افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 25 October , 2024
2

نیاز به سیستماتیک کردن تبادل اطلاعات بین سازمان های نظارتی

  • کد خبر : 157140
نیاز به سیستماتیک کردن تبادل اطلاعات بین سازمان های نظارتی

به گزارش بازار، امروز سه شنبه جلسه شورای هماهنگی دستگاه های نظارتی به ریاست رئیس جمهور برگزار شد که از اعضای این شورا خواست ضمن انجام اقدامات لازم برای نهادینه شدن آموزش های حین کار با یکدیگر همکاری کنند. . برای مدیران و ابلاغ و تذکر بموقع برای حفظ و ارتقای سلامت دستگاه های اجرایی […]

به گزارش بازار، امروز سه شنبه جلسه شورای هماهنگی دستگاه های نظارتی به ریاست رئیس جمهور برگزار شد که از اعضای این شورا خواست ضمن انجام اقدامات لازم برای نهادینه شدن آموزش های حین کار با یکدیگر همکاری کنند. . برای مدیران و ابلاغ و تذکر بموقع برای حفظ و ارتقای سلامت دستگاه های اجرایی و اجرایی، نظارت مؤثر بر عملکردها و ساختارها.

رییس جمهور در این دیدار تاکید کرد که نظارت یک ضرورت اجتناب ناپذیر نظام اداری است و تضمین کننده اعمال قانون، سلامت اداری و استمرار اعتماد به متولیان امور، حمایت از مردم، پیشگیری از فساد اداری و اداری است. آسیب یکی از وظایف دستگاه های نظارتی است و افزود: دستگاه های نظارتی باید در قالب کمک به پیشبرد امور، حفاظت از مردم و سازه ها را مبنای کار خود قرار دهند و مراقب باشید که نظارت شما مانعی ایجاد نکند. برای مدیریت است و از ارزش مدیران کم نمی کند.

رئیسی با تاکید بر اعمال شاخص های نظارتی بر دستگاه های مختلف، با توجه به ماموریت ها و شرایط زمانی هر نهاد، تصریح کرد: تدوین بسته ها و برگزاری دوره های آموزشی به روز متناسب با مأموریت ها و الزامات هر نهاد برای مدیران و مسئولان ذیربط. یکی از مهمترین و مؤثرترین کارها، پیشگیری از تخلفات و مفاسد اداری است و هیچ دستگاهی از نظارت مستثنی نیست.

رئیس جمهور همچنین تذکر و تحریم مدیران و مسئولان را یکی دیگر از اقدامات مهم پیشگیرانه دستگاه های کنترلی دانست که می تواند در مواردی که مدیری به دلیل کار زیاد بی احتیاطی کرده یا به مقررات احترام کافی ندارد، از تخلفات اداری یا فساد جلوگیری کند. جلوگیری کردن.

از دیگر تاکیدات رئیسی خطاب به اعضای شورای هماهنگی، ایجاد ساختار و نظام‌مندسازی تبادل اطلاعات بین دستگاه‌های نظارتی و اهمیت هماهنگی برای اطلاع‌رسانی اخبار در مورد پرونده‌های مبارزه با فساد و نه صرفاً اخبار تایید نشده و نادرست فساد بود. از سازمان های نظارتی

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=157140

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.