افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 30 September , 2024
0

عسگری: گل دوم استقلال خوزستان به پرسپولیس اشتباه بود – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 157485
عسگری: گل دوم استقلال خوزستان به پرسپولیس اشتباه بود – پرسپولیس نیوز

رئیس سابق کمیته داوران فدراسیون فوتبال تصریح کرد: قبل از گلزنی استقلال خوزستان، بازیکن پرسپولیس با یک خطا متوقف شد. حسین عسگری درباره نحوه قضاوت امیر عرب براقی در نیمه دوم دیدار پرسپولیس و استقلال خوزستان گفت: در نیمه اول سه صحنه مهم در محوطه جریمه استقلال خوزستان رخ داد و نیمه دوم هم بدون […]

رئیس سابق کمیته داوران فدراسیون فوتبال تصریح کرد: قبل از گلزنی استقلال خوزستان، بازیکن پرسپولیس با یک خطا متوقف شد.

حسین عسگری درباره نحوه قضاوت امیر عرب براقی در نیمه دوم دیدار پرسپولیس و استقلال خوزستان گفت: در نیمه اول سه صحنه مهم در محوطه جریمه استقلال خوزستان رخ داد و نیمه دوم هم بدون حادثه نبود. قبل از گل دوم استقلال خوزستان، بازیکن این تیم روی بازیکن پرسپولیس مرتکب خطا شد که داور این خطا را ندید و باعث اعتراض پرسپولیسی ها به گل دوم استقلال خوزستان شد.

وی در خصوص توپی که به مدافع استقلال خوزستان برخورد کرد، گفت: توپ به دست برخورد کرد; اما نه پنالتی برای پرسپولیس بود و نه خطایی. اما از عرب براقی انتظار بیشتری می رود: او در یک صحنه سعی کرد بازیکن نیمکت نشین استقلال خوزستان را که کارت قرمزی به همراه نداشت، کارت قرمز بگیرد و از داور چهارم کارت قرمز دریافت کرد.

عسگری درباره محاکمه امیر عرب براقی در دیدار نیمه اول استقلال خوزستان و پرسپولیس گفت: در نیمه اول اتفاقات زیادی رخ داد. از عرببراقی خیلی بیشتر از این انتظار می رفت اما او این دیدار را اشتباه قضاوت کرد. در دقیقه 21 یک پنالتی واضح و پای عمری کاملا قطع شد و داور باید برای پرسپولیس پنالتی می گرفت.

وی ادامه داد: در دقیقه 27 یک پنالتی دیگر بسیار واضحتر از پنالتی گرفته شده در داخل محوطه رخ داد. در این صحنه بازیکن استقلال خوزستان روی مهاجم بارانداز پرسپولیس عالی عمل کرد اما داور اشتباه فاحشی داشت.

عسگری یادآور شد: در صحنه ای که عرب براقی در دقیقه 31 اعلام پنالتی کرد، در موقعیت خوبی قرار گرفت و به خوبی می دانست اشتباه را تشخیص دهد. اما در صحنه قبل اینطور نبود.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)