افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 30 September , 2024
2

حسن زاده: با دریافت گزارش کامل دربی درباره تخلفات تصمیم می گیریم – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 157173
حسن زاده: با دریافت گزارش کامل دربی درباره تخلفات تصمیم می گیریم – پرسپولیس نیوز

رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال گفت: زمانی که گزارش کامل اتفاقات صد و دومین دیدار پرسپولیس و استقلال به این کمیته ارائه شود، درباره تخلف مجاری ها تصمیم گیری می شود. ابوالفضل حسن زاده محمدی در گفت و گو با سایت رسمی فدراسیون فوتبال گفت: پس از برگزاری دربی 102 و اتفاقات رخ داده، شرایط […]

رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال گفت: زمانی که گزارش کامل اتفاقات صد و دومین دیدار پرسپولیس و استقلال به این کمیته ارائه شود، درباره تخلف مجاری ها تصمیم گیری می شود.

ابوالفضل حسن زاده محمدی در گفت و گو با سایت رسمی فدراسیون فوتبال گفت: پس از برگزاری دربی 102 و اتفاقات رخ داده، شرایط را بررسی و پس از ارائه گزارش و مستندات مسئولان رسمی بازی (نماینده و داور) اطلاعیه ای صادر کرد. به دلیل تخلف تماشاگران، سرپرست، مربی و سایر عوامل به دو باشگاه پرسپولیس و استقلال اعزام شد.

وی در ادامه تصریح کرد: تا زمانی که گزارش کامل و مشروح به کمیته انضباطی ارسال نشود، نمی توان بر اساس دیده ها و شنیده ها، تصمیم، ابلاغ یا هر موضوعی مرتبط با بحث انضباطی صادر کرد. گزارش را از نمایندگان انضباطی دریافت کرده ایم. به محض دریافت گزارش های کامل این جلسه، جلسه ای فوری تشکیل می دهیم و در مورد تخلفات تصمیم گیری می کنیم.

رئیس کمیته انضباطی در پایان گفت: پس از بررسی گزارشات مسئولان و داوران مسابقات اطلاعات دقیق تری را ارائه خواهیم کرد. پرونده هایی نیز از سوی دو باشگاه ارائه شده است که منتظر اتمام مراحل پرونده هستیم.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)