افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
0

بهترین ضدآفتاب های خارجی که مانند عبای یوسف می افتند شما را جوان نشان می دهند/ راز داشتن پوستی صاف

  • کد خبر : 157076
بهترین ضدآفتاب های خارجی که مانند عبای یوسف می افتند شما را جوان نشان می دهند/ راز داشتن پوستی صاف

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- قطعا زیبایی صورت فقط آرایش نیست، اتفاقاً مراقبت از پوست اهمیت بیشتری دارد. زیرا زمانی که از پوست خود مراقبت نمی کنید و به آن نرمی و طراوت کافی نمی دهید، آن وقت است که انواع جوش، آکنه، سیاهی، چین و چروک و … ظاهر […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- قطعا زیبایی صورت فقط آرایش نیست، اتفاقاً مراقبت از پوست اهمیت بیشتری دارد. زیرا زمانی که از پوست خود مراقبت نمی کنید و به آن نرمی و طراوت کافی نمی دهید، آن وقت است که انواع جوش، آکنه، سیاهی، چین و چروک و … ظاهر می شود و هر چقدر هم آرایش کنید، سودی ندارد! به همین دلیل مراقبت از پوست در اولویت قرار دارد و پس از آن زیبایی و آرایشی. اگر می خواهید پوستتان از پیری زودرس، خطوط زیر چشم، چین و چروک و مشکلاتی مانند لکه های قهوه ای در امان بماند، حتما از کرم ضد آفتاب به طور مرتب استفاده کنید.

بله، کرم ضد آفتاب دقیقا همان محصولی است که به مراقبت از پوست کمک می کند و اگر رنگی باشد می توان از آن به عنوان محافظ پوست نیز استفاده کرد، بنابراین در اینجا نیز مراقبت از پوست در اولویت اول قرار دارد. خوشبختانه امروزه خانم ها بسیار بیشتر از گذشته از این محصول استفاده می کنند و با توجه به آموخته هایی که در اینستاگرام وجود دارد به این موضوع اهمیت بیشتری می دهند.

اما در اینجا این سوال پیش می آید که کدام کرم ضد آفتاب برای پوست ما بهتر است؟ مارک ایرانی بهتره یا خارجی؟ خب در این مقاله قصد داریم به این سوالات پاسخ دهیم.

ضد آفتاب ایرانی یا خارجی؟

خوب چه ضد آفتاب ایرانی بهتر باشد چه خارجی هر کدام مزیت های خاص خود را دارند. مثلا برندهای ایرانی نسبت به خارجی ها بازه قیمتی مناسب تری دارند و به پوست و مدل ایرانی ها نزدیکترند. اما برندهای خارجی فرمولاسیون های بسیار قوی تری دارند که می توانند بیشتر و بیشتر از پوست محافظت کنند. به همین دلیل بهتر است بگوییم که انتخاب این امر به سلیقه و خواسته های شخصی برمی گردد.

شرکت های خارجی هر ساله تحقیقات زیادی انجام می دهند تا بتوانند محصولی مناسب ارائه دهند و به همین دلیل فرمولاسیون بسیار قدرتمندی دارند. از طرفی خرید کرم های ضدآفتاب داخلی دسترسی به آن ها را برای شما آسان می کند و نگران پیدا کردن آن ها نباشید. البته به موضوع قیمت هم اشاره کردم که ضدآفتاب های خارجی گرانتر هستند و ممکن است در این کشور موجود نباشند پس باید از کشور دیگری به صورت آنلاین خریداری کنید.

در ادامه با چند برند خارجی کرم ضد آفتاب آشنا می شویم.

بهترین ضد آفتاب های خارجی

ضد آفتاب La Roche-Posay; رنگ و چربی کنترل شده

یکی از مشکلاتی که به وفور دیده می شود و بسیاری از افراد خسته می شوند میزان ترشح چربی بیشتر از سایز پوست آنهاست، بنابراین برای رفع این مشکل باید از کرم مخصوص استفاده کرد. به عنوان مثال کرم ضد آفتاب کالر اویل کنترل La Roche-Posay مدل Antlios UV Moon 50 ml آپدیت جدید ضد آفتاب فوق سبک است که با فرمولاسیون خلاقانه و حرفه ای خود برای درمان پوست های حساس تهیه شده است. این ضد آفتاب به طور موثری از پوست در برابر اشعه های UV و UVA محافظت می کند و از پیری زودرس و بیماری های خطرناکی مانند سرطان پوست جلوگیری می کند که واقعا خوب است.

بهترین ضد آفتاب های خارجی

ضد آفتاب ایزدین واتر فیوژن; رنگارنگ و جوان کننده

ضد آفتاب فیوژن واتر ایزدین که رنگی هم دارد و خاصیت جوان کنندگی دارد 50 میلی لیتری محصول کشور اسپانیا و یکی از بهترین برندهای خارجی ضد آفتاب محسوب می شود که دارای spf 50 و قدرت حفاظتی بالا در برابر آفتاب سوختگی است.اشعه ماوراء بنفش خورشید. این کرم دارای ترکیبات آنتی اکسیدانی است که می تواند از پوست در برابر آلودگی های محیطی محافظت کند و با وجود ترکیبات ضد پیری که دارد به ترمیم بافت آسیب دیده پوست کمک زیادی می کند. از دیگر فواید این کرم می توان به تقویت سنتز کلاژن و کاهش روند پیری اشاره کرد و از طرفی با وجود اسید هیالورونیک در آبرسانی پوست بسیار موثر است.

بهترین ضد آفتاب های خارجی

ضد آفتاب بایودرما آکوا فلوید فتودرم; مناسب برای پوست های معمولی و مختلط تا چرب.

اگر بخواهیم یکی دیگر از بهترین ضدآفتاب های اکسترنال را نام ببریم، حتما می گوییم ضد آفتاب فتودرم آکوا فلوید از بایودرما که برای پوست های معمولی و البته مختلط تا چرب مناسب است. دارای حجم 40 میلی لیتر (با بسته بندی جدید) و می توان گفت محافظی قوی و با پوشش بالا می باشد. به همین دلیل از ایجاد لکه ها و علائم پیری روی پوست زیبای شما جلوگیری می کند. این مدل ضد آفتاب بایودرما دارای بافتی سبک است که خیلی سریع جذب پوست می شود و لایه ای چرب که حس چربی و ناخوشایندی ایجاد می کند، باقی نمی گذارد.

بهترین ضد آفتاب های خارجی




لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=157076

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.