افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
2

تقابل «وقتی همه رفتند» با جهل مدرن/ بنیان خانواده دغدغه ماست – خبرگزاری مهر ایران و جهان

  • کد خبر : 157725
تقابل «وقتی همه رفتند» با جهل مدرن/ بنیان خانواده دغدغه ماست – خبرگزاری مهر ایران و جهان

محسن انصاری که به همراه علیرضا صادقی کارگردان نمایش «وقتی همه رفتند» که این روزها در فرهنگسرای خاوران اجرا می شود به خبرنگار مهر درباره روند تولید این نمایش گفت: نگارش این نمایش چند ماهی طول کشید. نمایش «وقتی همه رفتند» مدت ها طول کشید و پس از پایان نگارش، شروع به تمرین نمایش کردیم، […]

محسن انصاری که به همراه علیرضا صادقی کارگردان نمایش «وقتی همه رفتند» که این روزها در فرهنگسرای خاوران اجرا می شود به خبرنگار مهر درباره روند تولید این نمایش گفت: نگارش این نمایش چند ماهی طول کشید. نمایش «وقتی همه رفتند» مدت ها طول کشید و پس از پایان نگارش، شروع به تمرین نمایش کردیم، این نمایش توسط گروه فرهنگی هنری «نینیو» تولید می شود.

وی در خصوص موضوع این اثر خاطرنشان کرد: ایده این اثر از دغدغه ما به خانواده و بنیان خانواده شکل گرفته است. در عصری که جاهلیت مدرن بنیان خانواده را سست می کند، تلاش می کنیم پرچمی از ارزش نهاد خانواده برافراشته باشیم. که هر خانواده اصیل ریشه در خانواده دوست داشتنی و مظلوم 1400 سال پیش دارد.

انصاری ادامه داد: این نمایش دارای چند قسمت و به نوعی روایتی عاشقانه از زندگی امیرالمنین(ع) و حضرت فاطمه(س) است. در این برنامه ماجرای ازدواج این 2 بزرگوار، ولادت سیدالشهد (ع)، ماجرای غدیر، وقایع پس از رحلت پیامبر (ص) و در نهایت ماجرای شهادت آن حضرت می باشد. صحبت از فاطمه (س) است.

کارگردان نمایش «وقتی همه رفتند» درباره شکل و شیوه روایت و بازنمایی این نمایش گفت: داستان از زبان زنده ترین جمادات تاریخ یعنی «در»، «دیوار» و «دیوار» روایت می شود. نخل”. و ما به این 3 شخصیت بی جان جان می دهیم

تضاد از

وی در خصوص ویژگی هایی که در طراحی صحنه، لباس و نور این نمایش در نظر گرفته شده است، اظهار کرد: به طور کلی دغدغه ای که همیشه در گروه فرهنگی هنری «نینوا» داریم این است که کار حضرت زهرا(س) باید داشته باشد. با محتوای بالا، فرم باید کاملا تخصصی باشد و نورپردازی، دکوراسیون و طراحی صدا در بالاترین سطح ممکن باشد. ما روی صحنه و طراحی لباس خیلی حساس بودیم. عموم مردم مجذوب این طرح ها هستند. مسیر کار ما از شادی به غم و اندوه منتهی می شود. ابتدا به در و دیوار و نخل جان می دهیم و سپس با خلوت حضرت علی (ع) به زندگی این 3 تن پایان می دهیم.

تضاد از

انصاری درباره بازخورد تماشاگران نسبت به اجرای نمایش «وقتی همه رفتند» گفت: ظرفیت اجرای ما پر شده است و در هر اجرا پذیرای 400 تماشاگر هستیم. این نمایش تا 12 آذر روی صحنه است و استقبال مردم هم خوب بوده است زیرا علاوه بر محتوا، فرم هنری هم برای ما مهم بود.

کارگردان «وقتی همه رفتند» با تاکید بر نحوه تامین مالی تولید این اثر خاطرنشان کرد: از هیچ ارگانی حمایت مالی نمی کنیم. بخشی از هزینه ها توسط بانی، بخشی توسط دوستان گروه و بخشی توسط افرادی که به طور خودجوش حمایت می کنند، تامین می شود.

رهام کاظمی، مصطفی جوادی فام، امیرحسین صفری، جلال یاوری، محسن انصاری، مصطفی آقایی، سبحان سرپلکی و محمد حکیمیان بازیگران نمایش «وقتی همه رفتند» هستند که تا 12 آذر ساعت 19 اجرا می شود. ساعت ها. در فرهنگسرای خاوران.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=157725

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.