افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 25 October , 2024
3

آخرین تغییرات دولت در لایحه اصلاحیه بودجه 1403.

  • کد خبر : 157239
آخرین تغییرات دولت در لایحه اصلاحیه بودجه 1403.

عضو کمیسیون تلفیق لایحه بودجه 1403 از افزایش 18 درصدی حقوق کارکنان دولت و بازنشستگان در اصلاح بودجه خبر داد و گفت: منابع حاصل از افزایش یک درصدی مالیات بر ارزش افزوده صرف تعدیل حقوق می شود. از بازنشستگان مجتبی توانگر در گفت وگو با ایسنا، با تشریح اصلاحات دولت در لایحه بودجه 1403 اظهار […]

عضو کمیسیون تلفیق لایحه بودجه 1403 از افزایش 18 درصدی حقوق کارکنان دولت و بازنشستگان در اصلاح بودجه خبر داد و گفت: منابع حاصل از افزایش یک درصدی مالیات بر ارزش افزوده صرف تعدیل حقوق می شود. از بازنشستگان

مجتبی توانگر در گفت وگو با ایسنا، با تشریح اصلاحات دولت در لایحه بودجه 1403 اظهار کرد: دولت در لایحه اصلاحی بودجه مقرر کرده است که نرخ مالیات بر ارزش افزوده یک درصد افزایش یابد و منابع آن صرف تعدیل حقوق و دستمزد مردم شود. نظامیان و مستمری بگیران روستایی و والدین شهدا در حدود منابع این بند. پیش از این، دولت این منابع را برای تکمیل و اجرای طرح های تملک دارایی های سرمایه ای در نظر گرفته بود.

نماینده مردم تهران در مجلس ادامه داد: همچنین دولت در اصلاحیه بودجه این بند را اضافه کرد که بر اساس آن خرید تضمینی گندم توسط شرکت دولتی مبشر در سال 1403 تنها در سقف یارانه ای انجام می شود. یارانه ها . مخارج نان همچنین فروش آرد یارانه ای برای مصارف دیگر ممنوع است و این دسته از مصرف کنندگان باید گندم مورد نیاز خود را با قیمت تضمینی و با اولویت مکانیزم کشت قراردادی به کشاورزان خریداری کنند.

این عضو کمیسیون تلفیق لایحه بودجه 1403 گفت: یکی دیگر از اصلاحات دولت در لایحه بودجه افزایش ضریب دستمزد اقشار مختلف شاغلین و بازنشستگان، کارکنان خدماتی، مشترکان صندوق های بازنشستگی کشوری و لشکری ​​و سایر صندوق های بازنشستگی مرتبط است. به دستگاه های اجرایی به طور متوسط ​​18 درصد و مستمری والدین شهدا معادل حداقل درآمد مستمری بگیران کشوری خواهد بود.

رئیس کمیسیون اقتصاد دیجیتال مجلس افزود: پیش از این دولت افزایش حقوق گروه های مختلف کارمندان را به طور متوسط ​​18 درصد و ضریب حقوق بازنشستگان، مشمولان، مشمولان مستمری کشوری و لشکری ​​را تعیین کرد. صندوق ها و سایر صندوق های بازنشستگی مرتبط با دستگاه های اجرایی به طور متوسط ​​20 درصد.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=157239

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.