افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 22 October , 2024
5

در اطراف برج ایفل پاریس چه کار کنیم؟

  • کد خبر : 15767
در اطراف برج ایفل پاریس چه کار کنیم؟

هیچ‌کس فکرش نمی‌کرد سازه‌ای که در ابتدا برای موقت ساخته شد، به یکی از محبوب‌ترین جاذبه‌های و نماد این شهر تبدیل می‌شود. امکان ندارد که نام پاریس وسط باشد و یاد برج افل نیفتید! همچنین، قرار باشد به پاریس بروید، بازدید از این برج معروف سفرتان خواهد بود. به همین، در حال حاضر اطراف برج […]

هیچ‌کس فکرش نمی‌کرد سازه‌ای که در ابتدا برای موقت ساخته شد، به یکی از محبوب‌ترین جاذبه‌های و نماد این شهر تبدیل می‌شود. امکان ندارد که نام پاریس وسط باشد و یاد برج افل نیفتید! همچنین، قرار باشد به پاریس بروید، بازدید از این برج معروف سفرتان خواهد بود. به همین، در حال حاضر اطراف برج ایفل از موزه‌ها، کافه‌ها پارک‌های دیدنی است و پس از بازی از این سازه بی‌نظیر و باشکوه، نباید از تفریحات تفریحی بسیار جذاب اطراف آن غافل غافل غافل شود. در این مطلب از مجله گردشگری اسمارتک نیوز قرار است تفریحات اطراف برج ایفل پاریس گفتگو و به شما بگویید که تفریحاتی در این منطقه انتظار شما را می‌کشد. همراه ما باشید.

خرید بلیط هواپیما تهران پاریس

۱- پیک‌نیک در پارک شان دو مارس

اگر دوست دارید تفریحی کاملا فرانسوی را در زمان سفر به پاریس فقط کافی است که یک نوشیدنی را با چند عدد توت‌فرنگی تازه و مقداری پنیر فرانسوی را امتحان کنید تا برای پیک‌نیک پیک‌نیک، مکان‌های مناسبی را وارد کنید. اگر پیک‌نیک پارک شان دو مارس باشد که بسیار کمی از برج قرار دارد، هنربردن پیک‌نیک فرانسوی به حد عالی خود خواهد داشت. این پارک زمینی برای اولین بار در قرن شانزدهم پیدا می‌کند و در زمان پرورش گیاهان و انگور استفاده می‌شود اما در حال حاضر پارک شان دو مارس مارس با مناظر فوق‌العاده، زمین‌های بازی حوض‌ها و باغچه گل، برای پیک‌نیک و گردش در اطراف برج ایفل است.

۲- تماشای طلوع خورشید در باغ‌های تروکدرو

بهترین مکان برای دیدن طلوع خورشید در پاریس، مجموعه تروکدرو (Trocadéro) است. به لطف مکانی برج ایفل، خورشید از پشت سازه آهنی عظیم طلوع می‌کند آسمانی را پدید می‌آورد که در کارت‌های پستال‌ها و نقاشی‌ها می‌توان آن را انجام داد. از این، اگر در زمان طلوع آفتاب خود در این مجموعه باشکوه، هم می‌توانید مناظری را در این مجموعه تماشا کنید و هم کلی عکس یادگاری یادگاری زیبا. مجموعه باغ‌های در فاصله بسیار کمی از برج قرار دارد و دارای زمین بازی سایر امکانات رفاهی است. این مجموعه، ۱۲ فواره بسیار تماشایی است که جلوه خارق‌العاده‌ای به تروکدرو دارد.

۳- تور کشتی کروز روی رود سن

اگر دوست چشم‌انداز متفاوتی از پاریس را می‌بینید آن‌هم در حالی که روی صندلی خود نشسته‌اید، کشتی‌های مسافرتی را از بهترین کارهایی که می‌توانید انجام دهید انجام دهید. در واقع پس از بازدید از یکی از و معروف‌ترین برج‌های جهان، چیز شگفت‌انگیز از شناور روی رودخانه نیست. تورهای کشتی روی رود سن که از حداقل ۱۰ آغاز می‌شوند، برای گردشگری با هر بودجه‌ای مناسب هستند پایانی عالی برای یک روز به‌یادماندنی در پاریس می‌شوند. اگر برای ماه عسل به پاریس رفته‌اید، صرف شامی رمانتیک در این کشتی‌ها را از دست نده.

تور کروز، از بهترین تفریحات کشتی اطراف برج ایفل

۴- بازدید از آرامگاه ناپلئون در موزه و هتل انولید

لِزَنْوَلید (Les Invalides) ساختمانی است که لویی در قرن هفدهم آن را اسکان مجروحان جنگ می‌سازد و از این هتل می‌سازد، یک بیمارستان نظامی و اسلحه‌خانه سلطنتی سلطنتی. این بنا لطف گنبد طلایی مجلل خود را به‌خوبی منظره افق در پاریس می‌شود در تمام فصول سال به می‌توان از آن بازدید کرد. علاوه بر تاریخی، با توجه به اینکه زیر کلیسای گنبدی آن دفن، بازدید از هتل انولید برای شهر پاریس به‌شدت جذاب است. توجه داشته باشید که برای بازدید از مقبره ناپلون موزه انولید، حتما باید بلیط ورودی کنید.

