افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 30 September , 2024
3

استقلال خوزستان 2-2 پرسپولیس / تساوی ناامید کننده در یک روز غم انگیز فوتبال – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 157540
استقلال خوزستان 2-2 پرسپولیس / تساوی ناامید کننده در یک روز غم انگیز فوتبال – پرسپولیس نیوز

دیدار استقلال خوزستان و پرسپولیس در روزی که عجیب ترین اتفاق ها افتاد با تساوی به پایان رسید. تیم های فوتبال استقلال خوزستان و پرسپولیس در چارچوب هفته سیزدهم لیگ برتر از ساعت 15 امروز (سه شنبه) در ورزشگاه غدیر اهواز به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه 2 بر 2 به پایان […]

دیدار استقلال خوزستان و پرسپولیس در روزی که عجیب ترین اتفاق ها افتاد با تساوی به پایان رسید.

تیم های فوتبال استقلال خوزستان و پرسپولیس در چارچوب هفته سیزدهم لیگ برتر از ساعت 15 امروز (سه شنبه) در ورزشگاه غدیر اهواز به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه 2 بر 2 به پایان رسید.

در این بازی جواد آقایی پور در دقایق 6 و 49 برای استقلال، حسین کنعانی زادگان در دقیقه 32 و نبیل بهویی در دقیقه 68 برای پرسپولیس گلزنی کردند.

ترکیب استقلال خوزستان: فرزین گروسیان، عقیل کعبی، محمد طیبی، محمود مطلق زاده، متین کریم زاده، حسین ساکی، علیرضا خوشکافا، علیرضا کاظمی، حسین احمدی (75-سلطان مهر)، بهروز بارانی و جواد آقاییپ.

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، محمدحسین کنعانی زادگان، امید عالیشاه (4+90-گرجی گلسیانی)، فرشاد فرجی، علی نعمتی، مسعود ریگی، مهدی ترابی، میلاد سرلک (46- سروش رفیعی)، شهاب زاهدی، سعید صادقی، محمد صادقی. .

داور: امیر عرببراقی

دقیقه 6: اولین موقعیت خطرناک برای استقلالی ها گل اول آبی های اهواز با اشتباه بیرانوند و تاخیر مدافعان پرسپولیس بود. در این صحنه تحویل بازیکنان استقلال با رد ناقص بیرانوند روی سر جواد آقایی پور افتاد و این بازیکن به راحتی دروازه پرسپولیس را برای پیشی گرفتن از رقیب میزبان باز کرد.

دقیقه 21: محمد عمری وارد محوطه جریمه استقلال خوزستان شد و با متین کریم زاده برخورد کرد اما داور تصمیم به پنالتی نگرفت و بر ادامه بازی اصرار کرد.

دقیقه 27: بازیکن استقلال خوزستان در محوطه جریمه شهاب زاهدی را با دو دست گرفت اما داور اعلام پنالتی نکرد.

دقیقه 32: صحنه ای که برای میلاد سرلک در داخل محوطه جریمه استقلال خوزستان رخ داد، توسط داور به عنوان خطای پنالتی شناخته شد. این اتفاق با اعتراض شدید تیم خوزستانی همراه شد و حتی بازی را برای دقایقی متوقف کرد.

دقیقه 33: حسین ساکی توسط داور با کارت زرد جریمه شد.

دقیقه 40: گل تساوی پرسپولیس را محمدحسین کنعانی زادگان از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند.

دقیقه 8+45: بازی به دلیل پرتاب اشیا توسط هواداران حدود 10 دقیقه متوقف شد و با تصمیم داور و ناظر بازی، پس از برقراری آرامش روی سکوها، بازی از سر گرفته شد.

دقیقه 13+45: شوت مهدی ترابی از پشت محوطه را فرزین گروسیان مهار کرد.

نیمه دوم

دقیقه 46: نیمه دوم با تاخیر چند دقیقه ای به دلیل تاخیر داوران در ورود به زمین آغاز شد.

دقیقه 49: جواد آقایی پور بار دیگر از تاخیر بازیکنان پرسپولیس استفاده کرد و گل دوم تیمش را به ثمر رساند. در این صحنه توپ ارسالی بازیکنان استقلال پس از ضربه کاظمی در داخل محوطه شش قدم به پای آقایی پور افتاد و دروازه بیرانوند برای دومین بار در این دیدار باز شد.

دقیقه 62: ضربه سر محمدحسین کنعانی زادگان در کرنر ارسالی بازیکنان پرسپولیس پس از برخورد به مدافعان بسیار خطرناک به کرنر رفت.

دقیقه 67: توپ نبیل باهویی در محوطه به مدافع استقلال خوزستان برخورد کرد اما داور باز هم پنالتی اعلام نکرد.

دقیقه 68: نبیل بهویی با ضربه سر شیرجه ای که پرسپولیسی ها فرستادند گل دوم تیمش را به ثمر رساند تا بازی دوباره به تساوی کشیده شود.

دقیقه 77: حملات متعدد پرسپولیس در آن زمان بی نتیجه بود و ضربه سر شهاب زاهدی با اختلاف بسیار کم از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 86: کنترل زیبای نبیل باهویی این بازیکن را در موقعیت خوبی برای گلزنی قرار داد اما ضربه او از کنار دروازه به بیرون رفت.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=157540

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.