشد. این تراشه جدید در مقایسه با اسنپدراگون 695 که در ایکس 4 روش استفاده بود، به طور قابل توجهی سریعتر است.

پوکو ایکس 5 پرو

امسال شیائومی پرو را به دو برابر فضای ذخیره‌سازی کرده است و این نسخه پایه پوکو ایکس 5 پرو دارای 128 حافظه حافظه داخلی می‌باشد. با این حال، میزان حافظه رم در مدل پایه برابر 6 حافظه باقی مانده است. اگر این اعداد و ارقام شما راضی نمی‌شود، می‌توان به نسخه 8/256 مراجعه کرد که در هر صورت حافظه رم نوع LPDDR4X و فضای ذخیره‌سازی UFS 2.2 می‌باشد. این گوشی پیش فرض 12 از سیستم عامل اندروید با رابط کاربری Miui 14 مخصوص گوشی‌های پوکو استفاده.

صفحه نمایش یکی از بخش‌هایی است که دیگر پیدا شده است. با این که هم از یک پنل پنل 6.67 اینچی امولد با رزولوشن 1080 در 2400 پیکسل، تازه‌سازی تازه‌سازی 120 هرتز و نمونه‌برداری از لمسی 240 هرتز استفاده می‌شود، اما اکنون رنگ رنگ رنگ 10 بیتی با پوشش 100 درصدی رنگی رنگی رنگی رنگی رنگی رنگی رنگی می شود که در کیفیت نمایش تصاویر مورد توجه قرار گیرد. میزان روشنایی صفحه نمایش نیز بیشتر شده و به مقدار 900 نیت رسیده است (از 700 نیت). کاهش نور هم توسط یک سیستم PWM با فرکانس بالای 1920 هرتز انجام می شود. بعلاوه بر این‌ها، شیشه محافظ گوریلا گلس 5 وظیفه حفاظت از نمایش در برابر خط خش را بر عهده دارد.

پوکو ایکس 5 پرو

سیستم دوربین مکان که به دوربین های سخت می شود، نسبت به مدل گذشته تغییری نکرده و یکسان است. این بدان معناست که از یک سنسور اصلی 108 مگاپیکسلی 1/1.52 اینچی همراه سنسورهای کمکی 8 مگاپیکسلی فوق عریض (زاویه دید 120 درجه) و ماکرو 2 مگاپیکسلی در پشت بدنه استفاده می شود این نسخه اصلی در نسخه های پوکو 4 64 مگاپیکسلی است. بود). در جلوی بدنه و داخل حفره نمایشگر هم یک دوربین 16 مگاپیکسلی در دسترسی کاربران میا،ب.

با این حال، این بدان معنا نیست که دوربین بدون پیشرفت بوده است. بلکه اسندراگون 778g به واسطه داشتن پردازشگر سیگنال تصویر (ISP) سریعتر (2 گیگاپیکسل ثانیه) و یک واحد پردازشگر عصبی (NPU) قدرتمندتر (12 تاپس) کیفیت عکاسی و فیلمبرداری را را بهبود می بخشد. واضح‌ترین ارتقاء این امکان پخش ویدیوهای 4k است (در سال سال از حداکثر وضوح 1080p با نرخ 30 فریم در پشتیبانی می‌شد). علاوه بر این، عملکرد دوربین نیز سریع‌تر شده و عنوان مثال عکس 69 درصد زودتر می‌شود و حالت عکاسی شب هم تا 38 درصد سرعت بیشتری دارد.

پوکو ایکس 5 پرو

تراشه جدید اسنپدراگون 778g همچنین اتصال‌های سریع‌تری به ارمغان آورده شده و از-فای 6 (ax) و نسخه 5.2 پشتیبانی می‌کند که نسبت به وای-فای 5 و بلوتوث 5.1 در مدل سال گذشته بهبود قابل توجهی قابل توجه است. علاوه بر این، جک جک 3.5 میلی‌متری هدفون فرستنده مادون قرمز و اتصال کوتاه کوتاه در برخی از نسخه‌ها) وجود دارد.

پوکو ایکس 5 دارای یک پورت USB-C است و از شارژر داخلی جعبه می‌توان باتری 5000 میلی‌متری را با سرعت 67 و شارژ شارژ کند. این گوشی در رنگ‌های آبی، مشکی و یعنی رنگ اصلی برند پوکو زرد، تولید می‌شود.

پوکو ایکس 5
(بیت X5)

مدل استاندارد ایکس 5 از همان تراشه اسنپدراگون 695 استفاده می‌کند در ایکس 4 پرو دیده. با این حال، فضای ذخیره‌سازی نسخه پایه دو برابر شده و به 128 دانشگاه رسیده است. مانند، مانند مدل پوکو ایکس 5 پرو در اینجا هم یک نسخه 8/256 نیز در دستشر، . و یک نسخه دیگر در نسخه استاندارد پوکو ایکس 5 وجود شیار کارت برای اتصال کارت‌های میکرو اس با ظرفیت 1 ترابایت است (توجه داشته باشید کارت حافظه این گوشی با شیار شیار سیم کارت دوم مشترک). اما متأسفانه مدل استاندارد با رابط کاربری قدیمی‌تر Miui 13 که باز هم گوشی‌های پوکو طراحی، از جعبه جعبه می‌شود.

پوکو ایکس 5

پوکو ایکس 5 از یک نمایش در اندازه 6.67 اینچ و با مشاهده +FHD و نرخ تازه سازی 120 هرتز استفاده می کند. با این، محافظ مدل پرو این یک پنل 8 بیتی است از شیشه قدیمی‌تر گوریلا 3 استفاده می‌کند. با این حال، روشنایی حتی بالاتر از مدل پرو بوده و به 1200 نیت می‌رسد.

دوربین و پوکو ایکس 5 بیشتر شبیه چیزی که می‌شد از پوکو ایکس 4 استاندارد انتظار داشت (شیائومی هرگز چنین گوشی را نداشت). دوربین اصلی نمایش 48 مگاپیکسل است (به دلیل ضعیف‌تر، فیلمبرداری به 1080p محدود شده) و در آن از یک دوربین فوق عریض 8 مگاپیکسلی با زاویه دید 118 درجه و یک دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی استفاده شده است. در جلوی بدنه هم یک دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی تعبیه شده است.

پوکو ایکس 5

باتری این دارای ظرفیت 5000 میلی‌پری ساعت پرو است، اما سرعت شارژ 33 و کاهش یافته است. شارژری که جعبه قرار داده شده است یک آداپتور 33 وات می‌تواند در 68 دقیقه به طور کامل شارژ شود. اتصالات بی سیم هم تا حدودی قدیمی از مدل پرو است (وای-فای 5 و بلوتوث نسخ).ه 5.1 با این، ایکس 5 نیز دارای جک هدفون 3.5 میلی متری فرستنده مادون در برخی از مناطق از اتصال اتصال هم پشتیبانی می‌کند.

مدل استاندارد ایکس 5 در دو نسخه 6/128 و 8/256 شهری تولید می‌کند که قیمت آن‌ها به ترتیب 250 و 300 دلار می‌باشد. پوکو ایکس 5 پرو هم با قیمت 300 دلار برای مدل پایه 6/128 شهری عرضه و برای خرید نسخه 8/256 شهری آن باید 350 دلار هزینه کنید. فروش هر گوشی از امروز یعنی 7 فوریه (18 بهمن) شروع و توسط خرده‌فروشی‌های سراسر جهان عرضه می‌شود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=15776

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.