۵- بازدید از موزه رودین

آگوست رودین یکی از برجسته ترین و مشهورترین مجسمه سازان تاریخ است. موزه رودین یکی از مهمترین مکانهای تفریحی اطراف ای به‌حساب می‌آید و در بسیار کمی از این سازه قرار دارد، به این هنرمند برجسته فرانسوی اختصاصی اختصاصی دارد. موزه عمارت باغی مخفی داشته است که مناظری بسیار خارق‌العاده برج ایفل را به عرضه می‌کند و در آن مجسمه‌هایی که دست‌ساز شده‌اند، درآمدهای گذاشته شده‌اند. این موزه از روزهای سه شنبه تا یکشنبه به روی گردشگران باز است.

مزوه رودین، از جاذبه های گردشگری اطراف برج ایفل درپاریس

۶- غذاهای فرانسوری در رستوران های اطراف برج ایفل

یکی از تفریحاتی که در زمان بازدید از برج و به طور کلی سفر فرانسه را می توانید تجربه کنید، غذاهای فرانسوی فرانسوی را در بهترین رستوران های پاریس است. با توجه به اینکه از کافه‌ها و رستوران‌های اطراف اطراف برج ایفل قرار می‌گیرید، سر زدن به این مکان‌ها قهوه‌خورده و کروسان فرانسوی به تنهایی تجربه بسیار جذاب و لذت‌بخشی لذت‌بخشی می‌شود. اگر تجربه پس از بازدید از ایفل رقم بخورد، حتماً خاطره تا آبد در ذهنتان ماندگار خواهد شد. رستوران ماکوس ژول ورن از رستوران های مهم اطراف برج ایفل هستند و عالی برای تجربه طعم لذیذ غذاهای فرانسوی می‌آیند.

۷- بازدید از موزه مد پاریس و آشنایی با تاریخچه مد

همان‌طور که پاریس یکی از پایتخت‌های مد جهان و کسانی که عاشق مد هستند، سفر به پاریس کاملا متفاوت را برایشان خلق خواهد کرد. اگر شما جز این دسته از افراد دوست دارید که درباره تاریخچه بیشتر بدانید، حتما به کاخ گالیرا (Galliera) در اطراف برج ایفل سر بزنید. در این، مجموعه‌های بسیار مهم از انواع و سایر مصنوعات مربوط به مد و فشن نگهداری و هر در آن نمایشگاه‌های موقتی در رابطه با سبک‌های خاص مد و پوشاک برگزار می‌شود. علاوه بر این، باغ موزه مد پاریس نیز زیبایی دل‌انگیزی دارد و مجسمه‌ها، تخت‌های گل، چمنزارها و نیمکت‌ها، فضای بسیار مناسبی برای محیط‌زیست و ارائه فراهم کرده‌اند.

موزه گالیرا در پاریس

۸- سوارشدن بر بهترین چرخ و فلک های پاریس

اگر همراه فرزندانتان به پاریس می‌روید یا دوست دارید که تفریحی نوستالژیک را در برج ایفل تجربه کنید، از چرخ و فلک‌های پاریسی ساده نگذرید. از بهترین چرخ‌ها و فلک‌های پاریس فاصله بسیار کمی از برج قرار گرفته‌اند و با چند پیاده‌روی از این سازه دیدنی، می‌توانید به محل قرارگیری این چرخ و فلک‌ها فلک‌ها بپردازید.

تجربه سفری تمام‌عیار با تفریحات اطراف برج ایفل

اگر چه همه در زمان سفر بازدید از برج ایفل را در صدر جاذبه های پاریس قرار می‌دهند، اما بازدید از این سازه دیدنی، به این آسان‌ها تمام نمی‌شود. می‌توان ساعت‌های اطراف برج ایفل پاریس بگردید، پاریسی بنوشید و تفریحات جذابی را تجربه کرد. در این منطقه، درباره جاذبه های گردشگری اطراف ایفل درپاریس و تفریحات جذابی در این منطقه می توانید تجربه کنید.

شما چه تفریحی لذت‌بخش دیگری در اطراف برج ایفل می‌شناسید؟ اگر قرار است در پاریس سفر کنید، دوست دارید کدام یک از این تفریحات را تجربه کنید؟

سوالات متداول درباره تفریحات اطراف برج ایفل

۱- بهترین رستوران های اطراف برج ایفل کدامند؟

رستوران ژول، مادام براسری، کوکوتس، لو پاریسین و… از بهترین های نزدیک برج ایفل هستند.

۲- چگونه می توانم به پاریس سفر کنم؟

بهترین روش برای مسافرت به این شهر، خرید بلیط پاریس یا تور است. در سایت اسمارتک نیوز، می‌توانید قیمت هتل و پروازهای این شهر را مشاهده و خرید کنید.

۳- بهترین موزه های اطراف برج ایفل کدامند؟

موزه رودین، موزه انولید و موزه مد پاریس، از مهم ترین موزه های نزدیک برج ایرفل س.

نوشته در اطراف برج ایفل پاریس چه کار کنیم؟ اولین بار در مجله گردشگری. پدیدار شد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=15767

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.