افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 25 September , 2024
1

دستگیری پسر شکارچی در خوزستان / فیلم سیاه داشت!

  • کد خبر : 157630
دستگیری پسر شکارچی در خوزستان / فیلم سیاه داشت!

به گزارش رکنا، سرهنگ کارآگاه علی حسینی، رئیس پلیس فتا استان خوزستان در تشریح این خبر گفت: شاکیه پس از دریافت شکایت یکی از شهروندان به این پلیس، مدعی شد فردی تهدید و آزار جنسی علیه پسرش و افزود: با توجه به اهمیت و حساسیت موضوع، رسیدگی به این پرونده به صورت ویژه در دستور […]

به گزارش رکنا، سرهنگ کارآگاه علی حسینی، رئیس پلیس فتا استان خوزستان در تشریح این خبر گفت: شاکیه پس از دریافت شکایت یکی از شهروندان به این پلیس، مدعی شد فردی تهدید و آزار جنسی علیه پسرش

و افزود: با توجه به اهمیت و حساسیت موضوع، رسیدگی به این پرونده به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت و کارشناسان پلیس فتا با انجام اقدامات تخصصی و جمع آوری مدارک دیجیتال، طی یک عملیات پلیسی و با هماهنگی مقام قضایی، شخص شرور را شناسایی کرد و دستگیر شد تبدیل شود.

این افسر پلیس با اشاره به اینکه متهم دارای سابقه پرونده هایی با مضامین مشابه در این زمینه بود، ادامه داد: متهم با مشاهده مدارک و مدارک دیجیتالی جمع آوری شده به جرم خود اعتراف کرد و توضیح داد که از طریق فضای مجازی اعتماد کودکان را جلب کرده است. او با ساخت فیلم هایی از قربانیان، از آنها برای اهداف شوم بعدی خود استفاده کرد. در نتیجه متهم به همراه پرونده تکمیلی به دادسرا معرفی شد.

سرهنگ حسینی با تاکید بر جرم کودک آزاری و پیگیری پلیس برای رفع این مشکل خاطرنشان کرد: پلیس به عنوان نیروی انتظامی برای حفظ حقوق کودکان با آسیب رساندن و شکنجه کودکان برخورد می کند.کودکان را از نظر جسمی و روحی نادیده می گیرد آنها با سلامت جسمی و روانی شما مطابق قانون رفتار خواهد شد.

رئیس پلیس فتا خوزستان یادآور شد: کاربران می توانند در صورت مشاهده هرگونه پرونده مجرمانه در فضای مجازی از طریق سایت پلیس فتا به نشانی www.cyberpolice.gov.ir یا با شماره تلفن 096380 با کارشناسان پلیس تماس بگیرند.

علی رنگکش

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=157630

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.